Ze heeft even stil kunnen zittenquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Yeuy, wat zijn we weer ouderwets snel![]()
Ik wilde net hier mijn beklag over jou gaan doen.. FF PMen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:15 schreef Heathen het volgende:
Wat was lobasca toch vervelend op Vol, heeft kennelijk een slechte invloed op haar.
Ik vraag of m'n alter-ego m morgen ff naar jouw alter-ego stuurt... of wil je m persé zelf hebben??quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie doet mij Disana.rar sturen?
Was gij ook op VOL?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
YESS!!!! FOK! doet het weer !!!!
Tenminste... nu nog bijna niemand weet dat FOK! het weer doet![]()
Mijn alter-ego kan dat ook wel voor mij analyseren denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag of m'n alter-ego m morgen ff naar jouw alter-ego stuurt... of wil je m persé zelf hebben??
Enig idee wie Retep was?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... niet echt... maar ik moest wel wat te lezen hebben natuurlijk
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij waren allemaal op de chat voor toffe mensen.
NZ![]()
![]()
![]()
Grapjasquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie doet mij Disana.rar sturen?
Okay, dan komt ie via via via naar jou... enne... hij is 18+ only... hou daar rekening mee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn alter-ego kan dat ook wel voor mij analyseren denk ik.
Pm me maar wat je dwars zit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wilde net hier mijn beklag over jou gaan doen.. FF PMen?
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
YESS!!!! FOK! doet het weer !!!!
Tenminste... nu nog bijna niemand weet dat FOK! het weer doet![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/software/disana.rar
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij meegelezen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... niet echt... maar ik moest wel wat te lezen hebben natuurlijk
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb op VOL meegelezen
![]()
* Leandra komt daar ongegeneerd voor uit![]()
die was het niet, had ie vast wel een tekening geplaatstquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, maar aan de naam te zien een of andere Peter....
Peter6000 is niet de enige peter op de wereld he.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die was het niet, had ie vast wel een tekening geplaatst![]()
boeiuhquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Peter6000 is niet de enige peter op de wereld he.
Het is niet zo dat Peter6000 uit naam van alle andere peters Fokt.
Oh damn, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die was het niet, had ie vast wel een tekening geplaatst![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh damn, daar had ik nog niet eens aan gedacht
Mwah.. de schnelheid neemt al af, dus ik ben benieuwd wat dat morgen wordtquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ouderwetsch schnel fokkern.
txt_only waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. de schnelheid neemt al af, dus ik ben benieuwd wat dat morgen wordt
Neehee..quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:27 schreef Heathen het volgende:
Het was disana.
Gaat nu al weer traagquote:
Yup, hier moeten we voorzichtig zijn met wat we zeggen over Gert enzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit.. hier zijn weer TR-mogelijkheden... daar gaat m'n reply
Alleen ik heb hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens last van?
* Ian_Nick klopt af
Als je kijkt naar de stand van de maan wanneer de geboorte kwam, haar achtertuin en de krampen van haar nek dan spelt dat mol.quote:
Van gert!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je was toch zwanger van APK?
Heb je al chagrijnige kindjes?
Godverdomme, nu je het zegt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:31 schreef Heathen het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de stand van de maan wanneer de geboorte kwam, haar achtertuin en de krampen van haar nek dan spelt dat mol.
Maar ja Gert is zo geil als boter, dus waarschijnlijk ben ik niet de enige..quote:
Ik dacht dat het vanaf nu elke dag wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet je pc elke dag een uur achteruit zetten (ofzo)
Laters Heathenquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:37 schreef Heathen het volgende:
kga maar ff southpark kijken.
Heet onder de voetjes?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:37 schreef Heathen het volgende:
Hij valt tegen, dude.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:37 schreef Heathen het volgende:
Is Gert zo`n multineukert?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ja Gert is zo geil als boter, dus waarschijnlijk ben ik niet de enige..![]()
Was je aan het rellen?quote:
Welk grapje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:44 schreef Heathen het volgende:
Ja maar als ik een grapje maak is mevrouw direct over de rooie.
Ehm... eigenlijks hè... komt die bijna jaloers overquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Lobasca.
Niet omdat ik de enige ben waarbij je het NIET hebt geprobeerd maar:
HOU EENSCH OP ALLE SC MANNEN AF TE GAAN!
Iemand moet de vleeskeuring doen!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Lobasca.
Wie heb je vernederd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:48 schreef mootie het volgende:
Ik heb weer een glorieuze overwinning behaald.
Die Yank weet nu dat ie na z'n 30ste verjaardag ook nog een condoom moet gebruiken??quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:48 schreef mootie het volgende:
Ik heb weer een glorieuze overwinning behaald.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ken je die van de blinde gehandicapte?![]()
Ik ken m niet maar ik vind m bij voorbaat heel toepasselijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Yank weet nu dat ie na z'n 30ste verjaardag ook nog een condoom moet gebruiken??
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat het leven na 30 nog best te doen is.
OMG... die Yanks kunnen zo verschrikkelijk dom zijn hè...quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog een muppet van 13 gered die door de ouderen werd uitgelokt om over zn 'sexcapades' te vertellen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... die Yanks kunnen zo verschrikkelijk dom zijn hè...
Heldinquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog een muppet van 13 gered die door de ouderen werd uitgelokt om over zn 'sexcapades' te vertellen.
Klootzakken![]()
Hier zit bijvoorbeeld geen enkel scheldwoord in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Lobasca.
Eigen belang ook he, ik kan niet met goed fatsoen naar de piemelverhalen van een kind gaan zitten luisterenquote:
Dek je maar in!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zit bijvoorbeeld geen enkel scheldwoord in.
Schnitzelquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben bezig met "positief posten".
Ach ja, wel een pubertje uitdagen maar zelf niets te neuken hebben... de grootste verhalen komen altijd van degenen die niet eens meer weten hoe het moetquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog een muppet van 13 gered die door de ouderen werd uitgelokt om over zn 'sexcapades' te vertellen.
Klootzakken![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigen belang ook he, ik kan niet met goed fatsoen naar de piemelverhalen van een kind gaan zitten luisteren![]()
Ik wist dat je het in je hadquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zit bijvoorbeeld geen enkel scheldwoord in.
Mootsquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig luisteren ze netjes:quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, wel een pubertje uitdagen maar zelf niets te neuken hebben... de grootste verhalen komen altijd van degenen die niet eens meer weten hoe het moet
Shit... ben jij die blinde gehandicapte??quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
maar goed..de gene die me blinde gehandicapte noemde, durft niet zijn (of haar) telnr te geven, bang om hem links en rechts om de oren te krijgen..
Je bent heul niet blind en gehandicaptquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
maar goed..de gene die me blinde gehandicapte noemde, durft niet zijn (of haar) telnr te geven, bang om hem links en rechts om de oren te krijgen..
Volgens de sage wel..quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit... ben jij die blinde gehandicapte??![]()
Het blijft jammer dat mensen dat niet face to face durven zeggen..quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent heul niet blind en gehandicapt![]()
Trustequote:Op vrijdag 2 november 2007 05:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Interessante informatie.... daar ga ik eens een nachtje over nadenken
Truste all![]()
![]()
Ik durf best face to face te zeggen dat je niet blind en gehandicapt bent.quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat mensen dat niet face to face durven zeggen..
Een blinde gehandicapte zal dat juist op prijs stellen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf best face to face te zeggen dat je niet blind en gehandicapt bent.
Behalve als je blind en gehandicapt bent, dan is het lullig.
Lea slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
Truste Leandraquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een blinde gehandicapte zal dat juist op prijs stellen.
Misschien dat jij nog even kunt bevestigen dat ik een blinde gehandicapte ben?!quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien dat jij nog even kunt bevestigen dat ik een blinde gehandicapte ben?!![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=MRdYMh1TktEquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:13 schreef Lobasca het volgende:
In the middle of the night....
was toch van billy joël?quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=MRdYMh1TktE![]()
Weltruste mootiequote:Op vrijdag 2 november 2007 05:19 schreef mootie het volgende:
Trust!
Dat staat er toch ook? In het beginquote:
Wel even vragen of het echte is hequote:
Op 'de Dorpen" zit iemand die het uit eigen tuin heeft, en bij de "Tjallewallerweg' woont ook een imkerquote:
En die ken jij toevallig?quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op 'de Dorpen" zit iemand die het uit eigen tuin heeft, en bij de "Tjallewallerweg' woont ook een imker![]()
Thera was verdwaald vannachtquote:
Die op 'de Dorpen" zit en bij de "Tjallewallerweg' imkerquote:
Wieso= hoezo..moet ik je aan ze voorstellen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die op 'de Dorpen" zit en bij de "Tjallewallerweg' imker![]()
Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En toen heb jij haar koffie aangeboden?![]()
Welterusten schatquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:35 schreef Lobasca het volgende:
Ik duik de koffer in..bis Später!
Echt nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 06:08 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo gaat ook slapen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mnja Ian Nick en Mootie hebben een stemmings ronde voor lobasca aangevraagd, maar aangezien lobasca blaas ontsteking heeftvan het anaal poeren gaat ze zelf al de villa verlaten. HiDiHo heeft een paar BReZaH slettjes uitgenodigt en loopt deze behoorlijk uit te hollen. Verder niet veelquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:24 schreef swarmahoer het volgende:
nog iets gebeurd vannacht?
op VOL kon ik tniet meer bijhouden
Jij zat er anders ook diep in bij Disanaquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mnja Ian Nick en Mootie hebben een stemmings ronde voor lobasca aangevraagd, maar aangezien lobasca blaas ontsteking heeftvan het anaal poeren gaat ze zelf al de villa verlaten. HiDiHo heeft een paar BReZaH slettjes uitgenodigt en loopt deze behoorlijk uit te hollen. Verder niet veel
Nou ik vind het anders heel watquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mnja Ian Nick en Mootie hebben een stemmings ronde voor lobasca aangevraagd, maar aangezien lobasca blaas ontsteking heeftvan het anaal poeren gaat ze zelf al de villa verlaten. HiDiHo heeft een paar BReZaH slettjes uitgenodigt en loopt deze behoorlijk uit te hollen. Verder niet veel
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij zat er anders ook diep in bij Disana![]()
Durf het bijna niet te vragen maar was dat die .rar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
krijg zomaar het gevoel dat ik wat gemist heb...quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:02 schreef Pavement het volgende:
Woow dit is best kekke zo schrijven
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zat net bij de FeBo te snuiven met gert
klap op je gat hebbie watquote:
Lol, wat ben jij vrolijkquote:
Shop ze! en vast bedankt Buufquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben ff shoppenspeculaasjes coming up NZ!
![]()
![]()
markt op vrijdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben ff shoppenspeculaasjes coming up NZ!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:11 schreef Disana het volgende:
Druk verkeer hier om deze goddeloze tijd.
Hoi Pave, Heidi, Nachtzuster, Buuv, Lobassina![]()
Morge disaanquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:11 schreef Disana het volgende:
Nee, ff genoeg geservernerdquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit jij je server nog/alweer te nerden![]()
Iedereen van slag door Fokquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:11 schreef Disana het volgende:
Ja, helemaal het spoor bijster.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Iedereen van slag door Fok![]()
Ik ben weg, hopelijk vanavond niet weer tekst-only![]()
Truste nzquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En eng zeg hoe snel fok momenteel is![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik sta net voor niets op de stoep van de apotheek... geen medicijnen. Die zou het ziekenhuis gisteren al doorgebeld hebben... niet dusquote:
Balen! En wordt het nu alsnog in orde gemaakt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik sta net voor niets op de stoep van de apotheek... geen medicijnen. Die zou het ziekenhuis gisteren al doorgebeld hebben... niet dus![]()
Yes ma'am. Maar ik hou niet van dat soort geintjes pal voor het weekend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Balen! En wordt het nu alsnog in orde gemaakt?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:11 schreef Disana het volgende:
Truste NZ en HiDiHo ouwe breezah shopzequote:
Moet je horen wie het zegt. Wannabe krachtpatserquote:
ik heb verlorenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt. Wannabe krachtpatserWat zie jij er raar uit 's morgens... zeker teveel gepokerd gisteren
![]()
Tot later lieverds![]()
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Yes ma'am. Maar ik hou niet van dat soort geintjes pal voor het weekend.
Weet je wat ik ga doen op deze vrije ochtend? Kopje thee in bed en bijslapen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Pavement het volgende:
http://flash.pivpiv.dk/testgay.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben gay!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Pavement het volgende:
http://flash.pivpiv.dk/testgay.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wou al zeggen: om half zes je bed in duiken en dan om negen uur alweer een vrollijk "goedemorgenquote:
met je hoofd op de laptop een tukkie doen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: om half zes je bed in duiken en dan om negen uur alweer een vrollijk "goedemorgen" posten... hoe doé je dat toch? [ afbeelding ]
O wacht, dit is het oudhollandsche "laptopje snuiven" , waarmee Bonifatius in Dokkum en omstreken prijs na prijs pakte voordat hij door een jaloerse concurrent werd gedood.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met je hoofd op de laptop een tukkie doen?![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
O wacht, dit is het oudhollandsche "laptopje snuiven" , waarmee Bonifatius in Dokkum en omstreken prijs na prijs pakte voordat hij door een jaloerse concurrent werd gedood.![]()
Hè lekker, die paddo-thee. [ afbeelding ]
Ik ging ook een kopje drinken..quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: om half zes je bed in duiken en dan om negen uur alweer een vrollijk "goedemorgen" posten... hoe doé je dat toch? [ afbeelding ]
paddothee??quote:
Nee, koffie... en ik heb uren op jou zitten wachten met de speculaasjes...wilde je nog PM-enquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
paddothee??
ik heb een trend gemist...Alweer
![]()
maar dat zijn de speculaasjes voor NZ.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, koffie... en ik heb uren op jou zitten wachten met de speculaasjes...wilde je nog PM-en![]()
Zal het door slaaptekort en overmatig drank- en cocaïnegebruik wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar dat zijn de speculaasjes voor NZ.
Toch?
offe.....![]()
Ho ho, die ging toch in het ziekenhuis in één of ander enorm scan-apparaat liggen nádat hij paddothee had gedronken? Mja, dat is wel een uitstekende manier om te zorgen dat je gaat flippen ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Wéér geen pm...![]()
maar Paddothee...heb laatst gezien wat dat deed bij Menno Bentveld...
![]()
mag ik bedanken...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal het door slaaptekort en overmatig drank- en cocaïnegebruik wel verkeerd begrepen hebben![]()
Vrouwen die rokenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Geeft niet joh, als je maar niet rookt.
Dát is zo slecht !![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Rokende vrouwen
Návond iedereen
Steekt er nog maar een op
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
Willen jullie een tekening kunstwerk?![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
Willen jullie een tekening kunstwerk?![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
Eenbenige salsa-danser:
http://www.youtube.com/watch?v=hnsz8Uc3enE
Ik kom niet meer bij, zo leuk. Heb 'm meteen naar anderen doorgestuurd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Hee poezenliefhebster.. Ken je deze Erg herkenbaar![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GmwqpHsMExg
Lache he? Ik had de tranen in me ogen. Dat geluid als ie op zijn gezicht tiktquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij, zo leuk. Heb 'm meteen naar anderen doorgestuurd.
Mauw. Mauw mauw. Mauw. Pok!
Ja, dat splat splat. Een van mijn katten doet dat ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Lache he? Ik had de tranen in me ogen. Dat geluid als ie op zijn gezicht tikt![]()
Ik heb ook 2 poezels gehad![]()
Zit er stiekum aan te denken om een poes/kat uit het asiel te halen. Hond is nu definitief bij (ex) vriend. Maar ja tis ook wel ff lekker zonder huisdieren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat splat splat. Een van mijn katten doet dat ook.
Een muis met poezen.... ik vind dat dat moet kunnen.
Oh, echt? Er zitten zoveel schatten te wachten, het asiel zou een gat in de lucht springen als jij langs kwam.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit er stiekum aan te denken om een poes/kat uit het asiel te halen. Hond is nu definitief bij (ex) vriend. Maar ja tis ook wel ff lekker zonder huisdieren.![]()
Ja ik weet het .. Als ik het doe komt het zowieso uit het asiel.. Maar bedoel ben ff van verplichtingen af. Maar aan de andere kant ik ga zelde wegquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, echt? Er zitten zoveel schatten te wachten, het asiel zou een gat in de lucht springen als jij langs kwam.
Begin anders eens met een beetje rondkijken, hier kun je gespecificeerd zoeken en bijna alle beestjes hebben een foto:
http://www.dierenasiels.com/
Ja okee, het is wel een verantwoordelijkheid en je zit eraan vast. Zelf zou ik het maar raar vinden, een huis zonder dieren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het .. Als ik het doe komt het zowieso uit het asiel.. Maar bedoel ben ff van verplichtingen af. Maar aan de andere kant ik ga zelde weg![]()
Is het ook!!! mis mijn bulletje ook wel. Maar ik weet dat ze het goed heeft.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja okee, het is wel een verantwoordelijkheid en je zit eraan vast. Zelf zou ik het maar raar vinden, een huis zonder dieren.
Kijk hier eens wat een aandoenlijk koppel:quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook!!! mis mijn bulletje ook wel. Maar ik weet dat ze het goed heeft.Denk dan weer van 1 kat nemen vind ik ook weer zielig.
Dan beter twee. Alhoewel die twee die ik heb gehad hadden zeker geen band .. Soort van gedogen
![]()
OMG Had beter niet kunnen kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk hier eens wat een aandoenlijk koppel:
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=138433
Dierenasiel aan de Koninginneweg in Utrecht, twee van mijn katten komen daar ook vandaan.
Op die honkbalknuppel na is het dus precies wat hier elke morgen gebeurtquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat splat splat. Een van mijn katten doet dat ook.
Een muis met poezen.... ik vind dat dat moet kunnen.
Ja geweldig he?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Op die honkbalknuppel na is het dus precies wat hier elke morgen gebeurt![]()
Tis al gebookmarkedquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
Maar euh Soury, maandag ga je Bounty en Trees toch wel halen? Toch??????
Ben dropjes aan het eten, veeeeeeel dropjes! En ik ga even Lama's kijken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
how are you doin??
ik ga maar eens even op de bank hangen denk ik.![]()
Mailtje gestuurdquote:
Ohhh, ahhh. Wat zou dat mooi zijn. Jij zou ze een ideale plek kunnen bieden, warm, veilig en rustig. Heb je trouwens het leeftijdsverschil gezien? Heel aandoenlijk hoe zo'n heer een bangig jonkie onder zijn hoede heemt.quote:
Doet ons toch niks, ze moet ze gewoon halen maandag!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh, ahhh. Wat zou dat mooi zijn. Jij zou ze een ideale plek kunnen bieden, warm, veilig en rustig. Heb je trouwens het leeftijdsverschil gezien? Heel aandoenlijk hoe zo'n heer een bangig jonkie onder zijn hoede heemt.
Maarreh... Mootie en ik zijn toch wel twee echte heksen he, om zo op je gevoel in te spelen![]()
![]()
Nee hoor een perfecte match voor mequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh, ahhh. Wat zou dat mooi zijn. Jij zou ze een ideale plek kunnen bieden, warm, veilig en rustig. Heb je trouwens het leeftijdsverschil gezien? Heel aandoenlijk hoe zo'n heer een bangig jonkie onder zijn hoede heemt.
Maarreh... Mootie en ik zijn toch wel twee echte heksen he, om zo op je gevoel in te spelen![]()
![]()
Mag dinsdag ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ons toch niks, ze moet ze gewoon halen maandag!![]()
Hiquote:
Weekendquote:
Yep en net twee poezels geclaimdquote:
Hoeveel heb je er dan?quote:
oh, één van 10 jaar en één van 1 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajaja .. ik wil deze adopteren.. Triootje![]()
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=138433
Da's vast van de zenuwen. 'Heb ik m'n kattenbakkie nog wel.' 'Hoeveel grit en blik sjouwen wordt dat eigenlijk.' 'Krijg ik nog wel nachtrust.' 'Het behang ziet er nu nog mooi uit.'quote:
Geen paniekquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's vast van de zenuwen. 'Heb ik m'n kattenbakkie nog wel.' 'Hoeveel grit en blik sjouwen wordt dat eigenlijk.' 'Krijg ik nog wel nachtrust.' 'Het behang ziet er nu nog mooi uit.'
Zo dus.
Mailtje al gestuurdquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's vast van de zenuwen. 'Heb ik m'n kattenbakkie nog wel.' 'Hoeveel grit en blik sjouwen wordt dat eigenlijk.' 'Krijg ik nog wel nachtrust.' 'Het behang ziet er nu nog mooi uit.'
Zo dus.
Ja das wel ruk die van 1 jaar gaat echt lang meequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh, één van 10 jaar en één van 1 jaar.
ziet er idd wel uit alsof ze een nieuw baasje kunnen gebruiken![]()
Man, mootie en ik zitten ook al met samengebalde magen van de spanning te wachten. Als Soury ze neemt, hebben we weliswaar geen DGK baby, maar toch wel een DGK SC kattenkoppel.quote:
Bedankt voor de visquote:
Ja ik wilquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Man, mootie en ik zitten ook al met samengebalde magen van de spanning te wachten. Als Soury ze neemt, hebben we weliswaar geen DGK baby, maar toch wel een DGK SC kattenkoppel.
Ik heb ze trouwens gevonden voor Soury. Kwaliteitsasiel hoor, daar in Utrecht. Heb er zelf ook twee katten vandaan![]()
Moet je nog een referentie hebben. Je kunt zeggen dat je de gelukkige bazin van de twee Devon Rexen die naar Groningen zijn gegaan, kent. Dat die bazin net niet gek is geworden en dat jij het daarom ook wel eens bij ze wilt proberenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mailtje al gestuurdEn ik heb geen behang
![]()
Dat probeer ik te onthoudenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je nog een referentie hebben. Je kunt zeggen dat je de gelukkige bazin van de twee Devon Rexen die naar Groningen zijn gegaan, kent. Dat die bazin net niet gek is geworden en dat jij het daarom ook wel eens bij ze wilt proberen![]()
God wat zijn jullie snel. Ik krijg er de blijde kriebels van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan bent u bij deze de mama van Trees en Bounty!
Gefeliciteerd!![]()
Sla die foto's ook vast op voor het geval dat het lukt, of maak een screenshot van de pagina. Als herinnering.quote:
Ben verliefd ... Heb ff rond gebeld .. De Hondeneigenaar vind het prima.. Niet dat ik permissie nodig heb maar 2 cats and a dog !!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Sla die foto's ook vast op voor het geval dat het lukt, of maak een screenshot van de pagina. Als herinnering.
Je bedoelt dat de hond op bezoek komt of komt logeren? Mag je wel even navragen hoe ze het met honden doen, en mijn inschatting is dat dat moeilijk zal zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben verliefd ... Heb ff rond gebeld .. De Hondeneigenaar vind het prima.. Niet dat ik permissie nodig heb maar 2 cats and a dog !!!![]()
it's raining cats and dogsquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben verliefd ... Heb ff rond gebeld .. De Hondeneigenaar vind het prima.. Niet dat ik permissie nodig heb maar 2 cats and a dog !!!![]()
Ja dat bedoel ik.. Maar ik hoefde niet zo nodig meer in dat plaatje!!!.. (hond) Maar mocht het voorkomen is het van korte duur. Ze hoefen elkaar niet tegen te komenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de hond op bezoek komt of komt logeren? Mag je wel even navragen hoe ze het met honden doen, en mijn inschatting is dat dat moeilijk zal zijn.
quote:
En waar zijn de muizenquote:
And assssssssssssssquote:
Ik snap het helemaal, van dat plaatje. Verse start, verse poezen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. Maar ik hoefde niet zo nodig meer in dat plaatje!!!.. (hond) Maar mocht het voorkomen is het van korte duur. Ze hoefen elkaar niet tegen te komen![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
Er staat al een muize- en katten SC klaar![]()
[DGK SC 428] Van muize- en mauwenissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |