Ik vind dit eigenlijk heel triest want het is helemaal waar.Huub die in eerste intstantie zegt dat hij Lieke's gevoelens niet wil kwetsen en dat dan vervolgens wel doet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:03 schreef riri het volgende:
Lieke beschrijft goed wat Huub doet sinds het uit is......hij trapt gewoon expres op haar hart met bepaalde opmerkingen
ik begrijp dat niet dat hij zo doet......
Pfff, dat had ze al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden aan kunnen zien komen... Dus ze is echt zo dom geweest.. Sjah Lieke, risico van het vakquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik heb hier verder niemand verder en als ik met Huub ga praten dan belanden we toch weer in een
Discussie en daar heb ik geen zin in.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Def Rymes ofzo in the house, weer een beloning voor Brian....
Dat zeg jij als Huub hater want jij bent absoluut tegen Huub. Ik zeg trouwens niet dat Huub niets doet, maar wat brian de afgelopen dagen heeft kunnen doen zonder een enkele sanctie slaat nergens op. Amanda heeft ook wat gedaan nu, maar dat kan ik ook nog enigzins begrijpen als je zo wordt behandeld door je vriend (ALs de verhalen kloppen die ik nu heb gehoord). Als er al een sanctie komt is dat ook nog oneerlijk want dan worden meerdere overtredingen in een keer bestraft met maar een boeten terwijl het er minstens 3 moeten zijn!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen. Men kan dan zien dat het vele malen is uitgelokt door Huub himself. Ik zou alleen die voorvallen nemen waarbij hij uit zichzelf volledig door het lint gaat.
Vrouwuh....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Huub Japie dan nog.En die gaan er dan wel echt voor.Geen wijven meer en geen gezeik.
Wat is het ook een trailer trash. Ik hoop echt dat Lieke morgenavond meegaat met haar vriendin, niet alleen voor zichzelf maar ook voor het spel. Jammer, ik zie liever eerst anderen vertrekken maar ze redt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, alle ballen op Lieke morgenavond door Nadia en Amanda.... Huub en Brian zijn dan weg. Nix gaat ook meedoen.
Thats Brian, altijd anderen nodig om dingen voor hem te doen. Doet hij ook bij Amanda en Nadia, net nog, hij spoorde ze aan om naar Lieke te gaan omdat ze huilogen had.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook een hele goede... constant mensen van buiten oproepen om Huub aan te pakken wanneer ie DGK uit is.... Vond ik gewoon schandalig. Klonk alsof iemand willen vermoorden maar z'n handen niet vuil wil maken.
Dat bewijst eens te meer dat het niet helemaal klopt met hetgene wat Brian steeds weer probeert iedereen wijs te maken, dat diploma van hem is dan ook fictief , dat kan niet anders. Ik denk dat Brian misschien een paar maanden bij een Callcentre gewerkt heeft (niets mis mee overigens, tenzij ze me 's avonds als ik lekker zit te eten lastigvallen) en nu ineens IT-er is.......hahaha. Nou ja, je kunt het altijd proberen nietwaar, maar hij zal door de mand vallen du moment dat hij solliciteert .....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt!
Hij vertelde Amanda dat hij 5 jaar in 1 gedaan heeft
Zo'n HBO opleiding wil ik ook wel doen!
Ik heb mijn conclusie al getrokken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Terechte vraag.......zal ik hem beantwoorden of doe je het zelf....
Ik vraag me al een paar weken af hoe oprecht die gevoelens van Huub wel waren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef 2live het volgende:
[..]
En dan wordt lieke ervan beschuldigd niet echt verliefd te zijn op Huub. Ik zie er maar 1 die verdrietig is, dus hoe oprecht waren Huub zijn gevoelens vraag ik me af.
Huub wil in discussies ook altijd winnen....het echt laten uitspreken van een ander kan hij niet.....op die manier maak je elke vriendschap kapotquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
Lieke wil het er best met Huub over hebben, dat ze het gevoel heeft dat hij haar aan het wegtrappen is, maar ze heeft geen zin in discussies.
Met andere woorden, Huub mag alleen maar knikken als ze dat zegt
Ik heb niet gevolgd, maar dàt stukje had ik wel even willen horen.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Mooi verhaal van Brian: De Car Rental van Conyo Bo Mama is mislukt door toedoen van Osama Bin Laden.![]()
Krijgt Huub niet de schuld is het Osama wel.
Goffer de gofferquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Def Rymes ofzo in the house, weer een beloning voor Brian....
3 boetes voor Brian, toe maar!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:09 schreef Larisje het volgende:
[..]
Dat zeg jij als Huub hater want jij bent absoluut tegen Huub. Ik zeg trouwens niet dat Huub niets doet, maar wat brian de afgelopen dagen heeft kunnen doen zonder een enkele sanctie slaat nergens op. Amanda heeft ook wat gedaan nu, maar dat kan ik ook nog enigzins begrijpen als je zo wordt behandeld door je vriend (ALs de verhalen kloppen die ik nu heb gehoord). Als er al een sanctie komt is dat ook nog oneerlijk want dan worden meerdere overtredingen in een keer bestraft met maar een boeten terwijl het er minstens 3 moeten zijn!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |