Op die honkbalknuppel na is het dus precies wat hier elke morgen gebeurtquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat splat splat. Een van mijn katten doet dat ook.
Een muis met poezen.... ik vind dat dat moet kunnen.
Ja geweldig he?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Op die honkbalknuppel na is het dus precies wat hier elke morgen gebeurt![]()
Tis al gebookmarkedquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
Maar euh Soury, maandag ga je Bounty en Trees toch wel halen? Toch??????
Ben dropjes aan het eten, veeeeeeel dropjes! En ik ga even Lama's kijken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
how are you doin??
ik ga maar eens even op de bank hangen denk ik.![]()
Mailtje gestuurdquote:
Ohhh, ahhh. Wat zou dat mooi zijn. Jij zou ze een ideale plek kunnen bieden, warm, veilig en rustig. Heb je trouwens het leeftijdsverschil gezien? Heel aandoenlijk hoe zo'n heer een bangig jonkie onder zijn hoede heemt.quote:
Doet ons toch niks, ze moet ze gewoon halen maandag!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh, ahhh. Wat zou dat mooi zijn. Jij zou ze een ideale plek kunnen bieden, warm, veilig en rustig. Heb je trouwens het leeftijdsverschil gezien? Heel aandoenlijk hoe zo'n heer een bangig jonkie onder zijn hoede heemt.
Maarreh... Mootie en ik zijn toch wel twee echte heksen he, om zo op je gevoel in te spelen![]()
![]()
Nee hoor een perfecte match voor mequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh, ahhh. Wat zou dat mooi zijn. Jij zou ze een ideale plek kunnen bieden, warm, veilig en rustig. Heb je trouwens het leeftijdsverschil gezien? Heel aandoenlijk hoe zo'n heer een bangig jonkie onder zijn hoede heemt.
Maarreh... Mootie en ik zijn toch wel twee echte heksen he, om zo op je gevoel in te spelen![]()
![]()
Mag dinsdag ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ons toch niks, ze moet ze gewoon halen maandag!![]()
Hiquote:
Weekendquote:
Yep en net twee poezels geclaimdquote:
Hoeveel heb je er dan?quote:
oh, één van 10 jaar en één van 1 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajaja .. ik wil deze adopteren.. Triootje![]()
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=138433
Da's vast van de zenuwen. 'Heb ik m'n kattenbakkie nog wel.' 'Hoeveel grit en blik sjouwen wordt dat eigenlijk.' 'Krijg ik nog wel nachtrust.' 'Het behang ziet er nu nog mooi uit.'quote:
Geen paniekquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's vast van de zenuwen. 'Heb ik m'n kattenbakkie nog wel.' 'Hoeveel grit en blik sjouwen wordt dat eigenlijk.' 'Krijg ik nog wel nachtrust.' 'Het behang ziet er nu nog mooi uit.'
Zo dus.
Mailtje al gestuurdquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's vast van de zenuwen. 'Heb ik m'n kattenbakkie nog wel.' 'Hoeveel grit en blik sjouwen wordt dat eigenlijk.' 'Krijg ik nog wel nachtrust.' 'Het behang ziet er nu nog mooi uit.'
Zo dus.
Ja das wel ruk die van 1 jaar gaat echt lang meequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh, één van 10 jaar en één van 1 jaar.
ziet er idd wel uit alsof ze een nieuw baasje kunnen gebruiken![]()
Man, mootie en ik zitten ook al met samengebalde magen van de spanning te wachten. Als Soury ze neemt, hebben we weliswaar geen DGK baby, maar toch wel een DGK SC kattenkoppel.quote:
Bedankt voor de visquote:
Ja ik wilquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Man, mootie en ik zitten ook al met samengebalde magen van de spanning te wachten. Als Soury ze neemt, hebben we weliswaar geen DGK baby, maar toch wel een DGK SC kattenkoppel.
Ik heb ze trouwens gevonden voor Soury. Kwaliteitsasiel hoor, daar in Utrecht. Heb er zelf ook twee katten vandaan![]()
Moet je nog een referentie hebben. Je kunt zeggen dat je de gelukkige bazin van de twee Devon Rexen die naar Groningen zijn gegaan, kent. Dat die bazin net niet gek is geworden en dat jij het daarom ook wel eens bij ze wilt proberenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mailtje al gestuurdEn ik heb geen behang
![]()
Dat probeer ik te onthoudenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je nog een referentie hebben. Je kunt zeggen dat je de gelukkige bazin van de twee Devon Rexen die naar Groningen zijn gegaan, kent. Dat die bazin net niet gek is geworden en dat jij het daarom ook wel eens bij ze wilt proberen![]()
God wat zijn jullie snel. Ik krijg er de blijde kriebels van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan bent u bij deze de mama van Trees en Bounty!
Gefeliciteerd!![]()
Sla die foto's ook vast op voor het geval dat het lukt, of maak een screenshot van de pagina. Als herinnering.quote:
Ben verliefd ... Heb ff rond gebeld .. De Hondeneigenaar vind het prima.. Niet dat ik permissie nodig heb maar 2 cats and a dog !!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Sla die foto's ook vast op voor het geval dat het lukt, of maak een screenshot van de pagina. Als herinnering.
Je bedoelt dat de hond op bezoek komt of komt logeren? Mag je wel even navragen hoe ze het met honden doen, en mijn inschatting is dat dat moeilijk zal zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben verliefd ... Heb ff rond gebeld .. De Hondeneigenaar vind het prima.. Niet dat ik permissie nodig heb maar 2 cats and a dog !!!![]()
it's raining cats and dogsquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben verliefd ... Heb ff rond gebeld .. De Hondeneigenaar vind het prima.. Niet dat ik permissie nodig heb maar 2 cats and a dog !!!![]()
Ja dat bedoel ik.. Maar ik hoefde niet zo nodig meer in dat plaatje!!!.. (hond) Maar mocht het voorkomen is het van korte duur. Ze hoefen elkaar niet tegen te komenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de hond op bezoek komt of komt logeren? Mag je wel even navragen hoe ze het met honden doen, en mijn inschatting is dat dat moeilijk zal zijn.
quote:
En waar zijn de muizenquote:
And assssssssssssssquote:
Ik snap het helemaal, van dat plaatje. Verse start, verse poezen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. Maar ik hoefde niet zo nodig meer in dat plaatje!!!.. (hond) Maar mocht het voorkomen is het van korte duur. Ze hoefen elkaar niet tegen te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |