Juist......... verschil mot er wezen héquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt kost het Huub omdat hij met een oorbel gooide 100 dagen voor Jan lul zitten en onze Heillige Brian krijgt uitjes omdat hij vrouwen mepte en met glazen gooide.
Op het moment dat The Lord Almighty, Mr. Brain Kubatz, morsdood neervalt!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Waar wachten we op?
Op de uittocht van Brian!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Waar wachten we op?
Volgens mij liep het ook niet zo goed af met The Lord Almighty...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op het moment dat The Lord Almighty, Mr. Brain Kubatz, morsdood neervalt!!!!!!!!!!!
Zeldzaam primitief stukje it ;-/quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.irmahulscher.nl/
Deze heeft hij gemaakt. Toevallig degene die gisteren Amanda haar wenkbrauwen heeft gedaan.
Brian heeft het GRAFICALquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef mootie het volgende:
Hoooooooo ik heb even niet geluisterd, maar ik lees net dat Brian zei dat hij maar 1 jaar HBO heeft gedaan? Iemand????
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Opzoek naar alles wat Brian heeft gedaan het afgelopen jaar kom je nog eens dichtparels tegen die ik jullie niet wil onthouden![]()
Nena
Lijst tot nu (aanvullen mag!)
- 2 deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- glas naar Dennis gegooid
- Amanda in gezicht gespuugd
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Amanda's hoofd drie keer tegen douchewand geslagen met als gevolg losse tand
- Lieke geschopt in slaapkamer
- Lieke geslagen bij paardenbak
- Lieke in billen geknepen
- Huubs arm omgedraaid
- Nena 'vuile kankerhoer' genoemd
- Spullen van anderen in bosjes gepleurd
- Stephan bedreigd
Wat dat betreft heeft Huub mazzel dat ie zo'n klein opdondertje is... want ook hij had allang niet meer in DGK horen zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt een heel lijstje maken met wat Kubatz heeft fout gedaan. Maar net zo'n lijst kun je maken van bijvoorbeeld Huub. Waar het mij omgaat zijn grenzen die ze over gaan waarbij ze iemand echt fysieke schade kunnen toebrengen of toegebracht hebben.
De ongecontroleerde agressie van Brian, die er voor zorgt dat er af en toe echt gevaarlijke situaties ontstaan, zijn voor mij over die grens. Afgelopen week tot twee keer toe fors over die lijn gestapt en geen enkele correctie. Gewoon te bizar.....
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt een heel lijstje maken met wat Kubatz heeft fout gedaan. Maar net zo'n lijst kun je maken van bijvoorbeeld Huub. Waar het mij omgaat zijn grenzen die ze over gaan waarbij ze iemand echt fysieke schade kunnen toebrengen of toegebracht hebben.
De ongecontroleerde agressie van Brian, die er voor zorgt dat er af en toe echt gevaarlijke situaties ontstaan, zijn voor mij over die grens. Afgelopen week tot twee keer toe fors over die lijn gestapt en geen enkele correctie. Gewoon te bizar.....
Ja en Huub krijgt dus wel strafquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij de buren van VOL is een spontaan idee ontstaan: morgen met een groepje naar het optreden van Huub en Brian en bij Brian's opkomst op de bühne een bekend voetballiedje aan te heffen: You're shit, and you know you are.![]()
Hij heeft in hotel gelogeerd omdat hij para was, was dat toen hij Amanda in het gezicht spuugde ???quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub laten struikelen
Lieke over een tafel gegooid.
Dat zijn een hoop gegeventjesquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brainless zijn gelul over domein-registratie bracht me op het volgende ....
Even via http://www.sidn.nl de volgende domeinnaam intikken: brianspoetry.nl
en je kunt in ieder geval zijn persoonlijke info bekijken![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij de buren van VOL is een spontaan idee ontstaan: morgen met een groepje naar het optreden van Huub en Brian en bij Brian's opkomst op de bühne een bekend voetballiedje aan te heffen: You're shit, and you know you are.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Mooi verhaal van Brian: De Car Rental van Conyo Bo Mama is mislukt door toedoen van Osama Bin Laden.![]()
Krijgt Huub niet de schuld is het Osama wel.
Ahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt!
Hij vertelde Amanda dat hij 5 jaar in 1 gedaan heeft
Zo'n HBO opleiding wil ik ook wel doen!
Nee he,niet weer vrienden voor die klootzak.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Varen het volgende:
Dr komt een rap groep?
Op de Antillen kan heel veel met wat geld en een beetje netwerken.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
De loooooooooser! En maar opscheppen over zn HBO. Dat bestaat niet HBO in een jaar, dan heeft hij gewoon een paar vakken gedaan.![]()
Haah... nou ze zullen in ieder geval opvallen tussen de breezersletjes en neugelbekkies...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben jij een jongetje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
nog ff en osama nam dat als target omdat brian eigenlijk een topfiguur is van de cia en osama hem uit de weg wilde ruimen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Mooi verhaal van Brian: De Car Rental van Conyo Bo Mama is mislukt door toedoen van Osama Bin Laden.![]()
Waar we kunnen wachten tot we een ons wegenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:37 schreef tipsch het volgende:
Waar we nog altijd wachten op Brian's EXIT?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft in hotel gelogeerd omdat hij para was, was dat toen hij Amanda in het gezicht spuugde ???
Ik geloof niet dat ze daar de ballen voor hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom nou weer van die rotrap?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Varen het volgende:
Dr komt een rap groep?
Alcoholvrij?quote:
Jup, dit is de definitieve lijst denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:34 schreef petraa het volgende:
![]()
Maar ze zijn bezig met die lijst, omdat Brian van de week geinterviewd wordt in Spraakmakers!!!.
en zakken hooi meenemen, of beter nog . Opbellen naar de discotheek en zeggen dat je van het management bent en dat een eis is dat brian graag ini het hooi wil staan op het podium.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
oh, toen!!!! Tijdens de hik van Amanda!quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid + glas achter haar aan gegooid!
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- 5-2 situatie
Huub in volle vaart laten struikelen over zijn voetquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jup, dit is de definitieve lijst denk ik.
- Twee galzen deuren kapot geslagen
- Glas naar Dennis gegooid
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
- Lieke over een tafel gegooid
- Huub aan haren getrokken
Nog iets vergeten of kan ik 'm opsturen naar Het Gesprek?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
Ja dat ie FOK kan checken voor de waarheid en niets anders dan de waarheid...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
Kopstoot bij Huubquote:
Adres van Cora over de streams gegooid,daarna kreeg Cora hop roblemen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
Amanda tegen haar zin onder een ijskoude douche zetten en als A niet wil, dan haar bij de keel tegen houden!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat ie FOK kan checken voor de waarheid en niets anders dan de waarheid...
Het zijn gewoon loverboy praktijken... Amanda leert het nooit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
Ah, Brian wil trouwen met Amanda als hij de villa wint.
Hoezo charmeoffensief.
Precies daar heeft hij ook een boete voor gehad. Dat was in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:44 schreef Larisje het volgende:
[..]
Kopstoot bij Huub
Amanda ook geslagen of "geduwd" (zoals hij het zelf graag noemt nadat hij haar in haar gezicht had getuft.
Plannetje van die 2 samen, Huub liep een gebroken rib op!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:46 schreef Larisje het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met Hans de kickbokser die Huub moest aanpakken?? Was dat ook niet een plan van St Brian?
Ja die was ook heftig....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef Larisje het volgende:
Huub en Jaap van tuinstoelen gooien!
Das wel heel knap van ons Brianquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies daar heeft hij ook een boete voor gehad. Dat was in de slaapkamer.
Jaap met stoel en al omgegooid.
nee, dat waqs t idee van nijman zelfquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:46 schreef Larisje het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met Hans de kickbokser die Huub moest aanpakken?? Was dat ook niet een plan van St Brian?
Ik moet toch beter lezenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
_ Wijn over Nena heen gegooid.
Wacht maar, als die 2 getrouwd zijn, gaat het pas echt los!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon loverboy praktijken... Amanda leert het nooit.
De gene die ik het ergste vind....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Lijst tot nu (aanvullen mag!)
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
Ik heb even je ondertitel gejat. Mag dat??quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon loverboy praktijken... Amanda leert het nooit.
Ja precies die is het ergst en dan ook nog helemaal para worden als Huub in die situatie hem een schop geeft.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
[..]
De gene die ik het ergste vind....![]()
"Met flink geweld, Huub beetgehouden zodat zijn "vriendin" met haar "vriendinnetjes" mooi de kans kregen om Lieke aan te randen.
Ik weet niet wat Akveor ervan vindt, maar ik vind het wel een goede actie om het met velen te doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik heb even je ondertitel gejat. Mag dat??
Jullie vergeten er nog eentje die misschien nog wel erger is dan al deze overtredingen!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- 5-2 situatie
Das Kim, de butler.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
Wie is die chick waarmee Huub zit te ouwehoeren? Hallo?
Kim de butlerquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
Kim, de butler.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik heb even je ondertitel gejat. Mag dat??
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeetje jullie gaan sneller dan ik het bij kan houdenAls jullie iets verbeteren of aanvullen in de lijst kunnen jullie dat dan even onderstreppen of dik gedrukt doen zodat ik het makkelijk kan zien
![]()
- Twee glazen deuren kapot geslagen
- Wijn over Nena gegooid en het glas er achteraan
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub expres laten struikelen
- Huub laten struikelen over een glazen tafel
- Huub van de trap bij het zwembad afgeduwd
- Huub een kopstoot gegeven
- Huisadres van de vriendin van Jaap op de internetstreams verteld waarna zij bedreigd werd
- Amanda bij haar keel gegrepen
- Huub en Jaap van tuinstoelen gegooid
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen, expres
- Huub van de trap bij het zwembad, af gegooid
- Lieke over een tafel gegooid.
- Aan Huubs haren getrokken
- Amanda in haar gezicht geslagen/geduwd (goedgekeurd door zijn lieve mams)
- Adres van de vriendin van een medespeler op de streams geroepen (daardoor werd zij lastiggevallen door vreemden)
- Met geweld Huub beetgehouden zodat zijn "vriendin" met haar "vriendinnetjes" mooi de kans kregen om Lieke aan te randen. En ondertussen terwijl Huub wordt vastgehouden, Huub knijpen omdat Huub hem kneep!
Werden ze echt door exit-Brian gestuurd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
En Brian is helemaal hyper,want Lieke heeft huilogen.De dames moeten nu gaan kijken.Vuile klootzak.
- Jaap aangevlogen (wasmiddelincident)quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Adres van de vriendin van een medespeler op de streams geroepen (daardoor werd zij ernstig lastiggevallen door vreemden)
Lachen als een heks/hyena iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef mazaru het volgende:
Hij deed niet alleen mee aan de vijf-twee situatie, maar ook aan die fysieke zes-twee situatie.
Ik zie nog Huub en Liek op dat heuveltje zitten, terwijl ze bekogeld worden door de zes met tomaten.
Of dat ze samen op de tuinstoelen zaten, en emmers met paardenstront over zich heen gegooid kregen, terwijl Brian als een heks stond te lachen
Ja hij voelt zijn eigen super.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Werden ze echt door exit-Brian gestuurd?
Ja, en dat hij zelf vindt dat hij enorm gegroeid is en veel leert.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou we hebben wel een goede lijst denk ik![]()
Nu de rest van de brief alleen nog, wat zetten we daar in? Dat we op de streams hoorden dat Brian uitgenodigd was voor een interview bij Het Gesprek en dat we Brian graag geconfronteerd zien met alles wat hij heeft uitgehaald in de kooi?
Wat me niet mis lijkt is zoveel mogelijk links naar 'bewijs' van deze voorvallen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nu de rest van de brief alleen nog, wat zetten we daar in? Dat we op de streams hoorden dat Brian uitgenodigd was voor een interview bij Het Gesprek en dat we Brian graag geconfronteerd zien met alles wat hij heeft uitgehaald in de kooi?
We moeten eigenlijk linkjes naar filmpjes op internet erbij doen, dan is het niet bull shit wat we zeggen, maar dan is er bewijs.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hhahaha, same thoughts!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef Larisje het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk linkjes naar filmpjes op internet erbij doen, dan is het niet bull shit wat we zeggen, maar dan is er bewijs.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat zijn lijst gegroeid is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en dat hij zelf vindt dat hij enorm gegroeid is en veel leert.
Brian zal daar vast zeggen dat hij graag wil,dat mensen van hem leren en een lach op het gezicht van mensen brengen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Geen waarschuwingen, geen brief.... Oww Brian wat je doet doe je goed...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
En Brian is helemaal hyper,want Lieke heeft huilogen.De dames moeten nu gaan kijken.Vuile klootzak.
En een linkje van dit topic erbij?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Bij een heleboel van die dingen is er geen bewijs helaas. Snel een cap maken als hij iemand een knal geeft bijvoorbeeld is moeilijk en sommige dingen zijn ook tijdens streamlocks gebeurd. Maar bij de dingen waar er bewijs is kan het natuurlijk erbij als iemand zin heeft om het op te zoekenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat me niet mis lijkt is zoveel mogelijk links naar 'bewijs' van deze voorvallen....
Ja, denk je echt dat dat handig zou zijn. Sjongejonge zeg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef Larisje het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk linkjes naar filmpjes op internet erbij doen, dan is het niet bull shit wat we zeggen, maar dan is er bewijs.
D'r verhaal is zo krom als de nete en maar doortrappen tegen Huub. Zum kotzen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. het lijkt wel als of Huub mijn gewoon aan het wegtrappen is.
Is dat het alcohol-in-oog incident van Jaap die naar Erik gooit en Amanda raakt en dat Brian toen losging op Jaap? Zo niet, kan die ook nog op de lijst danquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
![]()
[..]
- Jaap aangevlogen (wasmiddelincident)
- Glas naar Nena gegooit.
En weer zo'n meelijwekkend verhaal.... Huub is gewoon anders dan Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke snapt het gedrag van Huub niet nadat de relatie is verbroken.
Ze wilden graag vrienden blijven.
Lieke: "Ik snap echt niet waarom hij zo tegen me doet en zegt" en "Ik voel me geplayed".
Het is uit en Lieke wil nog, dat het een soort van aan is?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
En weer zo'n meelijwekkend verhaal.... Huub is gewoon anders dan Lieke.
Als er nu iemand played is het Lieke wel.
Mocht Lieke vertrekken dan baal ik ervan dat die rat dat als een overwinning zal zien die hij behaalt heeft. Daarmee heeft ie stok om Huub over de zeik te krijgen.
Dat vind ik ook wel. Ze betrekt niets op zichzelf en hangt het slachtoffer uit, terwijl dat nergens voor nodig is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
D'r verhaal is zo krom als de nete en maar doortrappen tegen Huub. Zum kotzen.![]()
![]()
![]()
Gelukkig heeft Huub Japie dan nog.En die gaan er dan wel echt voor.Geen wijven meer en geen gezeik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
En weer zo'n meelijwekkend verhaal.... Huub is gewoon anders dan Lieke.
Als er nu iemand played is het Lieke wel.
Mocht Lieke vertrekken dan baal ik ervan dat die rat dat als een overwinning zal zien die hij behaalt heeft. Daarmee heeft ie stok om Huub over de zeik te krijgen.
Kijk, dat is nu eens goed nieuwsquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:04 schreef chufi het volgende:
Heeft Brian de bijsluiter ook gelezen van zn medicatie, de whiskey fles heeft ie alweer leeg...
Wat heeft hij precies gedaan dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Mag in het lijstje ook het oproepen tot geweld, dit vnl gericht tot de moslimgemeenschap.
Dat zou ik maar niet doen. Men kan dan zien dat het vele malen is uitgelokt door Huub himself. Ik zou alleen die voorvallen nemen waarbij hij uit zichzelf volledig door het lint gaat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef Larisje het volgende:
[..]
Dat de moslims Huub buiten moesten pakken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat heeft hij precies gedaan dan?
Sorrie maar ik vind dit onzin....huub heeft tal van keren toenadering gezocht en aangegeven dat hij wilde praten....alleen het praten valt niet helemaal in madame der straatje en stuurt ze hem x op x weg met de mededeling dat ze met rust gelaten wil worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke snapt het gedrag van Huub niet nadat de relatie is verbroken.
Ze wilden graag vrienden blijven.
Lieke: "Ik snap echt niet waarom hij zo tegen me doet en zegt" en "Ik voel me geplayed".
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
Ach Lieke dan Rot je toch lekker op..
[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
En dan wordt lieke ervan beschuldigd niet echt verliefd te zijn op Huub. Ik zie er maar 1 die verdrietig is, dus hoe oprecht waren Huub zijn gevoelens vraag ik me af.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:03 schreef riri het volgende:
Lieke beschrijft goed wat Huub doet sinds het uit is......hij trapt gewoon expres op haar hart met bepaalde opmerkingen
ik begrijp dat niet dat hij zo doet......
De Feyenoordsupporters is er toch ook een van Brian?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Mag in het lijstje ook het oproepen tot geweld, dit vnl gericht tot de moslimgemeenschap.
Op zijn blog een verhaal willen houden over Huub zijn zus en haar zgn drugsverslaving.
Nee...dat wil ze nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is uit en Lieke wil nog, dat het een soort van aan is?
Dat vind ik eigenlijk ook een hele goede... constant mensen van buiten oproepen om Huub aan te pakken wanneer ie DGK uit is.... Vond ik gewoon schandalig. Klonk alsof iemand willen vermoorden maar z'n handen niet vuil wil maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Op zijn blog een verhaal willen houden over Huub zijn zus en haar zgn drugsverslaving.
Terechte vraag.......zal ik hem beantwoorden of doe je het zelf....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef 2live het volgende:
[..]
En dan wordt lieke ervan beschuldigd niet echt verliefd te zijn op Huub. Ik zie er maar 1 die verdrietig is, dus hoe oprecht waren Huub zijn gevoelens vraag ik me af.
Ja dat denk ik ook, bv. bij het filmpje van de koopstoot ziet het er nou niet echt erg uitquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen. Men kan dan zien dat het vele malen is uitgelokt door Huub himself. Ik zou alleen die voorvallen nemen waarbij hij uit zichzelf volledig door het lint gaat.
Ik vind dit eigenlijk heel triest want het is helemaal waar.Huub die in eerste intstantie zegt dat hij Lieke's gevoelens niet wil kwetsen en dat dan vervolgens wel doet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:03 schreef riri het volgende:
Lieke beschrijft goed wat Huub doet sinds het uit is......hij trapt gewoon expres op haar hart met bepaalde opmerkingen
ik begrijp dat niet dat hij zo doet......
Pfff, dat had ze al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden aan kunnen zien komen... Dus ze is echt zo dom geweest.. Sjah Lieke, risico van het vakquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik heb hier verder niemand verder en als ik met Huub ga praten dan belanden we toch weer in een
Discussie en daar heb ik geen zin in.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Def Rymes ofzo in the house, weer een beloning voor Brian....
Dat zeg jij als Huub hater want jij bent absoluut tegen Huub. Ik zeg trouwens niet dat Huub niets doet, maar wat brian de afgelopen dagen heeft kunnen doen zonder een enkele sanctie slaat nergens op. Amanda heeft ook wat gedaan nu, maar dat kan ik ook nog enigzins begrijpen als je zo wordt behandeld door je vriend (ALs de verhalen kloppen die ik nu heb gehoord). Als er al een sanctie komt is dat ook nog oneerlijk want dan worden meerdere overtredingen in een keer bestraft met maar een boeten terwijl het er minstens 3 moeten zijn!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen. Men kan dan zien dat het vele malen is uitgelokt door Huub himself. Ik zou alleen die voorvallen nemen waarbij hij uit zichzelf volledig door het lint gaat.
Vrouwuh....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Huub Japie dan nog.En die gaan er dan wel echt voor.Geen wijven meer en geen gezeik.
Wat is het ook een trailer trash. Ik hoop echt dat Lieke morgenavond meegaat met haar vriendin, niet alleen voor zichzelf maar ook voor het spel. Jammer, ik zie liever eerst anderen vertrekken maar ze redt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, alle ballen op Lieke morgenavond door Nadia en Amanda.... Huub en Brian zijn dan weg. Nix gaat ook meedoen.
Thats Brian, altijd anderen nodig om dingen voor hem te doen. Doet hij ook bij Amanda en Nadia, net nog, hij spoorde ze aan om naar Lieke te gaan omdat ze huilogen had.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook een hele goede... constant mensen van buiten oproepen om Huub aan te pakken wanneer ie DGK uit is.... Vond ik gewoon schandalig. Klonk alsof iemand willen vermoorden maar z'n handen niet vuil wil maken.
Dat bewijst eens te meer dat het niet helemaal klopt met hetgene wat Brian steeds weer probeert iedereen wijs te maken, dat diploma van hem is dan ook fictief , dat kan niet anders. Ik denk dat Brian misschien een paar maanden bij een Callcentre gewerkt heeft (niets mis mee overigens, tenzij ze me 's avonds als ik lekker zit te eten lastigvallen) en nu ineens IT-er is.......hahaha. Nou ja, je kunt het altijd proberen nietwaar, maar hij zal door de mand vallen du moment dat hij solliciteert .....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt!
Hij vertelde Amanda dat hij 5 jaar in 1 gedaan heeft
Zo'n HBO opleiding wil ik ook wel doen!
Ik heb mijn conclusie al getrokken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Terechte vraag.......zal ik hem beantwoorden of doe je het zelf....
Ik vraag me al een paar weken af hoe oprecht die gevoelens van Huub wel waren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef 2live het volgende:
[..]
En dan wordt lieke ervan beschuldigd niet echt verliefd te zijn op Huub. Ik zie er maar 1 die verdrietig is, dus hoe oprecht waren Huub zijn gevoelens vraag ik me af.
Huub wil in discussies ook altijd winnen....het echt laten uitspreken van een ander kan hij niet.....op die manier maak je elke vriendschap kapotquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
Lieke wil het er best met Huub over hebben, dat ze het gevoel heeft dat hij haar aan het wegtrappen is, maar ze heeft geen zin in discussies.
Met andere woorden, Huub mag alleen maar knikken als ze dat zegt
Ik heb niet gevolgd, maar dàt stukje had ik wel even willen horen.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Goffer de gofferquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Def Rymes ofzo in the house, weer een beloning voor Brian....
3 boetes voor Brian, toe maar!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:09 schreef Larisje het volgende:
[..]
Dat zeg jij als Huub hater want jij bent absoluut tegen Huub. Ik zeg trouwens niet dat Huub niets doet, maar wat brian de afgelopen dagen heeft kunnen doen zonder een enkele sanctie slaat nergens op. Amanda heeft ook wat gedaan nu, maar dat kan ik ook nog enigzins begrijpen als je zo wordt behandeld door je vriend (ALs de verhalen kloppen die ik nu heb gehoord). Als er al een sanctie komt is dat ook nog oneerlijk want dan worden meerdere overtredingen in een keer bestraft met maar een boeten terwijl het er minstens 3 moeten zijn!!!!!
Lieke kan dat ook heel goed, die 2 lijken wat dat betreft teveel op elkaar en dat botst!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:10 schreef riri het volgende:
[..]
Huub wil in discussies ook altijd winnen....het echt laten uitspreken van een ander kan hij niet.....op die manier maak je elke vriendschap kapot
idd.... en Huub gaat heus niet vrij-uit... bv mascara-verhaal.... maar zij projecteert nu alles op hem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
D'r verhaal is zo krom als de nete en maar doortrappen tegen Huub. Zum kotzen.![]()
![]()
![]()
Ja Brian kan zich zelf niet in de hand houden en dat is een risico.Dus Huub moet weer effe de fout ingaan met oorbellen gooien.Dan vergeten de streamers weer dat Brian eigelijk een exit had verdiendquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:10 schreef farscapevr6 het volgende:
begrijp ik goed dat t weer alles tegen huub wordt en dat brian en amanda uit de wind gehouden worden??
zelfs n ix heeft weer vrij ??
Def Rhymes heeft niets met gangster te maken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Ik word helemaal gek van die irritante domme kutrappers in dat huisWat is dat voor stom cultuurtje daarbinnen, waarom moet het een grote gangstahcrap worden?
![]()
OH ja dat is waar. Maar kunnen 2 boetes dan wel??? of zullen we hem maar belonen met optredens, een interview en een optreden van deff rhyms??quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Dark het volgende:
[..]
3 boetes voor Brian, toe maar!
Je weet toch dat het gooien van een oorbel vele malen erger is!
Zie daar haast niks anders.Flens begeeft zich denk graag in die kringen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:14 schreef Borga het volgende:
Heee allemaal stoerruh negurts in da housjuh wheet tog
![]()
-Huub er van beschuldigen sex te hebben gehad met Stijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Adres van de vriendin van een medespeler op de streams geroepen (daardoor werd zij lastiggevallen door vreemden)
- Met geweld Huub beetgehouden zodat zijn "vriendin" met haar "vriendinnetjes" mooi de kans kregen om Lieke aan te randen.
Welk kunstje precies?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Def Rhymes heeft niets met gangster te maken...Sterker nog, het is best een lieve jongen die gewoon z'n kunstje doet om de huur te betalen
Huub die wil zijn spel spelen.... zijn liefde is DGK... Hij heeft Lieke dit zelfs verteld voor dat ie een relatie had. Hij heeft ook meerdere keren aangegeven dat ie het moeilijk vind als de relatie over is met haar in 1 huis te leven. De relatie met Lieke was gewoon een slecht idee. Bijna iedereen vond al dat deze liefde geen bestaansrecht had en werd er getwijfeld aan Lieke's oprechtheid. Welke gezond nadenkende vrouw wil met een man gaan die een paar avonden ervoor nog met Gaby lag te krikken. Lieke zou eens moeten nadenken hoe en waarom ze het zelf zover heeft laten komen. En Huub als loverboy net als Brian? Daar kan ik me best in vinden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef riri het volgende:
[..]
Nee...dat wil ze niet
Maar als teamspeler steun je de ander en trap je hem of haar niet kapot
Het vreet energie zo van haar
Ik heb Lieke veel spanning zien verdragen maar dit gedrag van Huub mergelt haar uit....
huub zijn stoel achter hem weggetrokken tijdens een ontslagrondequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeetje jullie gaan sneller dan ik het bij kan houdenAls jullie iets verbeteren of aanvullen in de lijst kunnen jullie dat dan even onderstreppen of dik gedrukt doen zodat ik het makkelijk kan zien
![]()
- Twee glazen deuren kapot geslagen
- Wijn over Nena gegooid en het glas er achteraan
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub expres laten struikelen
- Huub laten struikelen over een glazen tafel
- Huub van de trap bij het zwembad afgeduwd
- Huub een kopstoot gegeven
- Huisadres van de vriendin van Jaap op de internetstreams verteld waarna zij bedreigd werd
- Amanda bij haar keel gegrepen
- Huub en Jaap van tuinstoelen gegooid
Ik heb 'm ook vaak genoeg in Hilversum gezien, zal best 'n lieve jongen zijn, maar dat zijn die double L en die andere rappertjes ook heus wel, daar gaat 't niet om. Ik vind 'm irritant: voor zover ik weet rapt 'def' en heeft ie 'n nickname, dan is het voor mij al 'n irritante wannabe-gangsterquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Def Rhymes heeft niets met gangster te maken...Sterker nog, het is best een lieve jongen die gewoon z'n kunstje doet om de huur te betalen
Waar hij ooit een nummer 1 hit mee had en daar teert hij nu nog opquote:
Begrijp daar ook niets van, hoogst irritant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Ik word helemaal gek van die irritante domme kutrappers in dat huisWat is dat voor stom cultuurtje daarbinnen, waarom moet het een grote gangstahcrap worden?
![]()
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef SIRA het volgende:
Waarvoor kreeg Lieke toen ook alweer die boete ?
Lenen van een mascara ofzo ?
Het is toch niet normaal dat Brian voor al dingen nog nooooit enige waarschuwing of boete heeft gekreden. Denk dat dit mijn laatste maandje streamen wordt. De lol is er nu toch echt wel af. Er wordt zo met dubbele maten gemeten. Dat trailertrash krijgt alles. De een na de andere cursus mogen ze volgen. De een na de andere rapband komt die pokke Kooi binnen. Ga binnenkort maar 's op zoek naar een andere verslaving.
Dat was toch Jaap/Eric die dat had gedaan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
huub zijn stoel achter hem weggetrokken tijdens een ontslagronde
Oogpotlood... en Brian heeft toch ook al 4 ton aan z'n broek?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef SIRA het volgende:
Waarvoor kreeg Lieke toen ook alweer die boete ?
Lenen van een mascara ofzo ?
Het is toch niet normaal dat Brian voor al dingen nog nooooit enige waarschuwing of boete heeft gekreden. Denk dat dit mijn laatste maandje streamen wordt. De lol is er nu toch echt wel af. Er wordt zo met dubbele maten gemeten. Dat trailertrash krijgt alles. De een na de andere cursus mogen ze volgen. De een na de andere rapband komt die pokke Kooi binnen. Ga binnenkort maar 's op zoek naar een andere verslaving.
Idd!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Wie zijn die swa's.....?
Ah Def Rhymz....is dat die gast van dat billenliedje?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Def_Rhymz
![]()
Ow..quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Waar hij ooit een nummer 1 hit mee had en daar teert hij nu nog op![]()
En nu komt hij optreden ofzo?
Dus je ruilt je vriendin ook in voor een miljoen euroquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Al met al vind ik Lieke gewoon een belemmering voor Huub's spel. Sneu voor Lieke idd... maar we hebben het hier niet over een zak M&M's.
Logisch.....Def zijn echte voornaam is Dennis...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef SIRA het volgende:
Wat loopt Dennis nou ineens stoer te doen. En de hele tijd dat "brother" pfff
Hoe meer ik van dit soort dingen lees hoe kwader ik wordquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!
Hoevaak hebben Amanda en Nadia zonder te vragen in de make-upkoffer van Lieke gezeten?
Hoevaak zijn ze daarvoor beboet?
KUDT DGK_Redactie
Ik maakte deze week toevallig de grap dat Def Rhymz erin zou moeten komen, en nu ineens is hij daar. ik hoop dat ik geen voorspellende gaven hebquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
Hij gaat toch niet blijven om zijn muziek te gaan promoten he? Een uitgebluste rapper aan het begin van zijn carriere hebben we nu wel gehad.
Luc!
Lieke heeft wel is gezegt het gaat er om in welke kontest iets gedaan wordt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!
Hoevaak hebben Amanda en Nadia zonder te vragen in de make-upkoffer van Lieke gezeten?
Hoevaak zijn ze daarvoor beboet?
KUDT DGK_Redactie
Het staat toch nog helemaal niet vast dat ze er uit gaat?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef riri het volgende:
Lieke er eerder uit dan de grootste sukkels...Nadia,Amanda,Dennix en Brian....het is onvoorstelbaar eigenlijk
Een sterke speler die door zwak laag spel van anderen aan het eind van haar latijn is...huub geeft nog even de genadeklap na
Ja maar hij heeft de afgelopen dagen toch wel heel wat meer shit uitgehaald dan een oogpotloodje lenen en hij krijgt dus geen straf?? Onbegrijpelijk!!! Amanda en Nadia pakken voortdurend spullen van Lieke zonder te vragen en hebben daarvoor nog nooit een sanctie gehad!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Oogpotlood... en Brian heeft toch ook al 4 ton aan z'n broek?
Hier dat bedoel ik........Huub zoekt toenadering en Lieke stoot af, maar wel beledigd zijn als er dan na een tijdje een kut opmerking wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:13 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. wat is er toch allemaal met je.
Lieke. ik denk niet dat ik er bij ga zitten hoor ik ga effe lekker mijn eigen dingen doen.
Ik hoop dat je de volgende keer iets leuks weet te voorspellenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik maakte deze week toevallig de grap dat Def Rhymz erin zou moeten komen, en nu ineens is hij daar. ik hoop dat ik geen voorspellende gaven heb
Niet alleen door het lage spel van de anderen, ik denk vooral door het inconsequente gedrag van de Febo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef riri het volgende:
Lieke er eerder uit dan de grootste sukkels...Nadia,Amanda,Dennix en Brian....het is onvoorstelbaar eigenlijk
Een sterke speler die door zwak laag spel van anderen aan het eind van haar latijn is...huub geeft nog even de genadeklap na
Wat een onzin, Lieke doet dit helemaal zelf.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef riri het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Borga het volgende:
Jaap vraagt: ''Hoelaat gaan we beginnen dan? '' Die asshole zegt tegen Jaap. '' ga niet surinaams praten''
.......Het moet niet veel gekker worden hier
Voorspel dan even dat Brian en Amanda exit moeten!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik maakte deze week toevallig de grap dat Def Rhymz erin zou moeten komen, en nu ineens is hij daar. ik hoop dat ik geen voorspellende gaven heb
Dat weet ik niet. Even testen. Welk merk lipgloss gebruik ik?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dan moet hij Dennis maar eens even gaan pijpen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
Def Rhymes wil een lekker bessensapje.
Ja maar wijn is toch geen sterke drank??quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda neemt een wijntje. Een uur geleden zit ze te vertellen dat ze een week niet mag drinken van het Hokje.![]()
- Amanda onder een ijskoude douche zettenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef trettie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Met geweld Huub beetgehouden zodat zijn "vriendin" met haar "vriendinnetjes" mooi de kans kregen om Lieke aan te randen.
- Huub er van beschuldigen sex te hebben gehad met Stijn
brian heeft ook een keer ruzie gehad met jaap hij dacht dat jaap amanda iets in de ogen gooiden iemand die weet wat ik bedoel ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
Sorry, ik reageerde op die voorgaande post.... daarin leek het alsof Brian nergens voor bestaft is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:22 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft de afgelopen dagen toch wel heel wat meer shit uitgehaald dan een oogpotloodje lenen en hij krijgt dus geen straf?? Onbegrijpelijk!!! Amanda en Nadia pakken voortdurend spullen van Lieke zonder te vragen en hebben daarvoor nog nooit een sanctie gehad!
eric heeft het idd ook wel eens gedaan, maar brian ook EERDER dan er5c en huub zei toen ook tegen eric dat hij het niet begreep dat eric dit gedaan had terwijl hij wist hoe boos huub erom was geworden toen brian het deed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat was toch Jaap/Eric die dat had gedaan?
Dat zijn vrouwen, en dan ook nog beschuldigen dat het bealchelijk is dat je niet weet waar het over gaat. Alsof je jezelf op astraal niveau kan manifesteren en gedachtes kunt voelen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef akveor het volgende:
Huub: Ik maak me echt zorgen om je...
Lieke: We hebben het er nog wel over...
En weer loopt ze er voor weg.... gaat het gesprek niet aan maar gaat zielig in een hoekje zitten mokken.
Verdomme het lijkt m'n moeder wel.... daar moet je ook altijd maar raden wat er aan de hand is.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus je ruilt je vriendin ook in voor een miljoen euro
Ja zeer triest, altijd dat weglopen en niet willen praten. Ik zou me er aardig aan irriteren in ieder geval. Praat het gewoon direct uit, dan ben je er vanaf.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef akveor het volgende:
Huub: Ik maak me echt zorgen om je...
Lieke: We hebben het er nog wel over...
En weer loopt ze er voor weg.... gaat het gesprek niet aan maar gaat zielig in een hoekje zitten mokken.
Verdomme het lijkt m'n moeder wel.... daar moet je ook altijd maar raden wat er aan de hand is.
Dat zit ik me dus ook af te vragenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wat is er Surinaams aan "hoelaat gaan we beginnen dan?"
Ok!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry, ik reageerde op die voorgaande post.... daarin leek het alsof Brian nergens voor bestaft is.
En verder ben ik het met je eens...![]()
Alstublieftdankuwelquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub die wil zijn spel spelen.... zijn liefde is DGK... Hij heeft Lieke dit zelfs verteld voor dat ie een relatie had. Hij heeft ook meerdere keren aangegeven dat ie het moeilijk vind als de relatie over is met haar in 1 huis te leven. De relatie met Lieke was gewoon een slecht idee. Bijna iedereen vond al dat deze liefde geen bestaansrecht had en werd er getwijfeld aan Lieke's oprechtheid. Welke gezond nadenkende vrouw wil met een man gaan die een paar avonden ervoor nog met Gaby lag te krikken. Lieke zou eens moeten nadenken hoe en waarom ze het zelf zover heeft laten komen. En Huub als loverboy net als Brian? Daar kan ik me best in vinden.
Al met al vind ik Lieke gewoon een belemmering voor Huub's spel. Sneu voor Lieke idd... maar we hebben het hier niet over een zak M&M's.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:22 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hier dat bedoel ik........Huub zoekt toenadering en Lieke stoot af, maar wel beledigd zijn als er dan na een tijdje een kut opmerking wordt gemaakt.
De meeste vrouwen hebben allemaal na een tijdje, als de relatie een beetje gesetteld is, ineens het gevoel dat ze de ander kunnen veranderen naar hun wensen.
Huub is altijd al Huub geweest ......Huub met de grote bek, Huub met het eeuwige laatste woord, Huub die discussies koste wat kost wil winnen en nu is het ineens een eigenschap waar ze niet mee overweg kan.
Nee, Lieke je wilt hem veranderen in een Ja knikker, een Dennix die naar de pijpies van Nadia danst, een loosertje die doet wat je zegt.
Nee, Lieke.....iedere ralatie waarin een vrouw (of man ) verlangt dat de ander veranderd is gedoemd om te mislukken.![]()
Die hebben toch sowieso schijt aan dat hokje. Die voelen zich echt verheven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda neemt een wijntje. Een uur geleden zit ze te vertellen dat ze een week niet mag drinken van het Hokje.![]()
alle fotolijstjes kapot gooien van eric, huub en sylviaquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- Amanda onder een ijskoude douche zetten
maar het ergste van alles: MIJ AL MAANDEN ZWAAR IRRITEREN MET JE ROTKOP EN JE KUT-LACHJE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pfiew, dat ben ik weer kwijt![]()
Gooide Jaap toen niet de inhoud van een glas drank richting Amanda en stierde Brian naar de slaapkamer om een fles listerine te pakken om die in Jaap's ogen te gooien?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef markisboer het volgende:
[..]
brian heeft ook een keer ruzie gehad met jaap hij dacht dat jaap amanda iets in de ogen gooiden iemand die weet wat ik bedoel ?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hey Miraaa, ik heb nu pas door wie er in je avatar staat! It's Patsy Stone darlin'![]()
Ik zat al te denken hoe lang ik die al ken. Gast is bijna 40quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Wie zijn die swa's.....?
Ah Def Rhymz....is dat die gast van dat billenliedje?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Def_Rhymz
![]()
Surinamers staan erom bekend dat ze geen tijd willen weten en overal te laat komen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wat is er Surinaams aan "hoelaat gaan we beginnen dan?"
Yup was in de bashtijd tegen Eric volgens mij. Amanda lag met Erik in de MB toen Jaap Erik de inhoud van dat glas in z'n gezicht wou gooien. Hij raakte echter Amanda die overdreven reageerde en daarmee Brian helemaal over de zeik kreeg die toen los ging tegen Jaap.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef markisboer het volgende:
[..]
brian heeft ook een keer ruzie gehad met jaap hij dacht dat jaap amanda iets in de ogen gooiden iemand die weet wat ik bedoel ?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen, en dan ook nog beschuldigen dat het bealchelijk is dat je niet weet waar het over gaat. Alsof je jezelf op astraal niveau kan manifesteren en gedachtes kunt voelen....
Precies ....dat Lieke er nu nog eerder uitgaat (misschien) dan die womenbeater is onverteerbaar....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef riri het volgende:
Ik weet nog wel vorige week, toen trok nada een slipje van lieke aan!!!!! gadverdamme veel goorder moet het niet worden. als ik lieke was verbrande ik da slipje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:22 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft de afgelopen dagen toch wel heel wat meer shit uitgehaald dan een oogpotloodje lenen en hij krijgt dus geen straf?? Onbegrijpelijk!!! Amanda en Nadia pakken voortdurend spullen van Lieke zonder te vragen en hebben daarvoor nog nooit een sanctie gehad!
Wat een sukkel.... ff natrappen dus. Zal wel een maatje van Brian zijn...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Time Out
2-11-2007 :: 22:15
Gezien de vele reacties over het optreden van Huub en Brian uit de Goudenkooi, sluiten wij het gastenboek voor dit moment.
Wij zijn benaderd door de productie van de Goudenkooi om mee te werken aan een promotioneel optreden van de twee heren, om hun beide single te promoten.
Wij zijn geen trouwe volgers van de Goudenkooi en zijn dus ook niet op de hoogte van wat daar gebeurt. Wij vertrouwen in deze op de productie van de Goudenkooi.
Dat het veel los maakt is duidelijk en wij zullen dan ook ons wat nader gaan verdiepen in dit nu al spraakmakende optreden.
Vooral diegene die dagelijks de goudenkooi volgen via het internet en het absoluut oneens zijn met de acties van een bewoner heb ik slechts één advies, niet kijken!
Al vind ik Huub de afgelopen dagen regelmatig een eikel, hij kwam wel lief aan haar vragen wat er toch aan de hand was en zei dat hij zich zorgen maakte. Maar nee, Lieke wil er niet over praten, terwijl ze net daarvoor niet uitgepraat raakte tegen Kim. Huub kan daar natuurlijk helemaal niets mee en ik kan me goed voorstellen dat hij dat gedrag helemaal zat is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja zeer triest, altijd dat weglopen en niet willen praten. Ik zou me er aardig aan irriteren in ieder geval. Praat het gewoon direct uit, dan ben je er vanaf.
Wat is dit nu weer voor een fossiel............quote:
Hij heeft idd wel wat boetes.. was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Oogpotlood... en Brian heeft toch ook al 4 ton aan z'n broek?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Surinamers staan erom bekend dat ze geen tijd willen weten en overal te laat komen....
dus daarom.
Dan zit ie op 9....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef SIRA het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel wat boetes.. was ik even vergeten.Maar hij zou nu zeker weer 5 ton moeten krijgen.
Nee, hij heeft groot gelijk.. Als wij met zijn allen per direct waren gestopt met kijken naar DGK toen we er achter kwamen dat dingen niet klopten was de show nu al van de buis... Verder zitten we al eeuwen te zeiken over dingen waar toch geen verandering in komen..quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een sukkel.... ff natrappen dus. Zal wel een maatje van Brian zijn...![]()
Wat een kromme redenatie. Ik heb juist een gruwelijke hekel aan mensen die hun voor-sommigen-onuitstaanbare-gedrag afdoen met 'ja schatje, zo ben ik nou eenmaal'.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:22 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hier dat bedoel ik........Huub zoekt toenadering en Lieke stoot af, maar wel beledigd zijn als er dan na een tijdje een kut opmerking wordt gemaakt.
De meeste vrouwen hebben allemaal na een tijdje, als de relatie een beetje gesetteld is, ineens het gevoel dat ze de ander kunnen veranderen naar hun wensen.
Huub is altijd al Huub geweest ......Huub met de grote bek, Huub met het eeuwige laatste woord, Huub die discussies koste wat kost wil winnen en nu is het ineens een eigenschap waar ze niet mee overweg kan.
Nee, Lieke je wilt hem veranderen in een Ja knikker, een Dennix die naar de pijpies van Nadia danst, een loosertje die doet wat je zegt.
Nee, Lieke.....iedere ralatie waarin een vrouw (of man ) verlangt dat de ander veranderd is gedoemd om te mislukken.![]()
Nadia zegt juist dat Lieke al haar slipjes inpikt en in har la stopt...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik weet nog wel vorige week, toen trok nada een slipje van lieke aan!!!!! gadverdamme veel goorder moet het niet worden. als ik lieke was verbrande ik da slipje.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:28 schreef Carlaa het volgende:
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=19&page=1
Time Out2-11-2007 :: 22:15
Gezien de vele reacties over het optreden van Huub en Brian uit de Goudenkooi, sluiten wij het gastenboek voor dit moment.
Wij zijn benaderd door de productie van de Goudenkooi om mee te werken aan een promotioneel optreden van de twee heren, om hun beide single te promoten.
Wij zijn geen trouwe volgers van de Goudenkooi en zijn dus ook niet op de hoogte van wat daar gebeurt. Wij vertrouwen in deze op de productie van de Goudenkooi.
Dat het veel los maakt is duidelijk en wij zullen dan ook ons wat nader gaan verdiepen in dit nu al spraakmakende optreden.
Vooral diegene die dagelijks de goudenkooi volgen via het internet en het absoluut oneens zijn met de acties van een bewoner heb ik slechts één advies, niet kijken!
Listerine, dat gooide hij toen in Jaaps ogen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef markisboer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup was in de bashtijd tegen Eric volgens mij. Amanda lag met Erik in de MB toen Jaap Erik de inhoud van dat glas in z'n gezicht wou gooien. Hij raakte echter Amanda die overdreven reageerde en daarmee Brian helemaal over de zeik kreeg die toen los ging tegen Jaap.
Als ik Lieke was verbrandde ik Nadia!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik weet nog wel vorige week, toen trok nada een slipje van lieke aan!!!!! gadverdamme veel goorder moet het niet worden. als ik lieke was verbrande ik da slipje.![]()
![]()
![]()
Onze Messias krijgt natuurlijk zijn beloning voor het beschermen van Amanda tegen de evil douchekop.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:33 schreef tipsch het volgende:
Hoe werkt dit nou eigenlijk? Brian moet nog steeds EXIT, maar krijgt nu ook nog maar een leuk onderonsje met een andere rotrapper?
Waarom vraagt Nadia dan aan Lieke of ze slipjes van Lieke mag lenen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Nadia zegt juist dat Lieke al haar slipjes inpikt en in har la stopt...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat een kromme redenatie. Ik heb juist een gruwelijke hekel aan mensen die hun voor-sommigen-onuitstaanbare-gedrag afdoen met 'ja schatje, zo ben ik nou eenmaal'.Jezelf zijn is nooit 'n excuus als jij zelf gewoon ronduit irritant bent voor anderen. Huub heeft ook gewoon z'n minpuntjes, en alleen omdat ie dat 'erkent' en omdat ie daar eerlijk in is, wil niet zeggen dat hij in 'n relatie niets hoeft in te leveren.
Lieke wil hem niet veranderen, Lieke wil dat ie in sommige dingen wat meer aan haar kant staat. Lijkt me meer dan fair, dat hij Huub is doet daar niets aan af. Ook Lieke levert niet in, maar Huub ook niet. Ze hebben beide een behoorlijke ego en willen beide niet als een hondje achter de ander aan huppelen, en dat stoot af. Zeker als de een van begin af aan al populairder is geweest en de ander daar steeds tegenop heeft moeten boxen (het blijft een spel).
Je moet een ander niet willen veranderen inderdaad, maar als iemand arrogant is of z'n trots in de weg heeft staan is het helemaal niet zo gek dat je daar wat aan zou kunnen aanpassen. Zeker in een relatie lever je dingen in, ook Huub. Hoeft niet, maar doet ie dat niet, dan heeft Lieke wat te zeiken en dat is wat je nu ziet. IMO niet onterecht.
En heeft waarschijnlijk ook nog extra cp's gekregenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:34 schreef SIRA het volgende:
[..]
Onze Messias krijgt natuurlijk zijn beloning voor het beschermen van Amanda tegen de evil douchekop.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Listerine, dat gooide hij toen in Jaaps ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |