Kim, de butler.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
Wie is die chick waarmee Huub zit te ouwehoeren? Hallo?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik heb even je ondertitel gejat. Mag dat??
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeetje jullie gaan sneller dan ik het bij kan houdenAls jullie iets verbeteren of aanvullen in de lijst kunnen jullie dat dan even onderstreppen of dik gedrukt doen zodat ik het makkelijk kan zien
![]()
- Twee glazen deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- Glas naar Dennis gegooid
- Amanda in gezicht gespuugd
- Wijn over Nena gegooid en het glas er achteraan
- Op Stefan gespuugd
- Amanda's hoofd drie keer tegen douchewand geslagen met als gevolg losse tand
- Lieke geschopt in slaapkamer
- Lieke geslagen bij paardenbak
- Lieke in billen geknepen
- Huubs arm omgedraaid
- Nena 'vuile kankerhoer' genoemd
- Spullen van anderen in bosjes gepleurd
- Stephan bedreigd
- Huub expres laten struikelen
- Lieke over een tafel gegooid
- Huub aan haren getrokken
- Huub laten struikelen over een glazen tafel
- Huub van de trap bij het zwembad afgeduwd
- Huub een kopstoot gegeven
- Huisadres van de vriendin van Jaap op de internetstreams verteld waarna zij bedreigd werd
- Amanda bij haar keel gegrepen
- Huub en Jaap van tuinstoelen gegooid
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
- 2 deuren kapot geslagen
- glas naar Dennis gegooid
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen, expres
- Huub van de trap bij het zwembad, af gegooid
- Lieke over een tafel gegooid.
- Aan Huubs haren getrokken
- Amanda in haar gezicht geslagen/geduwd (goedgekeurd door zijn lieve mams)
- Adres van de vriendin van een medespeler op de streams geroepen (daardoor werd zij lastiggevallen door vreemden)
- Met geweld Huub beetgehouden zodat zijn "vriendin" met haar "vriendinnetjes" mooi de kans kregen om Lieke aan te randen. En ondertussen terwijl Huub wordt vastgehouden, Huub knijpen omdat Huub hem kneep!
Werden ze echt door exit-Brian gestuurd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
En Brian is helemaal hyper,want Lieke heeft huilogen.De dames moeten nu gaan kijken.Vuile klootzak.
- Jaap aangevlogen (wasmiddelincident)quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
- 2 deuren kapot geslagen
- glas naar Dennis gegooid
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen, expres
- Huub van de trap bij het zwembad, af gegooid
- Lieke over een tafel gegooid.
- Aan Huubs haren getrokken
- Amanda in haar gezicht geslagen/geduwd (goedgekeurd door zijn lieve mams)
- Adres van de vriendin van een medespeler op de streams geroepen (daardoor werd zij ernstig lastiggevallen door vreemden)
Lachen als een heks/hyena iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef mazaru het volgende:
Hij deed niet alleen mee aan de vijf-twee situatie, maar ook aan die fysieke zes-twee situatie.
Ik zie nog Huub en Liek op dat heuveltje zitten, terwijl ze bekogeld worden door de zes met tomaten.
Of dat ze samen op de tuinstoelen zaten, en emmers met paardenstront over zich heen gegooid kregen, terwijl Brian als een heks stond te lachen
Ja hij voelt zijn eigen super.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Werden ze echt door exit-Brian gestuurd?
Ja, en dat hij zelf vindt dat hij enorm gegroeid is en veel leert.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou we hebben wel een goede lijst denk ik![]()
Nu de rest van de brief alleen nog, wat zetten we daar in? Dat we op de streams hoorden dat Brian uitgenodigd was voor een interview bij Het Gesprek en dat we Brian graag geconfronteerd zien met alles wat hij heeft uitgehaald in de kooi?
Wat me niet mis lijkt is zoveel mogelijk links naar 'bewijs' van deze voorvallen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nu de rest van de brief alleen nog, wat zetten we daar in? Dat we op de streams hoorden dat Brian uitgenodigd was voor een interview bij Het Gesprek en dat we Brian graag geconfronteerd zien met alles wat hij heeft uitgehaald in de kooi?
We moeten eigenlijk linkjes naar filmpjes op internet erbij doen, dan is het niet bull shit wat we zeggen, maar dan is er bewijs.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hhahaha, same thoughts!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef Larisje het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk linkjes naar filmpjes op internet erbij doen, dan is het niet bull shit wat we zeggen, maar dan is er bewijs.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat zijn lijst gegroeid is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en dat hij zelf vindt dat hij enorm gegroeid is en veel leert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |