Wat bedoel jequote:Op vrijdag 2 november 2007 19:50 schreef mazaru het volgende:
Oehhh morgen wordt de gouden kooi leuk!!!
ParaBrian versus the DarkSide!!
Theodor Holmanquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:52 schreef beroepslurker het volgende:
Copycat, ik denk dat Theodor Holman het ook wel goed zou doen, die kan ook op een heel vileine manier een interview doen.
U is ook van iedere realiteit vervreemd lees ik alquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat we nu toch wel mogen aannemen, dat Brian er echt niet uitgaat.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:48 schreef beroepslurker het volgende:
"Het Gesprek" krijgt al slechte kritieken, ik denk dat ze nadat Brian daar zijn wijsheden heeft zitten verkondigen wel kunnen sluiten, zéker als hij ook nog in de gelegenheid gesteld wordt om een paar van zijn rijmelarijen te declameren.....en zoals Copycat al schreef: een uur lang! Dit kan geen mens verdragen....
Morgen krijg je het incident, waar Brian de voordeur kapot slaat, en Nix boven zijn wenkbrauw gewond raakt in de tv-uitzending te zien.quote:
Maandag zeker. Morgen is t zaterdag weetsquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen krijg je het incident, waar Brian de voordeur kapot slaat, en Nix boven zijn wenkbrauw gewond raakt in de tv-uitzending te zien.
Waar Huub eerst probeert om Nix te zoenen.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen krijg je het incident, waar Brian de voordeur kapot slaat, en Nix boven zijn wenkbrauw gewond raakt in de tv-uitzending te zien.
Serieus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:53 schreef DrsH het volgende:
Even zonder DOEDENS want die heeft een hersenbloeding gehad
Maandag skattiequote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, de TV-uitzendingen. Vandaar, die kijk ik nooit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dacht jij dat hij geen hersenen had dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |