Gelukkig heeft Huub Japie dan nog.En die gaan er dan wel echt voor.Geen wijven meer en geen gezeik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
En weer zo'n meelijwekkend verhaal.... Huub is gewoon anders dan Lieke.
Als er nu iemand played is het Lieke wel.
Mocht Lieke vertrekken dan baal ik ervan dat die rat dat als een overwinning zal zien die hij behaalt heeft. Daarmee heeft ie stok om Huub over de zeik te krijgen.
Kijk, dat is nu eens goed nieuwsquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:04 schreef chufi het volgende:
Heeft Brian de bijsluiter ook gelezen van zn medicatie, de whiskey fles heeft ie alweer leeg...
Wat heeft hij precies gedaan dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Mag in het lijstje ook het oproepen tot geweld, dit vnl gericht tot de moslimgemeenschap.
Dat zou ik maar niet doen. Men kan dan zien dat het vele malen is uitgelokt door Huub himself. Ik zou alleen die voorvallen nemen waarbij hij uit zichzelf volledig door het lint gaat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef Larisje het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk linkjes naar filmpjes op internet erbij doen, dan is het niet bull shit wat we zeggen, maar dan is er bewijs.
Dat de moslims Huub buiten moesten pakken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat heeft hij precies gedaan dan?
Sorrie maar ik vind dit onzin....huub heeft tal van keren toenadering gezocht en aangegeven dat hij wilde praten....alleen het praten valt niet helemaal in madame der straatje en stuurt ze hem x op x weg met de mededeling dat ze met rust gelaten wil worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke snapt het gedrag van Huub niet nadat de relatie is verbroken.
Ze wilden graag vrienden blijven.
Lieke: "Ik snap echt niet waarom hij zo tegen me doet en zegt" en "Ik voel me geplayed".
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
Ach Lieke dan Rot je toch lekker op..
[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
En dan wordt lieke ervan beschuldigd niet echt verliefd te zijn op Huub. Ik zie er maar 1 die verdrietig is, dus hoe oprecht waren Huub zijn gevoelens vraag ik me af.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:03 schreef riri het volgende:
Lieke beschrijft goed wat Huub doet sinds het uit is......hij trapt gewoon expres op haar hart met bepaalde opmerkingen
ik begrijp dat niet dat hij zo doet......
De Feyenoordsupporters is er toch ook een van Brian?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Mag in het lijstje ook het oproepen tot geweld, dit vnl gericht tot de moslimgemeenschap.
Op zijn blog een verhaal willen houden over Huub zijn zus en haar zgn drugsverslaving.
Nee...dat wil ze nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is uit en Lieke wil nog, dat het een soort van aan is?
Dat vind ik eigenlijk ook een hele goede... constant mensen van buiten oproepen om Huub aan te pakken wanneer ie DGK uit is.... Vond ik gewoon schandalig. Klonk alsof iemand willen vermoorden maar z'n handen niet vuil wil maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Op zijn blog een verhaal willen houden over Huub zijn zus en haar zgn drugsverslaving.
Terechte vraag.......zal ik hem beantwoorden of doe je het zelf....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef 2live het volgende:
[..]
En dan wordt lieke ervan beschuldigd niet echt verliefd te zijn op Huub. Ik zie er maar 1 die verdrietig is, dus hoe oprecht waren Huub zijn gevoelens vraag ik me af.
Ja dat denk ik ook, bv. bij het filmpje van de koopstoot ziet het er nou niet echt erg uitquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen. Men kan dan zien dat het vele malen is uitgelokt door Huub himself. Ik zou alleen die voorvallen nemen waarbij hij uit zichzelf volledig door het lint gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |