Lieke kan dat ook heel goed, die 2 lijken wat dat betreft teveel op elkaar en dat botst!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:10 schreef riri het volgende:
[..]
Huub wil in discussies ook altijd winnen....het echt laten uitspreken van een ander kan hij niet.....op die manier maak je elke vriendschap kapot
idd.... en Huub gaat heus niet vrij-uit... bv mascara-verhaal.... maar zij projecteert nu alles op hem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
D'r verhaal is zo krom als de nete en maar doortrappen tegen Huub. Zum kotzen.![]()
![]()
![]()
Ja Brian kan zich zelf niet in de hand houden en dat is een risico.Dus Huub moet weer effe de fout ingaan met oorbellen gooien.Dan vergeten de streamers weer dat Brian eigelijk een exit had verdiendquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:10 schreef farscapevr6 het volgende:
begrijp ik goed dat t weer alles tegen huub wordt en dat brian en amanda uit de wind gehouden worden??
zelfs n ix heeft weer vrij ??
Def Rhymes heeft niets met gangster te maken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Ik word helemaal gek van die irritante domme kutrappers in dat huisWat is dat voor stom cultuurtje daarbinnen, waarom moet het een grote gangstahcrap worden?
![]()
OH ja dat is waar. Maar kunnen 2 boetes dan wel??? of zullen we hem maar belonen met optredens, een interview en een optreden van deff rhyms??quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Dark het volgende:
[..]
3 boetes voor Brian, toe maar!
Je weet toch dat het gooien van een oorbel vele malen erger is!
Zie daar haast niks anders.Flens begeeft zich denk graag in die kringen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:14 schreef Borga het volgende:
Heee allemaal stoerruh negurts in da housjuh wheet tog
![]()
-Huub er van beschuldigen sex te hebben gehad met Stijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
- 2 deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- glas naar Dennis gegooid
- Amanda in gezicht gespuugd
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Amanda's hoofd drie keer tegen douchewand geslagen met als gevolg losse tand
- Lieke geschopt in slaapkamer
- Lieke geslagen bij paardenbak
- Lieke in billen geknepen
- Huubs arm omgedraaid
- Nena 'vuile kankerhoer' genoemd
- Spullen van anderen in bosjes gepleurd
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen, expres
- Huub van de trap bij het zwembad, af gegooid
- Lieke over een tafel gegooid.
- Aan Huubs haren getrokken
- Amanda in haar gezicht geslagen/geduwd (goedgekeurd door zijn lieve mams)
- Adres van de vriendin van een medespeler op de streams geroepen (daardoor werd zij lastiggevallen door vreemden)
- Met geweld Huub beetgehouden zodat zijn "vriendin" met haar "vriendinnetjes" mooi de kans kregen om Lieke aan te randen.
Welk kunstje precies?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Def Rhymes heeft niets met gangster te maken...Sterker nog, het is best een lieve jongen die gewoon z'n kunstje doet om de huur te betalen
Huub die wil zijn spel spelen.... zijn liefde is DGK... Hij heeft Lieke dit zelfs verteld voor dat ie een relatie had. Hij heeft ook meerdere keren aangegeven dat ie het moeilijk vind als de relatie over is met haar in 1 huis te leven. De relatie met Lieke was gewoon een slecht idee. Bijna iedereen vond al dat deze liefde geen bestaansrecht had en werd er getwijfeld aan Lieke's oprechtheid. Welke gezond nadenkende vrouw wil met een man gaan die een paar avonden ervoor nog met Gaby lag te krikken. Lieke zou eens moeten nadenken hoe en waarom ze het zelf zover heeft laten komen. En Huub als loverboy net als Brian? Daar kan ik me best in vinden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef riri het volgende:
[..]
Nee...dat wil ze niet
Maar als teamspeler steun je de ander en trap je hem of haar niet kapot
Het vreet energie zo van haar
Ik heb Lieke veel spanning zien verdragen maar dit gedrag van Huub mergelt haar uit....
huub zijn stoel achter hem weggetrokken tijdens een ontslagrondequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeetje jullie gaan sneller dan ik het bij kan houdenAls jullie iets verbeteren of aanvullen in de lijst kunnen jullie dat dan even onderstreppen of dik gedrukt doen zodat ik het makkelijk kan zien
![]()
- Twee glazen deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- Glas naar Dennis gegooid
- Amanda in gezicht gespuugd
- Wijn over Nena gegooid en het glas er achteraan
- Op Stefan gespuugd
- Amanda's hoofd drie keer tegen douchewand geslagen met als gevolg losse tand
- Lieke geschopt in slaapkamer
- Lieke geslagen bij paardenbak
- Lieke in billen geknepen
- Huubs arm omgedraaid
- Nena 'vuile kankerhoer' genoemd
- Spullen van anderen in bosjes gepleurd
- Stephan bedreigd
- Huub expres laten struikelen
- Lieke over een tafel gegooid
- Huub aan haren getrokken
- Huub laten struikelen over een glazen tafel
- Huub van de trap bij het zwembad afgeduwd
- Huub een kopstoot gegeven
- Huisadres van de vriendin van Jaap op de internetstreams verteld waarna zij bedreigd werd
- Amanda bij haar keel gegrepen
- Huub en Jaap van tuinstoelen gegooid
Ik heb 'm ook vaak genoeg in Hilversum gezien, zal best 'n lieve jongen zijn, maar dat zijn die double L en die andere rappertjes ook heus wel, daar gaat 't niet om. Ik vind 'm irritant: voor zover ik weet rapt 'def' en heeft ie 'n nickname, dan is het voor mij al 'n irritante wannabe-gangsterquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Def Rhymes heeft niets met gangster te maken...Sterker nog, het is best een lieve jongen die gewoon z'n kunstje doet om de huur te betalen
Waar hij ooit een nummer 1 hit mee had en daar teert hij nu nog opquote:
Begrijp daar ook niets van, hoogst irritant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Ik word helemaal gek van die irritante domme kutrappers in dat huisWat is dat voor stom cultuurtje daarbinnen, waarom moet het een grote gangstahcrap worden?
![]()
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef SIRA het volgende:
Waarvoor kreeg Lieke toen ook alweer die boete ?
Lenen van een mascara ofzo ?
Het is toch niet normaal dat Brian voor al dingen nog nooooit enige waarschuwing of boete heeft gekreden. Denk dat dit mijn laatste maandje streamen wordt. De lol is er nu toch echt wel af. Er wordt zo met dubbele maten gemeten. Dat trailertrash krijgt alles. De een na de andere cursus mogen ze volgen. De een na de andere rapband komt die pokke Kooi binnen. Ga binnenkort maar 's op zoek naar een andere verslaving.
Dat was toch Jaap/Eric die dat had gedaan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
huub zijn stoel achter hem weggetrokken tijdens een ontslagronde
Oogpotlood... en Brian heeft toch ook al 4 ton aan z'n broek?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef SIRA het volgende:
Waarvoor kreeg Lieke toen ook alweer die boete ?
Lenen van een mascara ofzo ?
Het is toch niet normaal dat Brian voor al dingen nog nooooit enige waarschuwing of boete heeft gekreden. Denk dat dit mijn laatste maandje streamen wordt. De lol is er nu toch echt wel af. Er wordt zo met dubbele maten gemeten. Dat trailertrash krijgt alles. De een na de andere cursus mogen ze volgen. De een na de andere rapband komt die pokke Kooi binnen. Ga binnenkort maar 's op zoek naar een andere verslaving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |