Iemand moet de vleeskeuring doen!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Lobasca.
Niet omdat ik de enige ben waarbij je het NIET hebt geprobeerd maar:
HOU EENSCH OP ALLE SC MANNEN AF TE GAAN!
Wie heb je vernederd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:48 schreef mootie het volgende:
Ik heb weer een glorieuze overwinning behaald.
Die Yank weet nu dat ie na z'n 30ste verjaardag ook nog een condoom moet gebruiken??quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:48 schreef mootie het volgende:
Ik heb weer een glorieuze overwinning behaald.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ken je die van de blinde gehandicapte?![]()
Ik ken m niet maar ik vind m bij voorbaat heel toepasselijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Yank weet nu dat ie na z'n 30ste verjaardag ook nog een condoom moet gebruiken??
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat het leven na 30 nog best te doen is.
OMG... die Yanks kunnen zo verschrikkelijk dom zijn hè...quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog een muppet van 13 gered die door de ouderen werd uitgelokt om over zn 'sexcapades' te vertellen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... die Yanks kunnen zo verschrikkelijk dom zijn hè...
Heldinquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog een muppet van 13 gered die door de ouderen werd uitgelokt om over zn 'sexcapades' te vertellen.
Klootzakken![]()
Hier zit bijvoorbeeld geen enkel scheldwoord in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Lobasca.
Niet omdat ik de enige ben waarbij je het NIET hebt geprobeerd maar:
HOU EENSCH OP ALLE SC MANNEN AF TE GAAN!
Eigen belang ook he, ik kan niet met goed fatsoen naar de piemelverhalen van een kind gaan zitten luisterenquote:
Dek je maar in!quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zit bijvoorbeeld geen enkel scheldwoord in.
Schnitzelquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben bezig met "positief posten".
Ach ja, wel een pubertje uitdagen maar zelf niets te neuken hebben... de grootste verhalen komen altijd van degenen die niet eens meer weten hoe het moetquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog een muppet van 13 gered die door de ouderen werd uitgelokt om over zn 'sexcapades' te vertellen.
Klootzakken![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 04:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigen belang ook he, ik kan niet met goed fatsoen naar de piemelverhalen van een kind gaan zitten luisteren![]()
Ik wist dat je het in je hadquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zit bijvoorbeeld geen enkel scheldwoord in.
Mootsquote:Op vrijdag 2 november 2007 04:50 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |