quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:11 schreef Disana het volgende:
Druk verkeer hier om deze goddeloze tijd.
Hoi Pave, Heidi, Nachtzuster, Buuv, Lobassina![]()
Truste NZ en HiDiHo ouwe breezah shopzequote:
Moet je horen wie het zegt. Wannabe krachtpatserquote:
ik heb verlorenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt. Wannabe krachtpatserWat zie jij er raar uit 's morgens... zeker teveel gepokerd gisteren
![]()
Tot later lieverds![]()
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Yes ma'am. Maar ik hou niet van dat soort geintjes pal voor het weekend.
Weet je wat ik ga doen op deze vrije ochtend? Kopje thee in bed en bijslapen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Pavement het volgende:
http://flash.pivpiv.dk/testgay.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben gay!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Pavement het volgende:
http://flash.pivpiv.dk/testgay.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wou al zeggen: om half zes je bed in duiken en dan om negen uur alweer een vrollijk "goedemorgenquote:
met je hoofd op de laptop een tukkie doen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: om half zes je bed in duiken en dan om negen uur alweer een vrollijk "goedemorgen" posten... hoe doé je dat toch? [ afbeelding ]
O wacht, dit is het oudhollandsche "laptopje snuiven" , waarmee Bonifatius in Dokkum en omstreken prijs na prijs pakte voordat hij door een jaloerse concurrent werd gedood.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met je hoofd op de laptop een tukkie doen?![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
O wacht, dit is het oudhollandsche "laptopje snuiven" , waarmee Bonifatius in Dokkum en omstreken prijs na prijs pakte voordat hij door een jaloerse concurrent werd gedood.![]()
Hè lekker, die paddo-thee. [ afbeelding ]
Ik ging ook een kopje drinken..quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: om half zes je bed in duiken en dan om negen uur alweer een vrollijk "goedemorgen" posten... hoe doé je dat toch? [ afbeelding ]
paddothee??quote:
Nee, koffie... en ik heb uren op jou zitten wachten met de speculaasjes...wilde je nog PM-enquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
paddothee??
ik heb een trend gemist...Alweer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |