Ohhh, ahhh. Wat zou dat mooi zijn. Jij zou ze een ideale plek kunnen bieden, warm, veilig en rustig. Heb je trouwens het leeftijdsverschil gezien? Heel aandoenlijk hoe zo'n heer een bangig jonkie onder zijn hoede heemt.quote:
Doet ons toch niks, ze moet ze gewoon halen maandag!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh, ahhh. Wat zou dat mooi zijn. Jij zou ze een ideale plek kunnen bieden, warm, veilig en rustig. Heb je trouwens het leeftijdsverschil gezien? Heel aandoenlijk hoe zo'n heer een bangig jonkie onder zijn hoede heemt.
Maarreh... Mootie en ik zijn toch wel twee echte heksen he, om zo op je gevoel in te spelen![]()
![]()
Nee hoor een perfecte match voor mequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhh, ahhh. Wat zou dat mooi zijn. Jij zou ze een ideale plek kunnen bieden, warm, veilig en rustig. Heb je trouwens het leeftijdsverschil gezien? Heel aandoenlijk hoe zo'n heer een bangig jonkie onder zijn hoede heemt.
Maarreh... Mootie en ik zijn toch wel twee echte heksen he, om zo op je gevoel in te spelen![]()
![]()
Mag dinsdag ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ons toch niks, ze moet ze gewoon halen maandag!![]()
Hiquote:
Weekendquote:
Yep en net twee poezels geclaimdquote:
Hoeveel heb je er dan?quote:
oh, één van 10 jaar en één van 1 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajaja .. ik wil deze adopteren.. Triootje![]()
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=138433
Da's vast van de zenuwen. 'Heb ik m'n kattenbakkie nog wel.' 'Hoeveel grit en blik sjouwen wordt dat eigenlijk.' 'Krijg ik nog wel nachtrust.' 'Het behang ziet er nu nog mooi uit.'quote:
Geen paniekquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's vast van de zenuwen. 'Heb ik m'n kattenbakkie nog wel.' 'Hoeveel grit en blik sjouwen wordt dat eigenlijk.' 'Krijg ik nog wel nachtrust.' 'Het behang ziet er nu nog mooi uit.'
Zo dus.
Mailtje al gestuurdquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's vast van de zenuwen. 'Heb ik m'n kattenbakkie nog wel.' 'Hoeveel grit en blik sjouwen wordt dat eigenlijk.' 'Krijg ik nog wel nachtrust.' 'Het behang ziet er nu nog mooi uit.'
Zo dus.
Ja das wel ruk die van 1 jaar gaat echt lang meequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh, één van 10 jaar en één van 1 jaar.
ziet er idd wel uit alsof ze een nieuw baasje kunnen gebruiken![]()
Man, mootie en ik zitten ook al met samengebalde magen van de spanning te wachten. Als Soury ze neemt, hebben we weliswaar geen DGK baby, maar toch wel een DGK SC kattenkoppel.quote:
Bedankt voor de visquote:
Ja ik wilquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Man, mootie en ik zitten ook al met samengebalde magen van de spanning te wachten. Als Soury ze neemt, hebben we weliswaar geen DGK baby, maar toch wel een DGK SC kattenkoppel.
Ik heb ze trouwens gevonden voor Soury. Kwaliteitsasiel hoor, daar in Utrecht. Heb er zelf ook twee katten vandaan![]()
Moet je nog een referentie hebben. Je kunt zeggen dat je de gelukkige bazin van de twee Devon Rexen die naar Groningen zijn gegaan, kent. Dat die bazin net niet gek is geworden en dat jij het daarom ook wel eens bij ze wilt proberenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mailtje al gestuurdEn ik heb geen behang
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |