abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54327255
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:

[..]

Welk kunstje precies?
Waar hij ooit een nummer 1 hit mee had en daar teert hij nu nog op
En nu komt hij optreden ofzo?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54327262
Wie zijn die swa's.....?

Ah Def Rhymz....is dat die gast van dat billenliedje?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Def_Rhymz
pi_54327276
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Ik word helemaal gek van die irritante domme kutrappers in dat huis Wat is dat voor stom cultuurtje daarbinnen, waarom moet het een grote gangstahcrap worden?
Begrijp daar ook niets van, hoogst irritant.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:18:57 #221
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54327278
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef SIRA het volgende:
Waarvoor kreeg Lieke toen ook alweer die boete ?
Lenen van een mascara ofzo ?

Het is toch niet normaal dat Brian voor al dingen nog nooooit enige waarschuwing of boete heeft gekreden. Denk dat dit mijn laatste maandje streamen wordt. De lol is er nu toch echt wel af. Er wordt zo met dubbele maten gemeten. Dat trailertrash krijgt alles. De een na de andere cursus mogen ze volgen. De een na de andere rapband komt die pokke Kooi binnen. Ga binnenkort maar 's op zoek naar een andere verslaving.
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!

Hoevaak hebben Amanda en Nadia zonder te vragen in de make-upkoffer van Lieke gezeten?
Hoevaak zijn ze daarvoor beboet?

KUDT DGK_Redactie
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54327279
Hij gaat toch niet blijven om zijn muziek te gaan promoten he? Een uitgebluste rapper aan het begin van zijn carriere hebben we nu wel gehad.
Luc!
Go hard or go home
pi_54327284
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef lorence1 het volgende:

[..]

huub zijn stoel achter hem weggetrokken tijdens een ontslagronde
Dat was toch Jaap/Eric die dat had gedaan?
pi_54327289
Lieke er eerder uit dan de grootste sukkels...Nadia,Amanda,Dennix en Brian....het is onvoorstelbaar eigenlijk
Een sterke speler die door zwak laag spel van anderen aan het eind van haar latijn is...huub geeft nog even de genadeklap na
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:19:21 #225
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54327293
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef SIRA het volgende:
Waarvoor kreeg Lieke toen ook alweer die boete ?
Lenen van een mascara ofzo ?
Het is toch niet normaal dat Brian voor al dingen nog nooooit enige waarschuwing of boete heeft gekreden. Denk dat dit mijn laatste maandje streamen wordt. De lol is er nu toch echt wel af. Er wordt zo met dubbele maten gemeten. Dat trailertrash krijgt alles. De een na de andere cursus mogen ze volgen. De een na de andere rapband komt die pokke Kooi binnen. Ga binnenkort maar 's op zoek naar een andere verslaving.
Oogpotlood... en Brian heeft toch ook al 4 ton aan z'n broek?
Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Wie zijn die swa's.....?

Ah Def Rhymz....is dat die gast van dat billenliedje?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Def_Rhymz
Idd!

Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,

http://www.ted.nl/home/article.aspx?id=207
pi_54327327
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:20:52 #228
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54327332
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Waar hij ooit een nummer 1 hit mee had en daar teert hij nu nog op
En nu komt hij optreden ofzo?
Ow..

Naja, na idols is wel duidelijk dat een nummer 1 hit tegenwoordig ook niets betekend.
pi_54327335
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef akveor het volgende:

[..]

Al met al vind ik Lieke gewoon een belemmering voor Huub's spel. Sneu voor Lieke idd... maar we hebben het hier niet over een zak M&M's.
Dus je ruilt je vriendin ook in voor een miljoen euro
pi_54327339
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef SIRA het volgende:
Wat loopt Dennis nou ineens stoer te doen. En de hele tijd dat "brother" pfff
Logisch.....Def zijn echte voornaam is Dennis...
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 22:21:07 #231
184769 crew  Deisyy
pi_54327340
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Dark het volgende:

[..]

Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!

Hoevaak hebben Amanda en Nadia zonder te vragen in de make-upkoffer van Lieke gezeten?

KUDT DGK_Redactie
Hoe meer ik van dit soort dingen lees hoe kwader ik word Voor mij is de lol van streams kijken er steeds meer aan het afgaan, het is dat het hier op Fok zo gezellig is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 22:21:07 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_54327341
Bij VV slaan ze inmiddels ook behoorlijk door.

21:57 - Brian en Lieke's kussen

Lieke ligt al de hele dag op bed. En dat is de rest niet onopgemerkt gebleven. “Goedemorgen!”, roepen Amanda en Brian in koor wanneer de Hilversumse zich even laat zien. Zonder iets te zeggen, maakt Lieke zich uit de voeten. “Ze loopt al de hele dag te janken!”, constateert Brian. Samen met zijn liefje speurt hij Lieke’s kussen af naar tranen, maar zonder succes. “Ga jij naar haar toe en kijk of ze gehuild heeft”, spoort de Antilliaan Amanda aan met een valse grijns op zijn gezicht. Zo gezegd, zo gedaan. 'Het beste vermaak is leedvermaak', zeggen ze wel eens...

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54327343
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
Hij gaat toch niet blijven om zijn muziek te gaan promoten he? Een uitgebluste rapper aan het begin van zijn carriere hebben we nu wel gehad.
Luc!
Ik maakte deze week toevallig de grap dat Def Rhymz erin zou moeten komen, en nu ineens is hij daar. ik hoop dat ik geen voorspellende gaven heb
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54327344
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Dark het volgende:

[..]

KUDT DGK_Redactie
Lieke heeft wel is gezegt het gaat er om in welke kontest iets gedaan wordt.
pi_54327350
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef riri het volgende:
Lieke er eerder uit dan de grootste sukkels...Nadia,Amanda,Dennix en Brian....het is onvoorstelbaar eigenlijk
Een sterke speler die door zwak laag spel van anderen aan het eind van haar latijn is...huub geeft nog even de genadeklap na
Het staat toch nog helemaal niet vast dat ze er uit gaat? Maar inderdaad, ik vind het ook jammer. Ik moet wel zeggen dat ik liever Huub en Jaap samen zie spelen, maar wat mij betreft mochten wel eerst Dennis en Nadia er uit, én had ik het leuker gevonden als Huub en Lieke op goede voet uit elkaar zouden gaan
pi_54327358
Jaap vraagt: ''Hoelaat gaan we beginnen dan? '' Die asshole zegt tegen Jaap. '' ga niet surinaams praten''
.......Het moet niet veel gekker worden hier
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_54327380
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Oogpotlood... en Brian heeft toch ook al 4 ton aan z'n broek?
Ja maar hij heeft de afgelopen dagen toch wel heel wat meer shit uitgehaald dan een oogpotloodje lenen en hij krijgt dus geen straf?? Onbegrijpelijk!!! Amanda en Nadia pakken voortdurend spullen van Lieke zonder te vragen en hebben daarvoor nog nooit een sanctie gehad!
pi_54327390
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:13 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. wat is er toch allemaal met je.
Lieke. ik denk niet dat ik er bij ga zitten hoor ik ga effe lekker mijn eigen dingen doen.
Hier dat bedoel ik........Huub zoekt toenadering en Lieke stoot af, maar wel beledigd zijn als er dan na een tijdje een kut opmerking wordt gemaakt.
De meeste vrouwen hebben allemaal na een tijdje, als de relatie een beetje gesetteld is, ineens het gevoel dat ze de ander kunnen veranderen naar hun wensen.

Huub is altijd al Huub geweest ......Huub met de grote bek, Huub met het eeuwige laatste woord, Huub die discussies koste wat kost wil winnen en nu is het ineens een eigenschap waar ze niet mee overweg kan.
Nee, Lieke je wilt hem veranderen in een Ja knikker, een Dennix die naar de pijpies van Nadia danst, een loosertje die doet wat je zegt.
Nee, Lieke.....iedere ralatie waarin een vrouw (of man ) verlangt dat de ander veranderd is gedoemd om te mislukken.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_54327397
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik maakte deze week toevallig de grap dat Def Rhymz erin zou moeten komen, en nu ineens is hij daar. ik hoop dat ik geen voorspellende gaven heb
Ik hoop dat je de volgende keer iets leuks weet te voorspellen
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 22:23:11 #240
184769 crew  Deisyy
pi_54327400
quote:
Niet alleen door het lage spel van de anderen, ik denk vooral door het inconsequente gedrag van de Febo.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54327402
quote:
Wat een onzin, Lieke doet dit helemaal zelf.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 22:23:15 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_54327403
Amanda neemt een wijntje. Een uur geleden zit ze te vertellen dat ze een week niet mag drinken van het Hokje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54327404
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Borga het volgende:
Jaap vraagt: ''Hoelaat gaan we beginnen dan? '' Die asshole zegt tegen Jaap. '' ga niet surinaams praten''
.......Het moet niet veel gekker worden hier
Wat is er Surinaams aan "hoelaat gaan we beginnen dan?"
pi_54327406
quote:

[..]

Voorspel dan even dat Brian en Amanda exit moeten!!
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:23:25 #245
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54327412
Huub: Ik maak me echt zorgen om je...
Lieke: We hebben het er nog wel over...

En weer loopt ze er voor weg.... gaat het gesprek niet aan maar gaat zielig in een hoekje zitten mokken.

Verdomme het lijkt m'n moeder wel.... daar moet je ook altijd maar raden wat er aan de hand is.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:23:53 #246
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54327420
Huub: 'Dennis heeft schande gamaakt aan de naam Dennis!!'
pi_54327421
quote:

[..]

Dat weet ik niet. Even testen. Welk merk lipgloss gebruik ik?
Go hard or go home
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:24:09 #248
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54327428
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
Def Rhymes wil een lekker bessensapje.
Dan moet hij Dennis maar eens even gaan pijpen.
Er kan er maar één de domste zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')