Dusssss:quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft Lieke dus ook geschopt.Lijstje word steeds langer.
En jij toch die kneus die zich als een eerstelijns psycholoog voordoet?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef DrsH het volgende:
Die hele Hubert kan mij gestolen worden het is een grote (lees kleine) hypocriete LUL, met hooguit een vlotte babbel
Alles voor de heilig teringkubatz! Ik hoop dat er mensen naar Gemert gaan morgen om hem eens flink te bekogelen! (met rotte eieren, tomaten, bananen of erger!!!!!!!!!!)quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Lieke is ook weer het slachtoffer geworden.Brian heeft haar ook geschopt.![]()
![]()
Ik ben een echte Huub fan, maar ik vind dit niet mooi van hem. Hij zal zich hierin zeker tegen komen. Dit kost hem stemmen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef DrsH het volgende:
[..]
Natuurlijk varen maar een van mijn pricipes is verloochen jezelf nooit en dat is precies wat deze stakker constant doet
denk toch dat hij gelijk heeftquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jij toch die kneus die zich als een eerstelijns psycholoog voordoet?
Spandoek over vrouwenmishandeling is wel effectiefquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Alles voor de heilig teringkubatz! Ik hoop dat er mensen naar Gemert gaan morgen om hem eens flink te bekogelen! (met rotte eieren, tomaten, bananen of erger!!!!!!!!!!)
Zo zie ik het ook. Brian was para en dacht dat Dennis aan het afluisteren was. Hij opend de deur van de private, gooit glas omhoog en trapt die in de richting van de huiskamer (waar Dennis om de hoek stond)quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was toch ook expres ?
brian doet deur open
kijkt
ziet nix staan
brian schopt glas
Amanda bij dr keel gegrepen, tegen de douche aangooienquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dusssss:
Deur kapot slaan Gameroom, Amanda meppen. (en deze week alleen al) buitendeureur kapot slaan, Huub pols omdraaien, Glas naar dennix trappen, Amanda Extentions uit hoofd trekken, Lieke trappen
Als ik iets vergeet, vul maar aan!
sorry niet iedereen is zo snelquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Het licht gaat bij jou wel heeel langzaam aan he.
Geef 'm nog twee jaar en hij is zo kaal als de poes van Amanda.
(alleen niet zo gewild)![]()
ken ik u nog uit het verleden???????quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jij toch die kneus die zich als een eerstelijns psycholoog voordoet?
Na een vraag van Amanda: Wie luisteren er af? Huub en Lieke...?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was toch ook expres ?
brian doet deur open
kijkt
ziet nix staan
brian schopt glas
Nou die familie van hem zal er ook wel zijn.Kan nog gezellig worden daarquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Alles voor de heilig teringkubatz! Ik hoop dat er mensen naar Gemert gaan morgen om hem eens flink te bekogelen! (met rotte eieren, tomaten, bananen of erger!!!!!!!!!!)
Huub's pols vind ik niet zo erg. Had hetzelfde gedaan met die irritante kleine kutpubertquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dusssss:
Deur kapot slaan Gameroom, Amanda meppen. (en deze week alleen al) buitendeureur kapot slaan, Huub pols omdraaien, Glas naar dennix trappen, Amanda Extentions uit hoofd trekken, Lieke trappen
Als ik iets vergeet, vul maar aan!
Ernstig man, 14-jarige meisjes hun borsten en billen laten trillenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef Dark het volgende:
Brian wil een kleine contest houden onder het publiek morgen in Gemert, het meisje dat het beste haar boobies en billen kan laten trillen, die wint en die mag op het podium met held Brian
OMG brrrrian en amanda....agressieve teringlijer en een domme stinkdoos die zich zorgen maken om een medebewoner...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef SIRA het volgende:
Hahahaha, Brian en Amanda vinden dat Huub geen manieren heeft omdat ie niet naar Lieke gaat kijken of ze wat wil eten of drinken. (Huub is al een paar keer naar Lieke geweest, maar ze wil niks)
Nee, lekker meppen.. dat zijn pas manieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |