Waar hij ooit een nummer 1 hit mee had en daar teert hij nu nog opquote:
Begrijp daar ook niets van, hoogst irritant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Ik word helemaal gek van die irritante domme kutrappers in dat huisWat is dat voor stom cultuurtje daarbinnen, waarom moet het een grote gangstahcrap worden?
![]()
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef SIRA het volgende:
Waarvoor kreeg Lieke toen ook alweer die boete ?
Lenen van een mascara ofzo ?
Het is toch niet normaal dat Brian voor al dingen nog nooooit enige waarschuwing of boete heeft gekreden. Denk dat dit mijn laatste maandje streamen wordt. De lol is er nu toch echt wel af. Er wordt zo met dubbele maten gemeten. Dat trailertrash krijgt alles. De een na de andere cursus mogen ze volgen. De een na de andere rapband komt die pokke Kooi binnen. Ga binnenkort maar 's op zoek naar een andere verslaving.
Dat was toch Jaap/Eric die dat had gedaan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
huub zijn stoel achter hem weggetrokken tijdens een ontslagronde
Oogpotlood... en Brian heeft toch ook al 4 ton aan z'n broek?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef SIRA het volgende:
Waarvoor kreeg Lieke toen ook alweer die boete ?
Lenen van een mascara ofzo ?
Het is toch niet normaal dat Brian voor al dingen nog nooooit enige waarschuwing of boete heeft gekreden. Denk dat dit mijn laatste maandje streamen wordt. De lol is er nu toch echt wel af. Er wordt zo met dubbele maten gemeten. Dat trailertrash krijgt alles. De een na de andere cursus mogen ze volgen. De een na de andere rapband komt die pokke Kooi binnen. Ga binnenkort maar 's op zoek naar een andere verslaving.
Idd!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
Wie zijn die swa's.....?
Ah Def Rhymz....is dat die gast van dat billenliedje?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Def_Rhymz
![]()
Ow..quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Waar hij ooit een nummer 1 hit mee had en daar teert hij nu nog op![]()
En nu komt hij optreden ofzo?
Dus je ruilt je vriendin ook in voor een miljoen euroquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Al met al vind ik Lieke gewoon een belemmering voor Huub's spel. Sneu voor Lieke idd... maar we hebben het hier niet over een zak M&M's.
Logisch.....Def zijn echte voornaam is Dennis...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef SIRA het volgende:
Wat loopt Dennis nou ineens stoer te doen. En de hele tijd dat "brother" pfff
Hoe meer ik van dit soort dingen lees hoe kwader ik wordquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!
Hoevaak hebben Amanda en Nadia zonder te vragen in de make-upkoffer van Lieke gezeten?
Hoevaak zijn ze daarvoor beboet?
KUDT DGK_Redactie
Ik maakte deze week toevallig de grap dat Def Rhymz erin zou moeten komen, en nu ineens is hij daar. ik hoop dat ik geen voorspellende gaven hebquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
Hij gaat toch niet blijven om zijn muziek te gaan promoten he? Een uitgebluste rapper aan het begin van zijn carriere hebben we nu wel gehad.
Luc!
Lieke heeft wel is gezegt het gaat er om in welke kontest iets gedaan wordt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!
Hoevaak hebben Amanda en Nadia zonder te vragen in de make-upkoffer van Lieke gezeten?
Hoevaak zijn ze daarvoor beboet?
KUDT DGK_Redactie
Het staat toch nog helemaal niet vast dat ze er uit gaat?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef riri het volgende:
Lieke er eerder uit dan de grootste sukkels...Nadia,Amanda,Dennix en Brian....het is onvoorstelbaar eigenlijk
Een sterke speler die door zwak laag spel van anderen aan het eind van haar latijn is...huub geeft nog even de genadeklap na
Ja maar hij heeft de afgelopen dagen toch wel heel wat meer shit uitgehaald dan een oogpotloodje lenen en hij krijgt dus geen straf?? Onbegrijpelijk!!! Amanda en Nadia pakken voortdurend spullen van Lieke zonder te vragen en hebben daarvoor nog nooit een sanctie gehad!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Oogpotlood... en Brian heeft toch ook al 4 ton aan z'n broek?
Hier dat bedoel ik........Huub zoekt toenadering en Lieke stoot af, maar wel beledigd zijn als er dan na een tijdje een kut opmerking wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:13 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. wat is er toch allemaal met je.
Lieke. ik denk niet dat ik er bij ga zitten hoor ik ga effe lekker mijn eigen dingen doen.
Ik hoop dat je de volgende keer iets leuks weet te voorspellenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik maakte deze week toevallig de grap dat Def Rhymz erin zou moeten komen, en nu ineens is hij daar. ik hoop dat ik geen voorspellende gaven heb
Niet alleen door het lage spel van de anderen, ik denk vooral door het inconsequente gedrag van de Febo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef riri het volgende:
Lieke er eerder uit dan de grootste sukkels...Nadia,Amanda,Dennix en Brian....het is onvoorstelbaar eigenlijk
Een sterke speler die door zwak laag spel van anderen aan het eind van haar latijn is...huub geeft nog even de genadeklap na
Wat een onzin, Lieke doet dit helemaal zelf.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef riri het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Borga het volgende:
Jaap vraagt: ''Hoelaat gaan we beginnen dan? '' Die asshole zegt tegen Jaap. '' ga niet surinaams praten''
.......Het moet niet veel gekker worden hier
Voorspel dan even dat Brian en Amanda exit moeten!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik maakte deze week toevallig de grap dat Def Rhymz erin zou moeten komen, en nu ineens is hij daar. ik hoop dat ik geen voorspellende gaven heb
Dat weet ik niet. Even testen. Welk merk lipgloss gebruik ik?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dan moet hij Dennis maar eens even gaan pijpen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
Def Rhymes wil een lekker bessensapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |