Je komt ze overal tegen en ze zijn van alle leeftijden, rokende vrouwen. Niet dat ik er echt wakker van lig, - nou ja misschien tijdens het schrijven van dit stukje - maar ik moet toch iets met een plotselinge creatieve bui. Storend vind ik ze niet echt, afgezien van de smerige stank die eromheen hangt dan, eerder handig. Je kan door haar 'bad habit' veel te weten komen over de betreffende dame. En dat is iets wat mij best interesseert, dingen te weten komen over vrouwen, want ze blijven zeer vreemde en onvoorspelbare wezens, hoe vaak ik er ook mee 'in aanraking' kom.
Als ik een dame zie roken, gaat mijn eerste gedachte naar haar geur, smaak en structuur. Het is toch anders, de geur van gewassen kleren, gewassen haar en gepoetste tanden of kleren, haar en tanden die ruiken naar verbrandde tabak. Ook is er een wezenlijk verschil tussen de smaak van een rokers- en een niet-rokermond, een roker zoenen wekt bij mij lichte associaties op met het likken van een asbak en dat is minder prettig dan het zoenen van een niet-rokende dame. Het is mij ook opgevallen dat de mond van een roker aan de binnenkant ruwer is dan de mond van een niet-roker. Het schijnt dat een ruwe tong makkelijk is bij het eten van gras, maar als mens is die handigheid redelijk overbodig, gezien het feit dat gras niet echt de ideale samenstelling van voedingswaarden voor de mens bevat en als het dat al deed, dan aten we het gras wel met onze handen. Ieder zijn fetisj, maar ik heb liever een zachte tong bij het zoenen in plaats van een sorboborstel.
Het laten van het roken kost een hoop wilskracht, je moet je immers verzetten tegen de drang naar een sigaret. Niet alleen omdat je verslaafd zou zijn (niet-rokers kunnen ook rokers zijn, die zijn gestopt!), maar ook omdat de sigaret vaak gezien wordt als accessoire, het staat zo 'stoer' of je hebt iets in je handen om je niet ongemakkelijk te hoeven voelen over je lichaamshouding. Hiermee acht ik voor mij bewezen dat een niet-rokende dame op dat gebied gewoon meer wilskracht heeft en een sterkere persoonlijkheid bezit, omdat ze geen sigaret nodig heeft om zichzelf een houding te geven en ze zich niet laat beïnvloeden door zogenaamde modebeelden die stellen dat roken 'stoer' is. Voor mij een reden om een rokende vrouw al minder serieus te nemen. Het zijn belangrijke punten - voor mij, laat iedereen voor zichzelf spreken - om te kunnen bekijken of ik er een relatie ('relatie' en 'louter neuken' zijn twee losse begrippen, ik ben geen vrouw met complexe soorten gevoelens en dergelijke, en bij een relatie ligt de lat gewoonweg veel hoger) mee zou kunnen hebben, want ik kan geen relatie hebben met een vrouw waarvan ik vind dat ze 'minder' is dan mij, ik heb graag een mentaal (zeer) sterke vrouw met een (zeer) sterk karakter. Roken is dus voor mij ook een indicatie dat de dame in kwestie onzeker is en dat past niet in mijn beeld van een sterke vrouw.
Tenslotte hebben we nog de afname van de conditie, de vatbaarheid voor ziektes en de verkrachting van haar uiterlijk. Als een vrouw rookt, dan zullen haar bedprestaties nooit optimaal zijn, door het roken wordt ze wat kortademiger; het is toch een behoorlijke aanslag op je longen en haar conditie gaat er dus van achteruit. Ook gaat haar weerstand ervan naar de kloten, dus het zal vaker voorkomen dat ze hoofdpijn heeft of dat haar neus te dicht zit met snot zodat ze tijdens de orale bevrediging moeite heeft met de (toch al in kwaliteit verminderde) ademhaling. Haar tanden krijgen een vreemde kleur, vaak op de plek waar de sigaret meestal de mond in gaat en haar huid gaat stinken en wordt oud. Allemaal niet bevorderlijk voor de aantrekkingskracht en het eventuele seksuele plezier (mijn eigen plezier, niet dat van de betreffende vrouw bedoel ik dan).
Nu zal de rokende vrouw beginnen te zeiken over het feit dat alcohol slechter is dan het roken van een sigaret, maar een essentieel verschil is dat ik met alcohol seks krijg en met een sigaret eerder niet, omdat bovenstaande argumenten ook wel toepasbaar zijn op de man. Tenminste, onder de vrouwen die mijn respect genieten.
Oh kut, teveel tekst voor ONZ. :'). Maar dat maakt het niet minder provocerend voor een aantal gebruikers.
![]()
.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."