Gelukkig luisteren ze netjes:quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, wel een pubertje uitdagen maar zelf niets te neuken hebben... de grootste verhalen komen altijd van degenen die niet eens meer weten hoe het moet
Shit... ben jij die blinde gehandicapte??quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
maar goed..de gene die me blinde gehandicapte noemde, durft niet zijn (of haar) telnr te geven, bang om hem links en rechts om de oren te krijgen..
Je bent heul niet blind en gehandicaptquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
maar goed..de gene die me blinde gehandicapte noemde, durft niet zijn (of haar) telnr te geven, bang om hem links en rechts om de oren te krijgen..
Volgens de sage wel..quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit... ben jij die blinde gehandicapte??![]()
Het blijft jammer dat mensen dat niet face to face durven zeggen..quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent heul niet blind en gehandicapt![]()
Trustequote:Op vrijdag 2 november 2007 05:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Interessante informatie.... daar ga ik eens een nachtje over nadenken
Truste all![]()
![]()
Ik durf best face to face te zeggen dat je niet blind en gehandicapt bent.quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat mensen dat niet face to face durven zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |