abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54327010
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:03 schreef riri het volgende:
Lieke beschrijft goed wat Huub doet sinds het uit is......hij trapt gewoon expres op haar hart met bepaalde opmerkingen

ik begrijp dat niet dat hij zo doet......
Ik vind dit eigenlijk heel triest want het is helemaal waar.Huub die in eerste intstantie zegt dat hij Lieke's gevoelens niet wil kwetsen en dat dan vervolgens wel doet.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:08:39 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54327015
Def Rymes ofzo in the house, weer een beloning voor Brian....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54327019
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik heb hier verder niemand verder en als ik met Huub ga praten dan belanden we toch weer in een
Discussie en daar heb ik geen zin in.
[ afbeelding ]
Pfff, dat had ze al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden aan kunnen zien komen... Dus ze is echt zo dom geweest.. Sjah Lieke, risico van het vak
pi_54327027
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Go hard or go home
pi_54327036
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat zou ik maar niet doen. Men kan dan zien dat het vele malen is uitgelokt door Huub himself. Ik zou alleen die voorvallen nemen waarbij hij uit zichzelf volledig door het lint gaat.
Dat zeg jij als Huub hater want jij bent absoluut tegen Huub. Ik zeg trouwens niet dat Huub niets doet, maar wat brian de afgelopen dagen heeft kunnen doen zonder een enkele sanctie slaat nergens op. Amanda heeft ook wat gedaan nu, maar dat kan ik ook nog enigzins begrijpen als je zo wordt behandeld door je vriend (ALs de verhalen kloppen die ik nu heb gehoord). Als er al een sanctie komt is dat ook nog oneerlijk want dan worden meerdere overtredingen in een keer bestraft met maar een boeten terwijl het er minstens 3 moeten zijn!!!!!
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:09:37 #181
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54327040
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Huub Japie dan nog.En die gaan er dan wel echt voor.Geen wijven meer en geen gezeik.
Vrouwuh....
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 22:09:51 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_54327044
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, alle ballen op Lieke morgenavond door Nadia en Amanda.... Huub en Brian zijn dan weg. Nix gaat ook meedoen.
Wat is het ook een trailer trash. Ik hoop echt dat Lieke morgenavond meegaat met haar vriendin, niet alleen voor zichzelf maar ook voor het spel. Jammer, ik zie liever eerst anderen vertrekken maar ze redt het gewoon niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:09:55 #183
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54327047
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk ook een hele goede... constant mensen van buiten oproepen om Huub aan te pakken wanneer ie DGK uit is.... Vond ik gewoon schandalig. Klonk alsof iemand willen vermoorden maar z'n handen niet vuil wil maken.
Thats Brian, altijd anderen nodig om dingen voor hem te doen. Doet hij ook bij Amanda en Nadia, net nog, hij spoorde ze aan om naar Lieke te gaan omdat ze huilogen had.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54327050
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:32 schreef Dark het volgende:

[..]

Klopt!

Hij vertelde Amanda dat hij 5 jaar in 1 gedaan heeft
Zo'n HBO opleiding wil ik ook wel doen!
Dat bewijst eens te meer dat het niet helemaal klopt met hetgene wat Brian steeds weer probeert iedereen wijs te maken, dat diploma van hem is dan ook fictief , dat kan niet anders. Ik denk dat Brian misschien een paar maanden bij een Callcentre gewerkt heeft (niets mis mee overigens, tenzij ze me 's avonds als ik lekker zit te eten lastigvallen) en nu ineens IT-er is.......hahaha. Nou ja, je kunt het altijd proberen nietwaar, maar hij zal door de mand vallen du moment dat hij solliciteert .....
Door wrijving ontstaat glans
pi_54327052
Daar gaat G. I. Lieke weer met haar: ''ik ben ook een mens'' en haar godverdomde REPSECT weer
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_54327057
begrijp ik goed dat t weer alles tegen huub wordt en dat brian en amanda uit de wind gehouden worden??

zelfs n ix heeft weer vrij ??
pi_54327059
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Terechte vraag.......zal ik hem beantwoorden of doe je het zelf....
Ik heb mijn conclusie al getrokken.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54327062
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef 2live het volgende:

[..]

En dan wordt lieke ervan beschuldigd niet echt verliefd te zijn op Huub. Ik zie er maar 1 die verdrietig is, dus hoe oprecht waren Huub zijn gevoelens vraag ik me af.
Ik vraag me al een paar weken af hoe oprecht die gevoelens van Huub wel waren.
pi_54327068
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
Lieke wil het er best met Huub over hebben, dat ze het gevoel heeft dat hij haar aan het wegtrappen is, maar ze heeft geen zin in discussies.
Met andere woorden, Huub mag alleen maar knikken als ze dat zegt
Huub wil in discussies ook altijd winnen....het echt laten uitspreken van een ander kan hij niet.....op die manier maak je elke vriendschap kapot
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54327070
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=19

De "admin" is aan het toevoegen dat het een "proffessioneel" optreden is, en ze de gouden kooi niet volgen.

Mijn reaktie daarop: Carla2-11-2007 :: 22:08

Admin - dus als Bin Laden voor een proffessioneel optreden komt en het wordt opgenomen is het goed??
Is dat het imago wat jullie uit willen stralen??? Het maakt niet uit wat voor beest iemand is, zolang het maar een proffessioneel optregen is?
WALGELIJK!!!
pi_54327075
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Mooi verhaal van Brian: De Car Rental van Conyo Bo Mama is mislukt door toedoen van Osama Bin Laden.

Krijgt Huub niet de schuld is het Osama wel.
Ik heb niet gevolgd, maar dàt stukje had ik wel even willen horen.....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 22:11:27 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_54327081
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Goffer de goffer
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54327091
pi_54327094
Kim. zonde jullie waren zo'n leuk stelletje.
Lieke.ja dat waren we ook het gevoel zit er ook maar als het niet werkt werkt het niet.
Kim.Denk je dat dit de beste besling is.
Lieke. ja ,want dan heb je die bepaalde ruimte maar nu heb ik het iedee dat hij nog veel harder tegen me aanschopt.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:11:56 #195
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54327095
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:09 schreef Larisje het volgende:

[..]

Dat zeg jij als Huub hater want jij bent absoluut tegen Huub. Ik zeg trouwens niet dat Huub niets doet, maar wat brian de afgelopen dagen heeft kunnen doen zonder een enkele sanctie slaat nergens op. Amanda heeft ook wat gedaan nu, maar dat kan ik ook nog enigzins begrijpen als je zo wordt behandeld door je vriend (ALs de verhalen kloppen die ik nu heb gehoord). Als er al een sanctie komt is dat ook nog oneerlijk want dan worden meerdere overtredingen in een keer bestraft met maar een boeten terwijl het er minstens 3 moeten zijn!!!!!
3 boetes voor Brian, toe maar!
Je weet toch dat het gooien van een oorbel vele malen erger is!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54327111
Ik word helemaal gek van die irritante domme kutrappers in dat huis Wat is dat voor stom cultuurtje daarbinnen, waarom moet het een grote gangstahcrap worden?
pi_54327119
Huub. wat is er toch allemaal met je.
Lieke. ik denk niet dat ik er bij ga zitten hoor ik ga effe lekker mijn eigen dingen doen.
pi_54327120
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goffer de goffer
Ja Beequeen, het is onverteerbaar, bah
Door wrijving ontstaat glans
pi_54327130
Ik gun Dennix, Nadia, Brian en Amanda totaal niet de lol dat Lieke morgen opstapt... maar ik denk wel dat het beter is voor Lieke. Ze heeft dat SAD-gebeuren en ik denk niet dat ze het nog lang gaat trekken.

En binnenkort zal het doek ook wel vallen voor Jaap en Huub.... het is gewoon allemaal de schuld van huub, hij moet niet zo dom doen tegen lieke..
pi_54327138
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')