Serieus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
De nieuwe zender Het Gesprek wil een gesprek met Brian in het programma 'Smaakmakers'. Dat wordt woensdag afgenomen en donderdag semi-live uitgezonden. De andere miljonairs zal ook naar hun mening over Brian worden gevraagd.
Brians woorden, he...quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:44 schreef Py het volgende:
Dus als je iets de ene dag opneemt en de andere dag uitzendt dan is dat semi-live![]()
De zender loopt van geen meter (17.000 kijkers over de hele dag volgens Huub) en dan vragen ze Brian om een interview .. Dat wordt hun ondergang !quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
De nieuwe zender Het Gesprek wil een gesprek met Brian in het programma 'Smaakmakers'. Dat wordt woensdag afgenomen en donderdag semi-live uitgezonden. De andere miljonairs zal ook naar hun mening over Brian worden gevraagd.
Ja, serieus, maar meer informatie gaf Brian niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Vanuit welk oogpunt? En dat zijn gesprekken van een uur of zo, toch?![]()
Het programma heet - Spraakmakersquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Maar heeft daarvoor wel de hulp van Huub nodig.Brian heeft ook al een goed doel voor de plaatopbrengsten Bonaire.Hoop toch echt dat Huub het daar niet mee eens is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:44 schreef Kaleddis het volgende:
Lekker snel Dreamboy![]()
En wat een gekwijl van Brian allemaal weerHet is heel duidelijk, die gozer gaat nergens heen en krijgt ook geen boetes
![]()
![]()
![]()
Mevrouw Flens heeft grootste plannen met onze perfecte alleskunnende boy![]()
Sukkel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Brians woorden, he...![]()
Huub heeft de site van Time Out mogen zien.
quote:
Ik vind Jort Kelder wel een gegadigde als interviewer. Of anders Jessica Durlacher.quote:De interviews op Het Gesprek worden geleid door ‘Spraakmakers’, bekende Nederlanders met veel ervaring in het leiden van gesprekken. Naast de initiatiefnemers zijn dat onder meer Leon de Winter, Theodor Holman, Huub Stapel, Felix Rottenberg, Jan Marijnissen, Jessica Durlacher, Youri Albrecht, Jort Kelder, Lousewies van der Laan, Harold Hamersma, Dig Istha, Gert Berg en Harry Starren.
Was het niet praatjesmakers? Lijkt me meer zijn niveauquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Het programma heet - Spraakmakers
Dit is DE kans om de redactie van Het Gesprek in te lichten over de rat Brian![]()
Misschien kunnen de diverse fora ff wat beeld en geluidsmateriaal mailen naar de redactie van Het Gesprek, zodat het never over die banale rijmelarij gaat!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:48 schreef beroepslurker het volgende:
"Het Gesprek" krijgt al slechte kritieken, ik denk dat ze nadat Brian daar zijn wijsheden heeft zitten verkondigen wel kunnen sluiten, zéker als hij ook nog in de gelegenheid gesteld wordt om een paar van zijn rijmelarijen te declameren.....en zoals Copycat al schreef: een uur lang! Dit kan geen mens verdragen....
Het staat ons allen vrij onze mening te geven en linkjes naar parafilmpjes te posten: ze hebben een Reageer button.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:48 schreef beroepslurker het volgende:
"Het Gesprek" krijgt al slechte kritieken, ik denk dat ze nadat Brian daar zijn wijsheden heeft zitten verkondigen wel kunnen sluiten, zéker als hij ook nog in de gelegenheid gesteld wordt om een paar van zijn rijmelarijen te declameren.....en zoals Copycat al schreef: een uur lang! Dit kan geen mens verdragen....
Komt door z'n koortslipquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
rare mimiek die rat, hij lijkt wel onder invloed
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 2 november 2007 19:50 schreef mazaru het volgende:
Oehhh morgen wordt de gouden kooi leuk!!!
ParaBrian versus the DarkSide!!
Theodor Holmanquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:52 schreef beroepslurker het volgende:
Copycat, ik denk dat Theodor Holman het ook wel goed zou doen, die kan ook op een heel vileine manier een interview doen.
U is ook van iedere realiteit vervreemd lees ik alquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat we nu toch wel mogen aannemen, dat Brian er echt niet uitgaat.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:48 schreef beroepslurker het volgende:
Morgen krijg je het incident, waar Brian de voordeur kapot slaat, en Nix boven zijn wenkbrauw gewond raakt in de tv-uitzending te zien.quote:
Maandag zeker. Morgen is t zaterdag weetsquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen krijg je het incident, waar Brian de voordeur kapot slaat, en Nix boven zijn wenkbrauw gewond raakt in de tv-uitzending te zien.
Waar Huub eerst probeert om Nix te zoenen.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen krijg je het incident, waar Brian de voordeur kapot slaat, en Nix boven zijn wenkbrauw gewond raakt in de tv-uitzending te zien.
Serieus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:53 schreef DrsH het volgende:
Even zonder DOEDENS want die heeft een hersenbloeding gehad
Maandag skattiequote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, de TV-uitzendingen. Vandaar, die kijk ik nooit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dacht jij dat hij geen hersenen had dan?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef DrsH het volgende:
Dacht jij dat hij geen hersenen had dan?
Dit wordt een avond om vroeg in je bed te kruipen en een keer niet toe te geven aan het volgen van een failliete tentquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:05 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal,hopelijk lekker gegeten en in de mood om aan het weekend te beginnen (tenzij je moet werken natuurlijk).
![]()
Lieke niet lekker/depri?
Brian en Amanda lijken opgewekt
Huub en Jaap mmm ja weet ik niet zo
Nadia en Nix nog even irritant
wat denken jullie wordt dit een avond waar we de wijn erbij pakken of gebeurd er helemaal niets?![]()
Moet je kiezen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:05 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal,hopelijk lekker gegeten en in de mood om aan het weekend te beginnen (tenzij je moet werken natuurlijk).
![]()
Lieke niet lekker/depri?
Brian en Amanda lijken opgewekt
Huub en Jaap mmm ja weet ik niet zo
Nadia en Nix nog even irritant
wat denken jullie wordt dit een avond waar we de wijn erbij pakken of gebeurd er helemaal niets?![]()
Zal wel het laatste restje van zn cornetto zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:03 schreef Py het volgende:
Ligt t aan mij? Dennis heeft iets in zijn mond of stopt iets in zijn mond lijkt het wel![]()
Lijk ik nu op Brian!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
[..]
U is ook van iedere realiteit vervreemd lees ik al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit er met stomme verbazing naar te luisteren (voor het eerst). De manier waarop Amanda voorleest. Het klinkt als een kind van 9 ofzo. Komt dan wel mooi in overeenstemming met de gemiddelde leeftijd van de mensen die hun brieven schrijven, dat wel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef Py het volgende:
Amanda leest een Disneykaart voor van iemand die vraagt of zij en 'Naadje' weer vaker girltalk gaan houden.![]()
ja jammer want het is een markante persoonlijkheid en vreselijk dat hem zo iets overkomt gelukkig is de prognose positiefquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik 'schrok' ervan. Dat 'serieus' was eigenlijk wel suf, bedacht ik me na invoeren. Maar ik had geen zin in editen.
mmm op vol las ik ergens dat er 1 iemand zegt dat er om 21.00 uur iets gebeurd en er om 22.00 uur een gastspeler komt , dus zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dit wordt een avond om vroeg in je bed te kruipen en een keer niet toe te geven aan het volgen van een failliete tent
Niet alleen nu. Hij lijkt bijna altijd bezig met iets pakken om in zijn mond te stoppen, iets in zijn mond stoppen of iets in zijn mond hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel het laatste restje van zn cornetto zijn geweest.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:10 schreef akveor het volgende:
Ik kom net weer binnenlopen... en het eerste wat ik Amanda hoor zeggen over Brian: Jij hebt een opvoeding gehad.... jij hebt geleerd hoe je vrouwen moet behandelen.... Ik word ff niet goed.... waar zijn die teiljes...?
Huub loopt al dagen achter Lieke aan en Lieke weigert iets van zichzelf te laten zien. Ik vind het nog knap van Huub dat ie het blijft proberen.... Daaaag Lieke.... maar snel naar huis want je bent niet allleen SAD maar ook sneu.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
B: Ik kan er zo pissed om worden, dat Huub, Jaap en Dennis zo niet netjes zijn voor hun vrouwtjes er komt niets van hun uit. Lieke ligt op bed en Huub gaat niet eens vragen hee ex vriendin van me wil je wat eten, drinken. Ik ben zo anders opgevoed
![]()
![]()
![]()
![]()
Er gaat al meer dan genoeg geld naar die corrupte Antillen Bwian.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:11 schreef Varen het volgende:
Brian heeft het nu over de goede doelen op Aruba.
Amanda kirt met hem mee, super.
Doe maar de grootste die je hebt....quote:
Wat Brian niet weet is dat Huub allang bij Lieke is geweesd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef Varen het volgende:
Brian: waar halen deze mannen deze niet zorgzame voor een vrouw vandaan.
Amanda: Jij bent zo opgevoed.
Brian denkt zorgzaam aan Lieke
Hij kan er pist om worden
Het kwartje viel net te laat bij mequote:Op vrijdag 2 november 2007 20:01 schreef Py het volgende:
[..]
Maandag zeker. Morgen is t zaterdag weets
I couldn't care less....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:12 schreef petraa het volgende:
N en D hebben ruzie
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:13 schreef Varen het volgende:
Brian zit zijn holy kant weer te promoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies de hoeren van DGK, dus helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
I couldn't care less....
Nieuwe verhaallijn wordt Huub/Nadia..... de febo is er achter dat die twee zich overal voor laten lenen....
Die komt erin?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:16 schreef Py het volgende:
Ik snap waarom Lieke over de ziek is toen ze van achter kwam.
De deal met Kim is rond gekomen vandaag.
Dag Lieke![]()
Ach. Soms schijnen ze jaren later te vallenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het kwartje viel net te laat bij me![]()
puur voor zichzelfquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub loopt al dagen achter Lieke aan en Lieke weigert iets van zichzelf te laten zien. Ik vind het nog knap van Huub dat ie het blijft proberen.... Daaaag Lieke.... maar snel naar huis want je bent niet allleen SAD maar ook sneu.
Huub was het ermee eens.Die moet nu natuurlijk weer lief doen tegen Brian.Anders mag hij niet optreden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Er gaat al meer dan genoeg geld naar die corrupte Antillen Bwian.
Ik snap het niet. Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:16 schreef Py het volgende:
Ik snap waarom Lieke over de ziek is toen ze van achter kwam.
De deal met Kim is rond gekomen vandaag.
Dag Lieke![]()
preciesquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub was het ermee eens.Die moet nu natuurlijk weer lief doen tegen Brian.Anders mag hij niet optreden.
Nou ja, tis te zeggen dat. Het is maar een hypothese die ik opgooi.quote:
Het licht gaat bij jou wel heeel langzaam aan he.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef grazygirl het volgende:
NOU SNAP IK DAT GEPLUK AAN DAT HAAR VAN DIE 0%
(sorry caps) check die kale plekken dan op zijn bovenknar![]()
![]()
Hij heeft haar toch ook weer geschopt tegen haar benen, die avond?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
Zou het niet kunnen dat Lieke over de zeik is dat Brian alweer ermee wegkomt dat hij een vrouw heeft geslagen, deuren kapot maakt, glas gooien etc. etc. Ik zou als normaal mens daar ook flink pissed over zijn en oprotten.
We staan op negeer modus en dat vind ik een stuk erger. Je zou bijna beginnen te hopen dat Nowlife en VOL zich weer buitensporig op sponsors en kamerleden gaan storten...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:17 schreef beroepslurker het volgende:
...wat mij zo vreselijk stoort (en zo gaat het bij elk Brian- incident) is dat er helemaal niets gezegd wordt over het douche-gebeuren, en dus verstrijken de dagen en maandag hoor je er niets meer over....het is iedere keer hetzelfde daar, en die tactiek werkt ook nog......ze gooien er een paar nieuwe dingetjes in en hopen de streamers af te leiden van wat er gebeurd is......ze denk écht dat we vreselijk stom zijn, en dat vind ik erg beledigend voor de kijkers....
wat me nog erger lijkt is dat je zgn goede vriend, als hij hoort dat hij samen met die eikel z'n plaatje mag promoten, meteen weer bij hem loopt te slijmenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
Zou het niet kunnen dat Lieke over de zeik is dat Brian alweer ermee wegkomt dat hij een vrouw heeft geslagen, deuren kapot maakt, glas gooien etc. etc. Ik zou als normaal mens daar ook flink pissed over zijn en oprotten.
Dat waren mijn eerste gedachtes ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Het programma heet - Spraakmakers
Dit is DE kans om de redactie van Het Gesprek in te lichten over de rat Brian![]()
Met alle respect maar Kim is net zo'n type als Dimitri.... ze zijn goed in mooi wezen maar verder hebben ze niets toe te voegen aan DGK.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:22 schreef Py het volgende:
[..]
Nou ja, tis te zeggen dat. Het is maar een hypothese die ik opgooi.
Maar Kim en Huub is wel een verhaallijn natuurlijk
Zou t? Het is maar Amandaquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef akveor het volgende:
[..]
We staan op negeer modus en dat vind ik een stuk erger. Je zou bijna beginnen te hopen dat Nowlife en VOL zich weer buitensporig op sponsors en kamerleden gaan storten...![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef ThomasSlayer het volgende:
Als Kim erin komt koop ik morgen een extra plasma en trek ik de kabel door naar de slaapkamer. ;-)
Mwa. Ik heb er wel eens goede praat uiit horen komen. Misschien moet ze nog een beetje los komen. Maar ik schat haar hoger in dan 'Goofy-Dimitri'quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alle respect maar Kim is net zo'n type als Dimitri.... ze zijn goed in mooi wezen maar verder hebben ze niets toe te voegen aan DGK.
en ondertussen heeft het ventje niet de ballen om te zeggen dat hij met die gozer niet op tournee wilquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
H: Brian, Amanda vechten, Brian die Lieke een schop geeft. Hier MAG HIJ TOCH NIET MEE WEGKOMEN.
hear hearquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef DrsH het volgende:
Die hele Hubert kan mij gestolen worden het is een grote (lees kleine) hypocriete LUL, met hooguit een vlotte babbel
Alweer mee eensch de doorsnee achterhoeker heeft meer ballen, maar deze engert kan zo op de Rode Brug gaan zittenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en ondertussen heeft het ventje niet de ballen om te zeggen dat hij met die gozer niet op tournee wil
en gaat zelfs een leuk duetje met hem zingen
Misschien in opdrachtquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en ondertussen heeft het ventje niet de ballen om te zeggen dat hij met die gozer niet op tournee wil
dat zou ik heel begrijpenlijk vinden van lieke maar wat ik bij haar mis is handelen .........het ultieme mokken is bij haar begonnen en zal niet meer ophouden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
natuurlijk niet. huub geilt teveel op elke vorm van publieksaandacht. t is gewoon een mediahoer die totaal geen ruggengraat zal tonen als het zijn uitje in gevaar zou brengen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was toch ook expres ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Dennis vond het ook ziek wat er gebeurd is. Hij had het over Amanda en Brian.
Dennis heeft het ook over het glasincident. Dennis denkt volgens mij dat het idd expres was.
Dat ie het glas kapot schopte was idd niet per ongeluk. Maar Dennis heeft toch gebeld.... hij moet dan toch precies weten hoe het zit? Hij heeft toch recht op een verklaring van de febo? Het zal wel afgekocht zijn met het maken van een kerstsingel...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Dennis vond het ook ziek wat er gebeurd is. Hij had het over Amanda en Brian.
Dennis heeft het ook over het glasincident. Dennis denkt volgens mij dat het idd expres was.
Volgens Lieke zelf wel, ja..........maar kindjes van God mogen dat!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch ook weer geschopt tegen haar benen, die avond?
Nou bij mij is het al wat langer dan alleen op dit moment.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Py het volgende:
Wat walg ik van Brian en Amanda op dit moment.![]()
kan zijn maar hij draagt toch het programma en als hij weg is dan kunnen wij wel inpakkenquote:
Natuurlijk varen maar een van mijn pricipes is verloochen jezelf nooit en dat is precies wat deze stakker constant doetquote:
Die kerstballen in zijn oren, stonden hem beeldigquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ie het glas kapot schopte was idd niet per ongeluk. Maar Dennis heeft toch gebeld.... hij moet dan toch precies weten hoe het zit? Hij heeft toch recht op een verklaring van de febo? Het zal wel afgekocht zijn met het maken van een kerstsingel...
Hij heeft gewoon de ballen niet om de febo er op aan te spreken. Hij blijft laf.
Daarvoor deed hij ook al de deur open om te kijken of er iemand stond! Toen zei hij tegen Amanda dat ze dr mond moest houden omdat Dennix er stond!!!!!! Toen zij doorging ging hij weer kijken met glas!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was toch ook expres ?
brian doet deur open
kijkt
ziet nix staan
brian schopt glas
En Lieke is ook weer het slachtoffer geworden.Brian heeft haar ook geschopt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:30 schreef STAP01 het volgende:
Brian heeft dus Amanda keihard bij dr keel gegrepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEG MET DAT GORE TYFUSKUTJONG!!!!!!!!!!!!! OOOOOOOOOOOH, wat haaaaaaaat ik dat ventje!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan zijn maar hij draagt toch het programma en als hij weg is dan kunnen wij wel inpakken
quote:
quote:
quote:
dat bedoel ik met ballen tonenquote:
Afzender Minnie Mouse.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef Py het volgende:
Amanda leest een Disneykaart voor van iemand die vraagt of zij en 'Naadje' weer vaker girltalk gaan houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |