Volgens mij haal je een aantal bewoners door elkaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
natuurlijk niet. huub geilt teveel op elke vorm van publieksaandacht. t is gewoon een mediahoer die totaal geen ruggengraat zal tonen als het zijn uitje in gevaar zou brengen.
Kan het me niet voorstellen.quote:
Zwammen. Oeverloos zwammenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft iemand een opsomming van welke dingen Brian allemaal heeft gedaan het afgelopen jaar?
- 2 deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- glas naar Dennis gegooid
- ...
De wonderlijke wegen van DGK_Redactiequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt kost het Huub omdat hij met een oorbel gooide 100 dagen voor Jan lul zitten en onze Heillige Brian krijgt uitjes omdat hij vrouwen mepte en met glazen gooide.
Zn vriendin vernedert door haar onder de koude douche te zettenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft iemand een opsomming van welke dingen Brian allemaal heeft gedaan het afgelopen jaar?
- ...
http://www.irmahulscher.nl/quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Brian heeft de GRAFICAL design gemaakt voor een website ..........wat een ITer
wacht even..en een email.........nou dat alles kan mijn kleinzoon van 9 jaar ook!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Brian heeft de GRAFICAL design gemaakt voor een website ..........wat een ITer
Geestelijke martelingquote:
Mijn boobies en billen zouden het spontaan begeven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef Dark het volgende:
Brian wil een kleine contest houden onder het publiek morgen in Gemert, het meisje dat het beste haar boobies en billen kan laten trillen, die wint en die mag op het podium met held Brian
Lieke geschopt en geslagen.Lieke in haar billen geknepen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zn vriendin vernedert door haar onder de koude douche te zetten
Amanda in haar gezicht gespuugd
Wijn over mensen gegooid
Op Stefan gespuugd
Amanda in haar gezicht geslagen/geduwd
Amanda met haar hoofd 3 keer tegen de douchewand geslagen.
Etc....
Teveel om op te noemen......quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
- ...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
-glas wijn over Nena gegooid
-sigaretten van stephan in zwembad gedonderd
- Lieke geslagen bij de paardenbak
-Lieke geschopt in de slaapkamer
- Amanda met haar kop tegen de muur geduwd in de douche.
- ...
Huub zijn arm omgedraaid!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke geschopt en geslagen.Lieke in haar billen geknepen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:21 schreef Py het volgende:
Er zijn hier Loekies die ook BB's gevolgd hebben toch?
Werd er toen ook zo met de regels geklooid?
- Nena voor "vieze kankerhoer" uitgemaakt en daarna wijn over haar heen gegooidquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
- ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |