Er zitten meer opgefokte figuren in die kooi, maar het is inderdaad te walgelijk voor woorden waar pammetje kubatz overal mee weg schijnt te komen. En dan heb ik het alleen maar over de veeeeeeeele agressieve uitlatingen van dit enge heerschap.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:17 schreef beroepslurker het volgende:
...wat mij zo vreselijk stoort (en zo gaat het bij elk Brian- incident) is dat er helemaal niets gezegd wordt over het douche-gebeuren, en dus verstrijken de dagen en maandag hoor je er niets meer over....het is iedere keer hetzelfde daar, en die tactiek werkt ook nog......ze gooien er een paar nieuwe dingetjes in en hopen de streamers af te leiden van wat er gebeurd is......ze denk écht dat we vreselijk stom zijn, en dat vind ik erg beledigend voor de kijkers....
yups als amanda niet zo een plaat voor dr kop had zou ze nu sm in kunnen zien wat haar te wachten staat als ze buiten met hem in 1 huis zou zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Scherp....
Ik vind sowieso niet dat een wannabee moet bellen als iemand fysiek geweld heeft gebruikt. Zij zijn de mensen van de regels juist zij moeten weten wat wel en niet kan.
Ik weet niet precies wat er is gebeurd met Amanda maar is het niet zo dat het met die loverboys ook zo werkt. Helemaal verliefd maken en zo indoctrineren dat ze niet meer kunnen/willen zien wat zo'n gast eigenlijk aanricht?
Loverboys zijn een groot item in de real world... en zie hier ipv dat de febo een maatschappelijke verantwoordelijkheid voelt wordt deze Brian verheerlijkt en geven ze hem alle ruimte voor z'n gladde praatjes.
Ik had ook even, een seconde of tien, die opwelling. Maar ach, let it be......Hij komt vanzelf een keer de goede tegenquote:
Was een herhalings / of nieuwe behandeling waar hij verleden week ook voor naar de tandarts moest, stond al in de planningquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef Sonique het volgende:
Dus Brian is zelfs naar de tandarts geweest voor een wortelkanaal behandeling. Er lag dus ook een tand uit?
Brian verlult zich hier...
Hij laat zichzelf compleet door de mand vallen, en dat is goed voor de mensheid want dan weten we met wat voor een loser we te maken hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:54 schreef Dark het volgende:
Wie kan voor mij even op een rijtje zetten wat Brian tot nu toe al voor de mensheid betekend heeft?
Wat voor goeds heeft Brian gepresteerd in DGK?
Zou mooi zijn als Brian nog een half uurtje gaat opscheppen en daarna een brief erinquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef STAP01 het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeesus HIJ is wel op dreef he vanavond!
ow okay, dat had ik even gemist...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Was een herhalings / of nieuwe behandeling waar hij verleden week ook voor naar de tandarts moest, stond al in de planning
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Brian nog een half uurtje gaat opscheppen en daarna een brief erin![]()
Ik geloof dat ik een dweiltje moet pakken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Brian nog een half uurtje gaat opscheppen en daarna een brief erin![]()
Stopten ze Brian maar in de doofpot, opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef lorence1 het volgende:
zou er vanavond nog een brief komen, of is brian weer in de doofpot gestopt en heeft hij zelfs een avondje uit kado gekregen?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
klopt! Iedereen, behalve Amanda, doet dat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze weten dat ze op de streams zijn, kan niet anders. Soms beginnen ze opeens te praten zonder ophouden en voeren ze een show op. Nu is dat het geval.
Kunnen we in dat gastenboek geen link zetten naar Fok, Vol en Nowlife, kunnen ze zien, wat een klojo Brian is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze weten dat ze op de streams zijn, kan niet anders. Soms beginnen ze opeens te praten zonder ophouden en voeren ze een show op. Nu is dat het geval.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarna liep die terug dhet kantoor in, en zei tegen helemaal para Amanda dat Nix stond af te luisteren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was toch ook expres ?
brian doet deur open
kijkt
ziet nix staan
brian schopt glas
Zou je er ook bewegende plaoties kunnen posten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Kunnen we in dat gastenboek geen link zetten naar Fok, Vol en Nowlife, kunnen ze zien, wat een klojo Brian is.
Linkje ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lees het gastenboek maar eens van die tent.De Brianhaters doen weer hun best.![]()
![]()
Kan..... Voor mij maakt het eigenlijk weinig uit....Een glas omhogen gooien en als een volleerde voetballer de hal intrappen... lijkt mij meer dan voldoende om iemand weg te sturen... Het geeft aan dat ie zichzelf niet in de hand heeft en daardoor een gevaar voor zichzelf een medebewoners is. Wat is de volgende stap... met messen gooien?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst keek Brian om het hoekje, hij moet Dennis hebben zien staan. Hij verteld later "Dennis stond wel af te luisteren". Nadat hij gekeken heeft, schopt hij het glas duidelijk in die richting. 1 + 1=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |