abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:28:41 #276
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54327561
Huub sarcastisch tegen jaap : '(gast) kijkt altijd naar de tv uitzending, dus zij vind ons nog aardig hahahaha'
pi_54327563
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef riri het volgende:
Lieke er eerder uit dan de grootste sukkels...Nadia,Amanda,Dennix en Brian....het is onvoorstelbaar eigenlijk
Een sterke speler die door zwak laag spel van anderen aan het eind van haar latijn is...huub geeft nog even de genadeklap na
Precies ....dat Lieke er nu nog eerder uitgaat (misschien) dan die womenbeater is onverteerbaar....
Door wrijving ontstaat glans
pi_54327565
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:22 schreef Larisje het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft de afgelopen dagen toch wel heel wat meer shit uitgehaald dan een oogpotloodje lenen en hij krijgt dus geen straf?? Onbegrijpelijk!!! Amanda en Nadia pakken voortdurend spullen van Lieke zonder te vragen en hebben daarvoor nog nooit een sanctie gehad!
Ik weet nog wel vorige week, toen trok nada een slipje van lieke aan!!!!! gadverdamme veel goorder moet het niet worden. als ik lieke was verbrande ik da slipje.
pi_54327568
Leuk gesprek met Jaap, wordt het weer weggedraaid...
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:29:24 #280
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54327578
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Time Out
2-11-2007 :: 22:15
Gezien de vele reacties over het optreden van Huub en Brian uit de Goudenkooi, sluiten wij het gastenboek voor dit moment.

Wij zijn benaderd door de productie van de Goudenkooi om mee te werken aan een promotioneel optreden van de twee heren, om hun beide single te promoten.

Wij zijn geen trouwe volgers van de Goudenkooi en zijn dus ook niet op de hoogte van wat daar gebeurt. Wij vertrouwen in deze op de productie van de Goudenkooi.

Dat het veel los maakt is duidelijk en wij zullen dan ook ons wat nader gaan verdiepen in dit nu al spraakmakende optreden.

Vooral diegene die dagelijks de goudenkooi volgen via het internet en het absoluut oneens zijn met de acties van een bewoner heb ik slechts één advies, niet kijken!
Wat een sukkel.... ff natrappen dus. Zal wel een maatje van Brian zijn...
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 22:29:28 #281
184769 crew  Deisyy
pi_54327580
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ja zeer triest, altijd dat weglopen en niet willen praten. Ik zou me er aardig aan irriteren in ieder geval. Praat het gewoon direct uit, dan ben je er vanaf.
Al vind ik Huub de afgelopen dagen regelmatig een eikel, hij kwam wel lief aan haar vragen wat er toch aan de hand was en zei dat hij zich zorgen maakte. Maar nee, Lieke wil er niet over praten, terwijl ze net daarvoor niet uitgepraat raakte tegen Kim. Huub kan daar natuurlijk helemaal niets mee en ik kan me goed voorstellen dat hij dat gedrag helemaal zat is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54327592
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:26 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer voor een fossiel............
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_54327593
Amanda zegt nog maar eventjes dat Brian zijn eigen kracht niet kent.
De dooddoener van de eeuw. Die kent hij heel erg goed en daar teert hij ook lekker op.
Go hard or go home
pi_54327598
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Oogpotlood... en Brian heeft toch ook al 4 ton aan z'n broek?
Hij heeft idd wel wat boetes.. was ik even vergeten. Maar hij zou nu zeker weer 5 ton moeten krijgen.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 22:30:20 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_54327604
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Surinamers staan erom bekend dat ze geen tijd willen weten en overal te laat komen....
dus daarom.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:30:55 #286
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54327619
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef SIRA het volgende:

[..]

Hij heeft idd wel wat boetes.. was ik even vergeten. Maar hij zou nu zeker weer 5 ton moeten krijgen.
Dan zit ie op 9....
Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef akveor het volgende:

[..]

Wat een sukkel.... ff natrappen dus. Zal wel een maatje van Brian zijn...
Nee, hij heeft groot gelijk.. Als wij met zijn allen per direct waren gestopt met kijken naar DGK toen we er achter kwamen dat dingen niet klopten was de show nu al van de buis... Verder zitten we al eeuwen te zeiken over dingen waar toch geen verandering in komen..

Wat ik al helemaal niet snap is dat er hier nog mensen zijn die series elke maand betalen voor DGK...
pi_54327638
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:22 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Hier dat bedoel ik........Huub zoekt toenadering en Lieke stoot af, maar wel beledigd zijn als er dan na een tijdje een kut opmerking wordt gemaakt.
De meeste vrouwen hebben allemaal na een tijdje, als de relatie een beetje gesetteld is, ineens het gevoel dat ze de ander kunnen veranderen naar hun wensen.

Huub is altijd al Huub geweest ......Huub met de grote bek, Huub met het eeuwige laatste woord, Huub die discussies koste wat kost wil winnen en nu is het ineens een eigenschap waar ze niet mee overweg kan.
Nee, Lieke je wilt hem veranderen in een Ja knikker, een Dennix die naar de pijpies van Nadia danst, een loosertje die doet wat je zegt.
Nee, Lieke.....iedere ralatie waarin een vrouw (of man ) verlangt dat de ander veranderd is gedoemd om te mislukken.
Wat een kromme redenatie. Ik heb juist een gruwelijke hekel aan mensen die hun voor-sommigen-onuitstaanbare-gedrag afdoen met 'ja schatje, zo ben ik nou eenmaal'. Jezelf zijn is nooit 'n excuus als jij zelf gewoon ronduit irritant bent voor anderen. Huub heeft ook gewoon z'n minpuntjes, en alleen omdat ie dat 'erkent' en omdat ie daar eerlijk in is, wil niet zeggen dat hij in 'n relatie niets hoeft in te leveren.

Lieke wil hem niet veranderen, Lieke wil dat ie in sommige dingen wat meer aan haar kant staat. Lijkt me meer dan fair, dat hij Huub is doet daar niets aan af. Ook Lieke levert niet in, maar Huub ook niet. Ze hebben beide een behoorlijke ego en willen beide niet als een hondje achter de ander aan huppelen, en dat stoot af. Zeker als de een van begin af aan al populairder is geweest en de ander daar steeds tegenop heeft moeten boxen (het blijft een spel).

Je moet een ander niet willen veranderen inderdaad, maar als iemand arrogant is of z'n trots in de weg heeft staan is het helemaal niet zo gek dat je daar wat aan zou kunnen aanpassen. Zeker in een relatie lever je dingen in, ook Huub. Hoeft niet, maar doet ie dat niet, dan heeft Lieke wat te zeiken en dat is wat je nu ziet. IMO niet onterecht.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:32:00 #289
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54327640
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Ik weet nog wel vorige week, toen trok nada een slipje van lieke aan!!!!! gadverdamme veel goorder moet het niet worden. als ik lieke was verbrande ik da slipje.
Nadia zegt juist dat Lieke al haar slipjes inpikt en in har la stopt...
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 22:32:03 #290
135305 beequeen
Lost.
pi_54327641
Brian krijgt het cijfer 9 voor zijn rap van Def.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54327642
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:28 schreef Carlaa het volgende:
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=19&page=1

Time Out2-11-2007 :: 22:15

Gezien de vele reacties over het optreden van Huub en Brian uit de Goudenkooi, sluiten wij het gastenboek voor dit moment.

Wij zijn benaderd door de productie van de Goudenkooi om mee te werken aan een promotioneel optreden van de twee heren, om hun beide single te promoten.

Wij zijn geen trouwe volgers van de Goudenkooi en zijn dus ook niet op de hoogte van wat daar gebeurt. Wij vertrouwen in deze op de productie van de Goudenkooi.

Dat het veel los maakt is duidelijk en wij zullen dan ook ons wat nader gaan verdiepen in dit nu al spraakmakende optreden.

Vooral diegene die dagelijks de goudenkooi volgen via het internet en het absoluut oneens zijn met de acties van een bewoner heb ik slechts één advies, niet kijken!
............die lui weten ook niet wat ze meemaken...
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_54327648
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef markisboer het volgende:

[..]

brian heeft ook een keer ruzie gehad met jaap hij dacht dat jaap amanda iets in de ogen gooiden iemand die weet wat ik bedoel ?
Listerine, dat gooide hij toen in Jaaps ogen.
pi_54327664
Hoe werkt dit nou eigenlijk? Brian moet nog steeds EXIT, maar krijgt nu ook nog maar een leuk onderonsje met een andere rotrapper?
pi_54327676
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:27 schreef akveor het volgende:

[..]

Yup was in de bashtijd tegen Eric volgens mij. Amanda lag met Erik in de MB toen Jaap Erik de inhoud van dat glas in z'n gezicht wou gooien. Hij raakte echter Amanda die overdreven reageerde en daarmee Brian helemaal over de zeik kreeg die toen los ging tegen Jaap.
pi_54327678
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Als ik Lieke was verbrandde ik Nadia!
pi_54327696
jezelf in de fitness slaan is toch ook een bewijs dat deze debiel niet 100% is
pi_54327703
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:33 schreef tipsch het volgende:
Hoe werkt dit nou eigenlijk? Brian moet nog steeds EXIT, maar krijgt nu ook nog maar een leuk onderonsje met een andere rotrapper?
Onze Messias krijgt natuurlijk zijn beloning voor het beschermen van Amanda tegen de evil douchekop.
pi_54327712
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef akveor het volgende:

[..]

Nadia zegt juist dat Lieke al haar slipjes inpikt en in har la stopt...
Waarom vraagt Nadia dan aan Lieke of ze slipjes van Lieke mag lenen?
pi_54327714
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat een kromme redenatie. Ik heb juist een gruwelijke hekel aan mensen die hun voor-sommigen-onuitstaanbare-gedrag afdoen met 'ja schatje, zo ben ik nou eenmaal'. Jezelf zijn is nooit 'n excuus als jij zelf gewoon ronduit irritant bent voor anderen. Huub heeft ook gewoon z'n minpuntjes, en alleen omdat ie dat 'erkent' en omdat ie daar eerlijk in is, wil niet zeggen dat hij in 'n relatie niets hoeft in te leveren.

Lieke wil hem niet veranderen, Lieke wil dat ie in sommige dingen wat meer aan haar kant staat. Lijkt me meer dan fair, dat hij Huub is doet daar niets aan af. Ook Lieke levert niet in, maar Huub ook niet. Ze hebben beide een behoorlijke ego en willen beide niet als een hondje achter de ander aan huppelen, en dat stoot af. Zeker als de een van begin af aan al populairder is geweest en de ander daar steeds tegenop heeft moeten boxen (het blijft een spel).

Je moet een ander niet willen veranderen inderdaad, maar als iemand arrogant is of z'n trots in de weg heeft staan is het helemaal niet zo gek dat je daar wat aan zou kunnen aanpassen. Zeker in een relatie lever je dingen in, ook Huub. Hoeft niet, maar doet ie dat niet, dan heeft Lieke wat te zeiken en dat is wat je nu ziet. IMO niet onterecht.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:35:32 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54327726
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:34 schreef SIRA het volgende:

[..]

Onze Messias krijgt natuurlijk zijn beloning voor het beschermen van Amanda tegen de evil douchekop.
En heeft waarschijnlijk ook nog extra cp's gekregen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')