Dusssss:quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft Lieke dus ook geschopt.Lijstje word steeds langer.
En jij toch die kneus die zich als een eerstelijns psycholoog voordoet?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef DrsH het volgende:
Die hele Hubert kan mij gestolen worden het is een grote (lees kleine) hypocriete LUL, met hooguit een vlotte babbel
Alles voor de heilig teringkubatz! Ik hoop dat er mensen naar Gemert gaan morgen om hem eens flink te bekogelen! (met rotte eieren, tomaten, bananen of erger!!!!!!!!!!)quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Lieke is ook weer het slachtoffer geworden.Brian heeft haar ook geschopt.![]()
![]()
Ik ben een echte Huub fan, maar ik vind dit niet mooi van hem. Hij zal zich hierin zeker tegen komen. Dit kost hem stemmen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef DrsH het volgende:
[..]
Natuurlijk varen maar een van mijn pricipes is verloochen jezelf nooit en dat is precies wat deze stakker constant doet
denk toch dat hij gelijk heeftquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jij toch die kneus die zich als een eerstelijns psycholoog voordoet?
Spandoek over vrouwenmishandeling is wel effectiefquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Alles voor de heilig teringkubatz! Ik hoop dat er mensen naar Gemert gaan morgen om hem eens flink te bekogelen! (met rotte eieren, tomaten, bananen of erger!!!!!!!!!!)
Zo zie ik het ook. Brian was para en dacht dat Dennis aan het afluisteren was. Hij opend de deur van de private, gooit glas omhoog en trapt die in de richting van de huiskamer (waar Dennis om de hoek stond)quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was toch ook expres ?
brian doet deur open
kijkt
ziet nix staan
brian schopt glas
Amanda bij dr keel gegrepen, tegen de douche aangooienquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dusssss:
Deur kapot slaan Gameroom, Amanda meppen. (en deze week alleen al) buitendeureur kapot slaan, Huub pols omdraaien, Glas naar dennix trappen, Amanda Extentions uit hoofd trekken, Lieke trappen
Als ik iets vergeet, vul maar aan!
sorry niet iedereen is zo snelquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Het licht gaat bij jou wel heeel langzaam aan he.
Geef 'm nog twee jaar en hij is zo kaal als de poes van Amanda.
(alleen niet zo gewild)![]()
ken ik u nog uit het verleden???????quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jij toch die kneus die zich als een eerstelijns psycholoog voordoet?
Na een vraag van Amanda: Wie luisteren er af? Huub en Lieke...?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was toch ook expres ?
brian doet deur open
kijkt
ziet nix staan
brian schopt glas
Nou die familie van hem zal er ook wel zijn.Kan nog gezellig worden daarquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Alles voor de heilig teringkubatz! Ik hoop dat er mensen naar Gemert gaan morgen om hem eens flink te bekogelen! (met rotte eieren, tomaten, bananen of erger!!!!!!!!!!)
Huub's pols vind ik niet zo erg. Had hetzelfde gedaan met die irritante kleine kutpubertquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dusssss:
Deur kapot slaan Gameroom, Amanda meppen. (en deze week alleen al) buitendeureur kapot slaan, Huub pols omdraaien, Glas naar dennix trappen, Amanda Extentions uit hoofd trekken, Lieke trappen
Ernstig man, 14-jarige meisjes hun borsten en billen laten trillenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef Dark het volgende:
Brian wil een kleine contest houden onder het publiek morgen in Gemert, het meisje dat het beste haar boobies en billen kan laten trillen, die wint en die mag op het podium met held Brian
OMG brrrrian en amanda....agressieve teringlijer en een domme stinkdoos die zich zorgen maken om een medebewoner...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef SIRA het volgende:
Hahahaha, Brian en Amanda vinden dat Huub geen manieren heeft omdat ie niet naar Lieke gaat kijken of ze wat wil eten of drinken. (Huub is al een paar keer naar Lieke geweest, maar ze wil niks)
Nee, lekker meppen.. dat zijn pas manieren.
En slaat uw medicatie aan??????quote:
jammer genoeg zal amanda daar nooit over bellen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Amanda bij dr keel gegrepen, tegen de douche aangooien
Douchekoppenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:38 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Spandoek over vrouwenmishandeling is wel effectief
Wat was anders de bedoeling om een glas te trappen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Na een vraag van Amanda: Wie luisteren er af? Huub en Lieke...?
Brian: Nee Dennis....
Maar of ie het glas rechtstreeks naar Dennis schopte betwijfel ik.
Wel is het natuurlijk erg gevaarlijk zo een glas de hal in te trappen.... hij had het licht wel uit iemands ogen kunnen trappen. Al met al lijkt het afgedaan met een simpele waarschuwing dat er geen glazen meer gegooid mogen worden.
Maar wat mij het meest steekt is dat Brian totaal doet alsof z'n neus bloed....![]()
Nou lekker dan, de site is gelijk uit de lucht!quote:
Brrrrrrrian heeft een anale obsessie en dennix heeft een orale obessie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:11 schreef Py het volgende:
[..]
Niet alleen nu. Hij lijkt bijna altijd bezig met iets pakken om in zijn mond te stoppen, iets in zijn mond stoppen of iets in zijn mond hebben.
zal best, maar het valt nog steeds onder fisiek geweld. Huub moest meedraaien, anders had huub in het gips gezeten...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:41 schreef Py het volgende:
[..]
Huub's pols vind ik niet zo erg. Had hetzelfde gedaan met die irritante kleine kutpubert![]()
Ik neem hem twee dingen zeer kwalijk, het bewust een glas trappen richting Dennis en het geweld tegen Amanda. Schijnbaar is geweld tegen je relatie gewoon toegestaan.....Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat er niet op zn minst een boete binnenkomt. Integendeel, hij krijgt een beloning. Ik kon de mensen achter altijd redelijk volgen, maar hier....ik begrijp er echt totaal niets van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dusssss:
Men hoeft niet overal voor te bellen. Toen Dennis de post van Huub had verscheurd, kwam er ook een brief en een boete. Huub wist het niet eens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
jammer genoeg zal amanda daar nooit over bellen.
Huub zal wel bij Lieke zitten zodat Brain gelijk krijgt....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Varen het volgende:
Fijne streams vanavond.
Een hyper Brian en een in zin kont kruipende Amanda of...
Dennis en Nadia, ook nix dus
Lees het gastenboek maar eens van die tent.De Brianhaters doen weer hun best.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Dark het volgende:
Brian - Al m'n fans, morgen naar Gemert, naar de Time out, bambambam! Geloof mij, 4000 man, het is echt helemaal vol, geloof mij,.......denk ik.
In de hemel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:12 schreef STAP01 het volgende:
Waar zouden we zijn zonder Brain op deze planeet!
Linkje ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lees het gastenboek maar eens van die tent.De Brianhaters doen weer hun best.![]()
![]()
Ik zeg eigenlijk precies hetzelfde... alleen betwijfel ik het dat Brian het glas rechtstreeks naar Dennis heeft getrapt....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat was anders de bedoeling om een glas te trappen?
Of vergiste brian zich en dacht dat het voorwerp een voetbal was?
Of dacht hij 'Hey, laat ik eens een glas kapot trappen voor de lol'
Het gaat erom dat Brian dacht Dennis te zien afluisteren, en vervolgens doelbewust een glas in diens richting trapt.
Dat hij Dennis niet had zien staan is natuurlijk flauwekul... Dat maakt Brian helemaal een psychisch gestoord iemand om zonder reden een glas weg te trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |