tering, wat betaal je per doosje dan? Ik een 10ntje, ik had waarschijnlijk een kut pakje, want heb net ffkes 2 van een ander doosje afgestoken en die doen het welquote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
vd week nog ff wat bij halen
7,50quote:Op zondag 2 december 2007 17:18 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
tering, wat betaal je per doosje dan? Ik een 10ntje, ik had waarschijnlijk een kut pakje, want heb net ffkes 2 van een ander doosje afgestoken en die doen het wel
waar haal je die dan? belgie?quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
mag ik mee?quote:Op zondag 2 december 2007 19:15 schreef MaximumRush het volgende:
Na dat stukje gezien te hebben over grenscontroles zit ik er ook aan te denken om langs te gaan. Gewoon wat siervuurwerk. Heb nog een uitreksel van KvK liggen dus dan kan ik vast wel wat moois krijgen.
Zijn als het goed is gewoon te verkrijgen in Belgie jaquote:
Die dingen lijken wel een beetje op de aller oude dieptebommen uit 1998.quote:
België is behoorlijk ver voor wat vuurwerk vanaf Twente, ik heb ook geen kennis van adressen etc..quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Zijn als het goed is gewoon te verkrijgen in Belgie ja![]()
Maar nog steeds geen chinese rol / flowerbed kunnen bemachtigen?
zo he, doe je goed man. Hou het wel leuk he geen dingen opblazen dat is echt not donequote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
klein vlammetje.. somsquote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef MOD het volgende:
[..]
Die dingen lijken wel een beetje op de aller oude dieptebommen uit 1998.
Wat is het effect? Alleen knal, of ook een fontijntje ofzo?
En geven ze een lekkere dreun? Waarmee kan ik het vergelijken?
waarom koste jouwes maar 7.50 en mijn 10 per pakquote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
klein vlammetje.. somsen ene harde dreun
jep, eentje.... kwam donderdag in de bus.quote:Op maandag 3 december 2007 12:32 schreef notunreal het volgende:
Iemand al foldertjes tegen gekomen?
omdat je een kut dealer hebt?quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom koste jouwes maar 7.50 en mijn 10 per pak
Met kvk kom je ook niet ver.quote:Op maandag 3 december 2007 10:50 schreef Nashje het volgende:
Al die kleine grut doe ik niet meer aan. Ik wil eigenlijk wat écht goede lawinepijlen. Maja, zonder kvk kom je niet ver denk ik.
ze zijn er nog genoeg alleen mij te duur dan neem ik wel een nitraatjequote:Op maandag 3 december 2007 18:15 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Met kvk kom je ook niet ver.
Lawinepijlen zijn niet meer legaal in Duitsland/Belgie te verkrijgen. Alleen onder de toonbank of bij handelaren. Maar zover ik het zie beginnen ze met het jaar meer schaars te worden
Preciesquote:Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zijn er nog genoeg alleen mij te duur dan neem ik wel een nitraatje
als je giga's had was het pas moeilijkquote:Op maandag 3 december 2007 18:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Precies
ik moet me nu inhouden om die 2 Supervlinders die hier liggen niet te gaan afsteken![]()
die nitraten die hier liggen zijn ineens klein tov die vlinders
quote:Op maandag 3 december 2007 19:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je giga's had was het pas moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |