Ze heeft even stil kunnen zittenquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Yeuy, wat zijn we weer ouderwets snel![]()
Ik wilde net hier mijn beklag over jou gaan doen.. FF PMen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:15 schreef Heathen het volgende:
Wat was lobasca toch vervelend op Vol, heeft kennelijk een slechte invloed op haar.
Ik vraag of m'n alter-ego m morgen ff naar jouw alter-ego stuurt... of wil je m persé zelf hebben??quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie doet mij Disana.rar sturen?
Was gij ook op VOL?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
YESS!!!! FOK! doet het weer !!!!
Tenminste... nu nog bijna niemand weet dat FOK! het weer doet![]()
Mijn alter-ego kan dat ook wel voor mij analyseren denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag of m'n alter-ego m morgen ff naar jouw alter-ego stuurt... of wil je m persé zelf hebben??
Enig idee wie Retep was?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... niet echt... maar ik moest wel wat te lezen hebben natuurlijk
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij waren allemaal op de chat voor toffe mensen.
NZ![]()
![]()
![]()
Grapjasquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie doet mij Disana.rar sturen?
Okay, dan komt ie via via via naar jou... enne... hij is 18+ only... hou daar rekening mee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn alter-ego kan dat ook wel voor mij analyseren denk ik.
Pm me maar wat je dwars zit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wilde net hier mijn beklag over jou gaan doen.. FF PMen?
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
YESS!!!! FOK! doet het weer !!!!
Tenminste... nu nog bijna niemand weet dat FOK! het weer doet![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/software/disana.rar
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij meegelezen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... niet echt... maar ik moest wel wat te lezen hebben natuurlijk
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb op VOL meegelezen
![]()
* Leandra komt daar ongegeneerd voor uit![]()
die was het niet, had ie vast wel een tekening geplaatstquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, maar aan de naam te zien een of andere Peter....
Peter6000 is niet de enige peter op de wereld he.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die was het niet, had ie vast wel een tekening geplaatst![]()
boeiuhquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Peter6000 is niet de enige peter op de wereld he.
Het is niet zo dat Peter6000 uit naam van alle andere peters Fokt.
Oh damn, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die was het niet, had ie vast wel een tekening geplaatst![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh damn, daar had ik nog niet eens aan gedacht
Mwah.. de schnelheid neemt al af, dus ik ben benieuwd wat dat morgen wordtquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ouderwetsch schnel fokkern.
txt_only waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. de schnelheid neemt al af, dus ik ben benieuwd wat dat morgen wordt
Neehee..quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:27 schreef Heathen het volgende:
Het was disana.
Gaat nu al weer traagquote:
Yup, hier moeten we voorzichtig zijn met wat we zeggen over Gert enzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit.. hier zijn weer TR-mogelijkheden... daar gaat m'n reply
Alleen ik heb hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens last van?
* Ian_Nick klopt af
Als je kijkt naar de stand van de maan wanneer de geboorte kwam, haar achtertuin en de krampen van haar nek dan spelt dat mol.quote:
Van gert!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je was toch zwanger van APK?
Heb je al chagrijnige kindjes?
Godverdomme, nu je het zegt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:31 schreef Heathen het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de stand van de maan wanneer de geboorte kwam, haar achtertuin en de krampen van haar nek dan spelt dat mol.
Maar ja Gert is zo geil als boter, dus waarschijnlijk ben ik niet de enige..quote:
Ik dacht dat het vanaf nu elke dag wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet je pc elke dag een uur achteruit zetten (ofzo)
Laters Heathenquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:37 schreef Heathen het volgende:
kga maar ff southpark kijken.
Heet onder de voetjes?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:37 schreef Heathen het volgende:
Hij valt tegen, dude.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:37 schreef Heathen het volgende:
Is Gert zo`n multineukert?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ja Gert is zo geil als boter, dus waarschijnlijk ben ik niet de enige..![]()
Was je aan het rellen?quote:
Welk grapje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:44 schreef Heathen het volgende:
Ja maar als ik een grapje maak is mevrouw direct over de rooie.
Ehm... eigenlijks hè... komt die bijna jaloers overquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Lobasca.
Niet omdat ik de enige ben waarbij je het NIET hebt geprobeerd maar:
HOU EENSCH OP ALLE SC MANNEN AF TE GAAN!
Iemand moet de vleeskeuring doen!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Lobasca.
Wie heb je vernederd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:48 schreef mootie het volgende:
Ik heb weer een glorieuze overwinning behaald.
Die Yank weet nu dat ie na z'n 30ste verjaardag ook nog een condoom moet gebruiken??quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:48 schreef mootie het volgende:
Ik heb weer een glorieuze overwinning behaald.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ken je die van de blinde gehandicapte?![]()
Ik ken m niet maar ik vind m bij voorbaat heel toepasselijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Yank weet nu dat ie na z'n 30ste verjaardag ook nog een condoom moet gebruiken??
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat het leven na 30 nog best te doen is.
OMG... die Yanks kunnen zo verschrikkelijk dom zijn hè...quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog een muppet van 13 gered die door de ouderen werd uitgelokt om over zn 'sexcapades' te vertellen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... die Yanks kunnen zo verschrikkelijk dom zijn hè...
Heldinquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog een muppet van 13 gered die door de ouderen werd uitgelokt om over zn 'sexcapades' te vertellen.
Klootzakken![]()
Hier zit bijvoorbeeld geen enkel scheldwoord in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Lobasca.
Eigen belang ook he, ik kan niet met goed fatsoen naar de piemelverhalen van een kind gaan zitten luisterenquote:
Dek je maar in!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zit bijvoorbeeld geen enkel scheldwoord in.
Schnitzelquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben bezig met "positief posten".
Ach ja, wel een pubertje uitdagen maar zelf niets te neuken hebben... de grootste verhalen komen altijd van degenen die niet eens meer weten hoe het moetquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog een muppet van 13 gered die door de ouderen werd uitgelokt om over zn 'sexcapades' te vertellen.
Klootzakken![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigen belang ook he, ik kan niet met goed fatsoen naar de piemelverhalen van een kind gaan zitten luisteren![]()
Ik wist dat je het in je hadquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zit bijvoorbeeld geen enkel scheldwoord in.
Mootsquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |