Kun je na gaan hoe brrrian buiten de kooi is waar dan helemaal geen rem op zit. Nou amandel, veel plezier ermee meid.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft Lieke dus ook geschopt.Lijstje word steeds langer.
Ik denk eerder dat zijne schijnheiligheid iet vergeten is tot zich te nemen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Zelfs met de streams uit heb ik teiltjes nodig, knap dat jullie naar hem kunnen luisteren, respect.![]()
Ik krijg wel het gevoel dat The Holy Kubatz iets tot zich genomen heeft, het klinkt nogal hyper allemaal.
Hoe kan je in godsnaam een diepteinterview doen met Brian...... hij spreekt niet eens fatsoenlijk nederlands.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Dark het volgende:
Brian roept ons op om allemaal zijn leercurve te zien en niet te luisteren naar die loser Gijs van de radio, die zegt dat Brian geen toekomst heeft buiten, zeker heeft Brian een toekomst buiten, hij heeft zoveel geleerd.
Brian is benieuwd naar het interview dinsdag, het wordt een echt diepte interview, ze willen alleen maar boeiende mensen, echte spraakmakers.
Brian heeft altijd gedroomd dat hij iets kan doen voor andere mensen......daar gaan we weer, onze verlosser is weer bezig.
Het wordt waarschijnlijk echt zaak om ff te mailen naar Het Gesprek.
Dat ging over haar zus en dr "vriendje."quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:05 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft een nachtmerrie gehad na de gebeurtenis, ze wil een gesprek met Anita.
Hij heeft te horen gekregen dat hij mag blijven!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Zelfs met de streams uit heb ik teiltjes nodig, knap dat jullie naar hem kunnen luisteren, respect.![]()
Ik krijg wel het gevoel dat The Holy Kubatz iets tot zich genomen heeft, het klinkt nogal hyper allemaal.
Hier wel...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:04 schreef Py het volgende:
[..]
Zou je er ook bewegende plaoties kunnen posten?![]()
Gelukkig haalde Dennis donderdagavond al de messen weg.Deed hij toch nog iets goedsquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan..... Voor mij maakt het eigenlijk weinig uit....Een glas omhogen gooien en als een volleerde voetballer de hal intrappen... lijkt mij meer dan voldoende om iemand weg te sturen... Het geeft aan dat ie zichzelf niet in de hand heeft en daardoor een gevaar voor zichzelf een medebewoners is. Wat is de volgende stap... met messen gooien?
Ik kan er gewoon niet bij dat die KUTFEBO geen maatregelen treft. Sterker hij mag naar buiten om z'n single te promoten.... Je zou bijna hopen dat als de febo geen maatregelen neemt de kijker maar het heft in eigen handen moet nemen.
Pardon.... Amanda is daarijzersterk in... daar vergis je je lelijk in... ze weet precies wat ze moet zeggen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
klopt! Iedereen, behalve Amanda, doet dat.
Inderdaad, ik heb nu voor het eerst, zolang ik kijk, dat soort van vreemd onderbuikgevoel. Ik baal er zelf van dat het er zit, het slaat nergens op, maar dit is toch echt meten met verschillende maten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan..... Voor mij maakt het eigenlijk weinig uit....Een glas omhogen gooien en als een volleerde voetballer de hal intrappen... lijkt mij meer dan voldoende om iemand weg te sturen... Het geeft aan dat ie zichzelf niet in de hand heeft en daardoor een gevaar voor zichzelf een medebewoners is. Wat is de volgende stap... met messen gooien?
Ik kan er gewoon niet bij dat die KUTFEBO geen maatregelen treft. Sterker hij mag naar buiten om z'n single te promoten.... Je zou bijna hopen dat als de febo geen maatregelen neemt de kijker maar het heft in eigen handen moet nemen.
Ik zat er net aan te denken... Als Natasja vermoord zou worden zou ik het echt niet erg vinden het is gewoon een in en in slecht mens en haar kinderen zouden beter af zijn zonder haar. Brian is wel een enorme lul, maar wij haten hem hier zo omdat hij zo beschermd wordt door mevr. Flens. Als hij uit DGK (of die disco) getrapt zou worden zou dat wel genoeg zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:04 schreef neehe het volgende:
Met een beetje geluk lezen we hier morgennacht het volgende : Wie heeft Brian vermoord ???
Nou dat is mij nooit opgevallenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Pardon.... Amanda is daarijzersterk in... daar vergis je je lelijk in... ze weet precies wat ze moet zeggen.
Wat ik nog veel onbegrijpelijker vind, is dat de huispsychologe Anita, de DGK_Redactie niet waarschuwt voor Brian en zijn daden, voor je het weet heeft Amanda het battered wife syndrome.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Scherp....
Ik vind sowieso niet dat een wannabee moet bellen als iemand fysiek geweld heeft gebruikt. Zij zijn de mensen van de regels juist zij moeten weten wat wel en niet kan.
Ik weet niet precies wat er is gebeurd met Amanda maar is het niet zo dat het met die loverboys ook zo werkt. Helemaal verliefd maken en zo indoctrineren dat ze niet meer kunnen/willen zien wat zo'n gast eigenlijk aanricht?
Loverboys zijn een groot item in de real world... en zie hier ipv dat de febo een maatschappelijke verantwoordelijkheid voelt wordt deze Brian verheerlijkt en geven ze hem alle ruimte voor z'n gladde praatjes.
Wat zielig voor die rat.quote:
Donequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Kunnen we in dat gastenboek geen link zetten naar Fok, Vol en Nowlife, kunnen ze zien, wat een klojo Brian is.
Doet ze dat niet ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik nog veel onbegrijpelijker vind, is dat de huispsychologe Anita, de DGK_Redactie niet waarschuwt voor Brian en zijn daden
Ik merk aan mezelf hetzelfde..... Het is eigenlijk gewoon schandalig dat je als lookie gewoon verknipt en agressief wordt door zo'n spelletje... ik ben weer wat rustig maar ik heb het een paar dagen gehad na de onslagronde van Dennis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb nu voor het eerst, zolang ik kijk, dat soort van vreemd onderbuikgevoel. Ik baal er zelf van dat het er zit, het slaat nergens op, maar dit is toch echt meten met verschillende maten.
Die Kubatz is gevaarlijk agressief, die redactie laat het begaan....... ik begrijp er echt helemaal niets van.
Volgens mij haal je een aantal bewoners door elkaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
natuurlijk niet. huub geilt teveel op elke vorm van publieksaandacht. t is gewoon een mediahoer die totaal geen ruggengraat zal tonen als het zijn uitje in gevaar zou brengen.
Kan het me niet voorstellen.quote:
Zwammen. Oeverloos zwammenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft iemand een opsomming van welke dingen Brian allemaal heeft gedaan het afgelopen jaar?
- 2 deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- glas naar Dennis gegooid
- ...
De wonderlijke wegen van DGK_Redactiequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt kost het Huub omdat hij met een oorbel gooide 100 dagen voor Jan lul zitten en onze Heillige Brian krijgt uitjes omdat hij vrouwen mepte en met glazen gooide.
Zn vriendin vernedert door haar onder de koude douche te zettenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft iemand een opsomming van welke dingen Brian allemaal heeft gedaan het afgelopen jaar?
- ...
http://www.irmahulscher.nl/quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Brian heeft de GRAFICAL design gemaakt voor een website ..........wat een ITer
wacht even..en een email.........nou dat alles kan mijn kleinzoon van 9 jaar ook!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Brian heeft de GRAFICAL design gemaakt voor een website ..........wat een ITer
Geestelijke martelingquote:
Mijn boobies en billen zouden het spontaan begeven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef Dark het volgende:
Brian wil een kleine contest houden onder het publiek morgen in Gemert, het meisje dat het beste haar boobies en billen kan laten trillen, die wint en die mag op het podium met held Brian
Lieke geschopt en geslagen.Lieke in haar billen geknepen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zn vriendin vernedert door haar onder de koude douche te zetten
Amanda in haar gezicht gespuugd
Wijn over mensen gegooid
Op Stefan gespuugd
Amanda in haar gezicht geslagen/geduwd
Amanda met haar hoofd 3 keer tegen de douchewand geslagen.
Etc....
Teveel om op te noemen......quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
- ...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
-glas wijn over Nena gegooid
-sigaretten van stephan in zwembad gedonderd
- Lieke geslagen bij de paardenbak
-Lieke geschopt in de slaapkamer
- Amanda met haar kop tegen de muur geduwd in de douche.
- ...
Huub zijn arm omgedraaid!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke geschopt en geslagen.Lieke in haar billen geknepen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:21 schreef Py het volgende:
Er zijn hier Loekies die ook BB's gevolgd hebben toch?
Werd er toen ook zo met de regels geklooid?
- Nena voor "vieze kankerhoer" uitgemaakt en daarna wijn over haar heen gegooidquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
- ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |