Juist......... verschil mot er wezen héquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt kost het Huub omdat hij met een oorbel gooide 100 dagen voor Jan lul zitten en onze Heillige Brian krijgt uitjes omdat hij vrouwen mepte en met glazen gooide.
Op het moment dat The Lord Almighty, Mr. Brain Kubatz, morsdood neervalt!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Waar wachten we op?
Op de uittocht van Brian!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Waar wachten we op?
Volgens mij liep het ook niet zo goed af met The Lord Almighty...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op het moment dat The Lord Almighty, Mr. Brain Kubatz, morsdood neervalt!!!!!!!!!!!
Zeldzaam primitief stukje it ;-/quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.irmahulscher.nl/
Deze heeft hij gemaakt. Toevallig degene die gisteren Amanda haar wenkbrauwen heeft gedaan.
Brian heeft het GRAFICALquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef mootie het volgende:
Hoooooooo ik heb even niet geluisterd, maar ik lees net dat Brian zei dat hij maar 1 jaar HBO heeft gedaan? Iemand????
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Opzoek naar alles wat Brian heeft gedaan het afgelopen jaar kom je nog eens dichtparels tegen die ik jullie niet wil onthouden![]()
Nena
Lijst tot nu (aanvullen mag!)
- 2 deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- glas naar Dennis gegooid
- Amanda in gezicht gespuugd
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Amanda's hoofd drie keer tegen douchewand geslagen met als gevolg losse tand
- Lieke geschopt in slaapkamer
- Lieke geslagen bij paardenbak
- Lieke in billen geknepen
- Huubs arm omgedraaid
- Nena 'vuile kankerhoer' genoemd
- Spullen van anderen in bosjes gepleurd
- Stephan bedreigd
Wat dat betreft heeft Huub mazzel dat ie zo'n klein opdondertje is... want ook hij had allang niet meer in DGK horen zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt een heel lijstje maken met wat Kubatz heeft fout gedaan. Maar net zo'n lijst kun je maken van bijvoorbeeld Huub. Waar het mij omgaat zijn grenzen die ze over gaan waarbij ze iemand echt fysieke schade kunnen toebrengen of toegebracht hebben.
De ongecontroleerde agressie van Brian, die er voor zorgt dat er af en toe echt gevaarlijke situaties ontstaan, zijn voor mij over die grens. Afgelopen week tot twee keer toe fors over die lijn gestapt en geen enkele correctie. Gewoon te bizar.....
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt een heel lijstje maken met wat Kubatz heeft fout gedaan. Maar net zo'n lijst kun je maken van bijvoorbeeld Huub. Waar het mij omgaat zijn grenzen die ze over gaan waarbij ze iemand echt fysieke schade kunnen toebrengen of toegebracht hebben.
De ongecontroleerde agressie van Brian, die er voor zorgt dat er af en toe echt gevaarlijke situaties ontstaan, zijn voor mij over die grens. Afgelopen week tot twee keer toe fors over die lijn gestapt en geen enkele correctie. Gewoon te bizar.....
Ja en Huub krijgt dus wel strafquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij de buren van VOL is een spontaan idee ontstaan: morgen met een groepje naar het optreden van Huub en Brian en bij Brian's opkomst op de bühne een bekend voetballiedje aan te heffen: You're shit, and you know you are.![]()
Hij heeft in hotel gelogeerd omdat hij para was, was dat toen hij Amanda in het gezicht spuugde ???quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub laten struikelen
Lieke over een tafel gegooid.
Dat zijn een hoop gegeventjesquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brainless zijn gelul over domein-registratie bracht me op het volgende ....
Even via http://www.sidn.nl de volgende domeinnaam intikken: brianspoetry.nl
en je kunt in ieder geval zijn persoonlijke info bekijken![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij de buren van VOL is een spontaan idee ontstaan: morgen met een groepje naar het optreden van Huub en Brian en bij Brian's opkomst op de bühne een bekend voetballiedje aan te heffen: You're shit, and you know you are.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Mooi verhaal van Brian: De Car Rental van Conyo Bo Mama is mislukt door toedoen van Osama Bin Laden.![]()
Krijgt Huub niet de schuld is het Osama wel.
Ahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt!
Hij vertelde Amanda dat hij 5 jaar in 1 gedaan heeft
Zo'n HBO opleiding wil ik ook wel doen!
Nee he,niet weer vrienden voor die klootzak.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Varen het volgende:
Dr komt een rap groep?
Op de Antillen kan heel veel met wat geld en een beetje netwerken.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
De loooooooooser! En maar opscheppen over zn HBO. Dat bestaat niet HBO in een jaar, dan heeft hij gewoon een paar vakken gedaan.![]()
Haah... nou ze zullen in ieder geval opvallen tussen de breezersletjes en neugelbekkies...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben jij een jongetje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
nog ff en osama nam dat als target omdat brian eigenlijk een topfiguur is van de cia en osama hem uit de weg wilde ruimen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Mooi verhaal van Brian: De Car Rental van Conyo Bo Mama is mislukt door toedoen van Osama Bin Laden.![]()
Krijgt Huub niet de schuld is het Osama wel.
Waar we kunnen wachten tot we een ons wegenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:37 schreef tipsch het volgende:
Waar we nog altijd wachten op Brian's EXIT?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft in hotel gelogeerd omdat hij para was, was dat toen hij Amanda in het gezicht spuugde ???
Ik geloof niet dat ze daar de ballen voor hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom nou weer van die rotrap?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Varen het volgende:
Dr komt een rap groep?
Alcoholvrij?quote:
Jup, dit is de definitieve lijst denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:34 schreef petraa het volgende:
![]()
Maar ze zijn bezig met die lijst, omdat Brian van de week geinterviewd wordt in Spraakmakers!!!.
en zakken hooi meenemen, of beter nog . Opbellen naar de discotheek en zeggen dat je van het management bent en dat een eis is dat brian graag ini het hooi wil staan op het podium.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
oh, toen!!!! Tijdens de hik van Amanda!quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid + glas achter haar aan gegooid!
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- 5-2 situatie
Huub in volle vaart laten struikelen over zijn voetquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jup, dit is de definitieve lijst denk ik.
- Twee galzen deuren kapot geslagen
- Glas naar Dennis gegooid
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
- Lieke over een tafel gegooid
- Huub aan haren getrokken
Nog iets vergeten of kan ik 'm opsturen naar Het Gesprek?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
Ja dat ie FOK kan checken voor de waarheid en niets anders dan de waarheid...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
Kopstoot bij Huubquote:
Adres van Cora over de streams gegooid,daarna kreeg Cora hop roblemen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
Amanda tegen haar zin onder een ijskoude douche zetten en als A niet wil, dan haar bij de keel tegen houden!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat ie FOK kan checken voor de waarheid en niets anders dan de waarheid...
Het zijn gewoon loverboy praktijken... Amanda leert het nooit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
Ah, Brian wil trouwen met Amanda als hij de villa wint.
Hoezo charmeoffensief.
Precies daar heeft hij ook een boete voor gehad. Dat was in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:44 schreef Larisje het volgende:
[..]
Kopstoot bij Huub
Amanda ook geslagen of "geduwd" (zoals hij het zelf graag noemt nadat hij haar in haar gezicht had getuft.
Plannetje van die 2 samen, Huub liep een gebroken rib op!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:46 schreef Larisje het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met Hans de kickbokser die Huub moest aanpakken?? Was dat ook niet een plan van St Brian?
Ja die was ook heftig....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef Larisje het volgende:
Huub en Jaap van tuinstoelen gooien!
Das wel heel knap van ons Brianquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies daar heeft hij ook een boete voor gehad. Dat was in de slaapkamer.
Jaap met stoel en al omgegooid.
nee, dat waqs t idee van nijman zelfquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:46 schreef Larisje het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met Hans de kickbokser die Huub moest aanpakken?? Was dat ook niet een plan van St Brian?
Ik moet toch beter lezenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen
_ Wijn over Nena heen gegooid.
Wacht maar, als die 2 getrouwd zijn, gaat het pas echt los!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon loverboy praktijken... Amanda leert het nooit.
De gene die ik het ergste vind....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Lijst tot nu (aanvullen mag!)
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
Ik heb even je ondertitel gejat. Mag dat??quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon loverboy praktijken... Amanda leert het nooit.
Ja precies die is het ergst en dan ook nog helemaal para worden als Huub in die situatie hem een schop geeft.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
[..]
De gene die ik het ergste vind....![]()
"Met flink geweld, Huub beetgehouden zodat zijn "vriendin" met haar "vriendinnetjes" mooi de kans kregen om Lieke aan te randen.
Ik weet niet wat Akveor ervan vindt, maar ik vind het wel een goede actie om het met velen te doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik heb even je ondertitel gejat. Mag dat??
Jullie vergeten er nog eentje die misschien nog wel erger is dan al deze overtredingen!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- 5-2 situatie
Das Kim, de butler.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
Wie is die chick waarmee Huub zit te ouwehoeren? Hallo?
Kim de butlerquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
Kim, de butler.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef arneaux het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik heb even je ondertitel gejat. Mag dat??
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeetje jullie gaan sneller dan ik het bij kan houdenAls jullie iets verbeteren of aanvullen in de lijst kunnen jullie dat dan even onderstreppen of dik gedrukt doen zodat ik het makkelijk kan zien
![]()
- Twee glazen deuren kapot geslagen
- Wijn over Nena gegooid en het glas er achteraan
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub expres laten struikelen
- Huub laten struikelen over een glazen tafel
- Huub van de trap bij het zwembad afgeduwd
- Huub een kopstoot gegeven
- Huisadres van de vriendin van Jaap op de internetstreams verteld waarna zij bedreigd werd
- Amanda bij haar keel gegrepen
- Huub en Jaap van tuinstoelen gegooid
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen, expres
- Huub van de trap bij het zwembad, af gegooid
- Lieke over een tafel gegooid.
- Aan Huubs haren getrokken
- Amanda in haar gezicht geslagen/geduwd (goedgekeurd door zijn lieve mams)
- Adres van de vriendin van een medespeler op de streams geroepen (daardoor werd zij lastiggevallen door vreemden)
- Met geweld Huub beetgehouden zodat zijn "vriendin" met haar "vriendinnetjes" mooi de kans kregen om Lieke aan te randen. En ondertussen terwijl Huub wordt vastgehouden, Huub knijpen omdat Huub hem kneep!
Werden ze echt door exit-Brian gestuurd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
En Brian is helemaal hyper,want Lieke heeft huilogen.De dames moeten nu gaan kijken.Vuile klootzak.
- Jaap aangevlogen (wasmiddelincident)quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
- Wijn over Nena gegooid
- Op Stefan gespuugd
- Huubs arm omgedraaid
- Stephan bedreigd
- Huub laten struikelen, expres
- Huub van de trap bij het zwembad, af gegooid
- Lieke over een tafel gegooid.
- Aan Huubs haren getrokken
- Amanda in haar gezicht geslagen/geduwd (goedgekeurd door zijn lieve mams)
- Adres van de vriendin van een medespeler op de streams geroepen (daardoor werd zij ernstig lastiggevallen door vreemden)
Lachen als een heks/hyena iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef mazaru het volgende:
Hij deed niet alleen mee aan de vijf-twee situatie, maar ook aan die fysieke zes-twee situatie.
Ik zie nog Huub en Liek op dat heuveltje zitten, terwijl ze bekogeld worden door de zes met tomaten.
Of dat ze samen op de tuinstoelen zaten, en emmers met paardenstront over zich heen gegooid kregen, terwijl Brian als een heks stond te lachen
Ja hij voelt zijn eigen super.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Werden ze echt door exit-Brian gestuurd?
Ja, en dat hij zelf vindt dat hij enorm gegroeid is en veel leert.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou we hebben wel een goede lijst denk ik![]()
Nu de rest van de brief alleen nog, wat zetten we daar in? Dat we op de streams hoorden dat Brian uitgenodigd was voor een interview bij Het Gesprek en dat we Brian graag geconfronteerd zien met alles wat hij heeft uitgehaald in de kooi?
Wat me niet mis lijkt is zoveel mogelijk links naar 'bewijs' van deze voorvallen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nu de rest van de brief alleen nog, wat zetten we daar in? Dat we op de streams hoorden dat Brian uitgenodigd was voor een interview bij Het Gesprek en dat we Brian graag geconfronteerd zien met alles wat hij heeft uitgehaald in de kooi?
We moeten eigenlijk linkjes naar filmpjes op internet erbij doen, dan is het niet bull shit wat we zeggen, maar dan is er bewijs.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hhahaha, same thoughts!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef Larisje het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk linkjes naar filmpjes op internet erbij doen, dan is het niet bull shit wat we zeggen, maar dan is er bewijs.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat zijn lijst gegroeid is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en dat hij zelf vindt dat hij enorm gegroeid is en veel leert.
Brian zal daar vast zeggen dat hij graag wil,dat mensen van hem leren en een lach op het gezicht van mensen brengen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Geen waarschuwingen, geen brief.... Oww Brian wat je doet doe je goed...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
En Brian is helemaal hyper,want Lieke heeft huilogen.De dames moeten nu gaan kijken.Vuile klootzak.
En een linkje van dit topic erbij?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Bij een heleboel van die dingen is er geen bewijs helaas. Snel een cap maken als hij iemand een knal geeft bijvoorbeeld is moeilijk en sommige dingen zijn ook tijdens streamlocks gebeurd. Maar bij de dingen waar er bewijs is kan het natuurlijk erbij als iemand zin heeft om het op te zoekenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat me niet mis lijkt is zoveel mogelijk links naar 'bewijs' van deze voorvallen....
Ja, denk je echt dat dat handig zou zijn. Sjongejonge zeg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef Larisje het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk linkjes naar filmpjes op internet erbij doen, dan is het niet bull shit wat we zeggen, maar dan is er bewijs.
D'r verhaal is zo krom als de nete en maar doortrappen tegen Huub. Zum kotzen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. het lijkt wel als of Huub mijn gewoon aan het wegtrappen is.
Is dat het alcohol-in-oog incident van Jaap die naar Erik gooit en Amanda raakt en dat Brian toen losging op Jaap? Zo niet, kan die ook nog op de lijst danquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
![]()
[..]
- Jaap aangevlogen (wasmiddelincident)
- Glas naar Nena gegooit.
En weer zo'n meelijwekkend verhaal.... Huub is gewoon anders dan Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke snapt het gedrag van Huub niet nadat de relatie is verbroken.
Ze wilden graag vrienden blijven.
Lieke: "Ik snap echt niet waarom hij zo tegen me doet en zegt" en "Ik voel me geplayed".
Het is uit en Lieke wil nog, dat het een soort van aan is?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
En weer zo'n meelijwekkend verhaal.... Huub is gewoon anders dan Lieke.
Als er nu iemand played is het Lieke wel.
Mocht Lieke vertrekken dan baal ik ervan dat die rat dat als een overwinning zal zien die hij behaalt heeft. Daarmee heeft ie stok om Huub over de zeik te krijgen.
Dat vind ik ook wel. Ze betrekt niets op zichzelf en hangt het slachtoffer uit, terwijl dat nergens voor nodig is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
D'r verhaal is zo krom als de nete en maar doortrappen tegen Huub. Zum kotzen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |