Met kvk kom je ook niet ver.quote:Op maandag 3 december 2007 10:50 schreef Nashje het volgende:
Al die kleine grut doe ik niet meer aan. Ik wil eigenlijk wat écht goede lawinepijlen. Maja, zonder kvk kom je niet ver denk ik.
ze zijn er nog genoeg alleen mij te duur dan neem ik wel een nitraatjequote:Op maandag 3 december 2007 18:15 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Met kvk kom je ook niet ver.
Lawinepijlen zijn niet meer legaal in Duitsland/Belgie te verkrijgen. Alleen onder de toonbank of bij handelaren. Maar zover ik het zie beginnen ze met het jaar meer schaars te worden
Preciesquote:Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zijn er nog genoeg alleen mij te duur dan neem ik wel een nitraatje
als je giga's had was het pas moeilijkquote:Op maandag 3 december 2007 18:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Precies
ik moet me nu inhouden om die 2 Supervlinders die hier liggen niet te gaan afsteken![]()
die nitraten die hier liggen zijn ineens klein tov die vlinders
quote:Op maandag 3 december 2007 19:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je giga's had was het pas moeilijk
Wat vind je nu het leukste siervuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?quote:Op maandag 3 december 2007 20:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Laten we dit topic eens goed gebruiken.
Wat vind je nu het leukste siervuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?
Wat vind je nu het leukste knalvuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?
Wat kan er niet missen in je collectie vuurwerk op oud&nieuw?
...quote:Op maandag 3 december 2007 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Veel te duur flowerbedje
2 grams nitraat ( hoewel 1.95) het ook prima doet
Romeinse kaarsen om mee te schieten vanuit een verdekt zo dat mensen zich t apenzuur schrikken van het vuurwerk wat ineens op enkele meters van zich over de weg stuiterd)
ik schrik er niet vanquote:
het lontje gaat ook nog naar binnen en je kan het altijd verlengenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:33 schreef MOD het volgende:
Ik vind die lontjes maar kort op die Supervlinders.
Heb em vorig jaar afgestoken, samen met een Trueno Riacasa NO4 en ze knalde even hard.
De druk achter zo'n Super vlinder is echter groter.
Hoeveel gram zit er in en waar worden ze gemaakt?
Leukste vuurwerk blijven de flowerbeds natuurlijk, net als de mortieren. Illegale spul is wat dat betreft erg mooi en leuk, al heb ik genoeg leuke en hilarische momenten beleefd met legaal vuurwerk.quote:Op maandag 3 december 2007 20:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Laten we dit topic eens goed gebruiken.
Wat vind je nu het leukste siervuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?
Wat vind je nu het leukste knalvuurwerk dat je in je bezit hebt gehad?
Wat kan er niet missen in je collectie vuurwerk op oud&nieuw?
Dat zijn de legale 100.000 klappers die je tegenwoordig ook gewoon in Nederland kan kopen. Er zit verschil in het soort kruit wat ze gebruiken.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:33 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zie net trouwens dat een 100.000 klapper t/m morgen te koop is bij Alpeco voor 50 euro.
Wat voor potten heb je gekocht? We willen detailsquote:Op donderdag 6 december 2007 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Zo legaal vuurwerk ook besteld, zitten leuke nieuwe dingen bij dit jaar!
Paar potten van Brilliant, ongeveer nu wel klaar
Woon in de stad en nergens in de buurt is kas te koop. Waar haal jij het vandaan en zou je misschien een foto willen maken van de verpakking van de zak?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:28 schreef Wessiej het volgende:
Kas-suiker rookbom heb ik er in 3 dagen al 3 gemaakt, 1 was beetje mislukt door de wind maar ze blijven geweldig
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:53 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat zijn de legale 100.000 klappers die je tegenwoordig ook gewoon in Nederland kan kopen. Er zit verschil in het soort kruit wat ze gebruiken.
Leg nog paar euro's extra bij en koop Horse Brand rollen, die je vast kan bemachtigen bij een vriend/dealer etc
Weet niet wat voor merk, volgens mij White Horse, kan me iig wel een paardenkop herinneren... Ik weet alleen dat ie vorigjaar damn lekker ging.quote:CELEBRATION CRACKER 100000 SH.
Chinese rol T809. De enige échte ! TIJDELIJKE (t/m 7/12/07) PROMOTIE : 50 ¤uro !!!
art. code: 1313
Waarom koop je niet gewoon een zak Kaliumnitraat?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Kijk even op de vorige pagina naar mijn ''collectie'' daar staat een pic van, ik heb het bij een tuincentrum gewoon gekocht...
7,50 voor 4 kg.
Dit is het uiteindelijk geworden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |