Juist......... verschil mot er wezen héquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt kost het Huub omdat hij met een oorbel gooide 100 dagen voor Jan lul zitten en onze Heillige Brian krijgt uitjes omdat hij vrouwen mepte en met glazen gooide.
Op het moment dat The Lord Almighty, Mr. Brain Kubatz, morsdood neervalt!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Waar wachten we op?
Op de uittocht van Brian!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Waar wachten we op?
Volgens mij liep het ook niet zo goed af met The Lord Almighty...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op het moment dat The Lord Almighty, Mr. Brain Kubatz, morsdood neervalt!!!!!!!!!!!
Zeldzaam primitief stukje it ;-/quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.irmahulscher.nl/
Deze heeft hij gemaakt. Toevallig degene die gisteren Amanda haar wenkbrauwen heeft gedaan.
Brian heeft het GRAFICALquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef mootie het volgende:
Hoooooooo ik heb even niet geluisterd, maar ik lees net dat Brian zei dat hij maar 1 jaar HBO heeft gedaan? Iemand????
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Opzoek naar alles wat Brian heeft gedaan het afgelopen jaar kom je nog eens dichtparels tegen die ik jullie niet wil onthouden![]()
Nena
Lijst tot nu (aanvullen mag!)
- 2 deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- glas naar Dennis gegooid
- Amanda in gezicht gespuugd
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Amanda's hoofd drie keer tegen douchewand geslagen met als gevolg losse tand
- Lieke geschopt in slaapkamer
- Lieke geslagen bij paardenbak
- Lieke in billen geknepen
- Huubs arm omgedraaid
- Nena 'vuile kankerhoer' genoemd
- Spullen van anderen in bosjes gepleurd
- Stephan bedreigd
Wat dat betreft heeft Huub mazzel dat ie zo'n klein opdondertje is... want ook hij had allang niet meer in DGK horen zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt een heel lijstje maken met wat Kubatz heeft fout gedaan. Maar net zo'n lijst kun je maken van bijvoorbeeld Huub. Waar het mij omgaat zijn grenzen die ze over gaan waarbij ze iemand echt fysieke schade kunnen toebrengen of toegebracht hebben.
De ongecontroleerde agressie van Brian, die er voor zorgt dat er af en toe echt gevaarlijke situaties ontstaan, zijn voor mij over die grens. Afgelopen week tot twee keer toe fors over die lijn gestapt en geen enkele correctie. Gewoon te bizar.....
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt een heel lijstje maken met wat Kubatz heeft fout gedaan. Maar net zo'n lijst kun je maken van bijvoorbeeld Huub. Waar het mij omgaat zijn grenzen die ze over gaan waarbij ze iemand echt fysieke schade kunnen toebrengen of toegebracht hebben.
De ongecontroleerde agressie van Brian, die er voor zorgt dat er af en toe echt gevaarlijke situaties ontstaan, zijn voor mij over die grens. Afgelopen week tot twee keer toe fors over die lijn gestapt en geen enkele correctie. Gewoon te bizar.....
Ja en Huub krijgt dus wel strafquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij de buren van VOL is een spontaan idee ontstaan: morgen met een groepje naar het optreden van Huub en Brian en bij Brian's opkomst op de bühne een bekend voetballiedje aan te heffen: You're shit, and you know you are.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |