Als je dit zelf geschreven hebt zou ik zeker kijken of het niet een potentiële column isquote:Op zondag 29 mei 2005 22:37 schreef R2cksson het volgende:
*verhaal*
Oh kut, teveel tekst voor ONZ.. Maar dat maakt het niet minder provocerend voor een aantal gebruikers.
.
quote:een relatie ('relatie' en 'louter neuken' zijn twee losse begrippen
blow jij maar eff lekker 50 gram weg op een dag, hou dat eff een jaartje vol.quote:
Dankje.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je dit zelf geschreven hebt zou ik zeker kijken of het niet een potentiële column is
Yeah right, 50 gram per dag...quote:Op zondag 29 mei 2005 23:18 schreef whitebully het volgende:
[..]
blow jij maar eff lekker 50 gram weg op een dag, hou dat eff een jaartje vol.
zal er lekker rustig op worden.
ik steek wel eff een peuk op. begin er nu wel weer trek in te krijgen. tja zit nog niet aan me tax
Kun jij (begrijpend) lezen?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:22 schreef Janetje het volgende:
Rook je zelf?
waarom niet. ik rook ze niet op. maar zou wel lekker rustig worden als al de blowers zulke hoeveelheden naar binnen zouden zuigen.quote:
quote:
Ben je tot aan het eind van de tekst gekomen?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:24 schreef Janetje het volgende:
[..]het kan toch dat een roker er ook een hekel aan heeft..
En ja.. be-grij-pend lezen heb ik ooit wel eens geleerd
Tot en met de...quote:Op zondag 29 mei 2005 23:25 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ben je tot aan het eind van de tekst gekomen?
Ik ben niet-roker en dankje.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tot en met de...![]()
Ik bedoelde ook meer.. heb je ooit wel eens gerookt/doe je het wel eens?
ik niet, maar het was gewoon interesse
Tis lekker geschreven overigens![]()
rokende mannen zijn stoerquote:Op zondag 29 mei 2005 23:51 schreef Pool het volgende:
Rokende vrouwen zijn inderdaad not-done.
Heb je zo veel last van blowers dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:23 schreef whitebully het volgende:
[..]
waarom niet. ik rook ze niet op. maar zou wel lekker rustig worden als al de blowers zulke hoeveelheden naar binnen zouden zuigen.
Rokende vrouwen zijn walgelijk. En daar ben ik het mee eens.quote:
Alsof jij uberhaupt sigaretten mag kopen.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:52 schreef Da-Ali-G het volgende:
onzin... gelukkig staat 't ook in onzin....
Het was een reactie op stinkwijven. Ik heb toch geen columnist achter mijn naam staan of wel soms?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:43 schreef k_i_m het volgende:
Was dit een poging tot het schrijven van een collumn?.
Maar zeg eens, hoelang rook je al en hoe onzeker ben je precies?quote:
Mooie onderbouwing. Jammer dat ze zo ontiegelijk stinken dan.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:01 schreef Narutje het volgende:
rokende vrouwen rokende mannen maakt et uit tis gewoon een feit dat rokers socialer zijn![]()
Je moet ook niet zoveel speed snuiven.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:05 schreef Narutje het volgende:
een vriendin/collega van me die rookt ook echt veel maar stinken doet ze niet hoor
Nou bedankt R2cksson! Daar gaat onze goeie band.quote:Voor mij een reden om een rokende vrouw al minder serieus te nemen. ....
Roken is dus voor mij ook een indicatie dat de dame in kwestie onzeker is en dat past niet in mijn beeld van een sterke vrouw
Maar Shir, je hebt toch ook dat stukje van 'relatie' en 'louter neuken' gelezen?quote:Op maandag 30 mei 2005 03:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou bedankt R2cksson! Daar gaat onze goeie band.
Maar dan nog! Ik voel me aangesproken, het feit dat je me onzeker en slap vindt is ronduit een belediging! En ja, misschien stink ik uit m'n bek, en heb ik gele tanden. Who cares?! Niemand is perfect. En wat uithoudingsvermogen in bed betreft... nergens last van.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:08 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Maar Shir, je hebt toch ook dat stukje van 'relatie' en 'louter neuken' gelezen?
SHIR! IS HET EINDELIJK ZO VER?!quote:
Ik zou ook de ontbijttafel niet met je delen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:12 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Man, denk je dat ik alles met je zou delen ofzo? Ben jou niet
Als je de kans had wel!quote:Op maandag 30 mei 2005 03:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zou ook de ontbijttafel niet met je delen hoor.!
Maar dan toch niet om te ontbijten.quote:
Ja én? Ga dat lekker ergens anders verkondigen!quote:Op maandag 30 mei 2005 03:17 schreef Narutje het volgende:
ehm roken was slecht? :p
Duh!quote:Op maandag 30 mei 2005 03:19 schreef Narutje het volgende:
lol schat.. je vriendje heeft et daar de hele tijd over .. mja kga ff lekker peukje roken adios
Ik ga met je mee.quote:Op maandag 30 mei 2005 03:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Duh!
Ik ben pitten trouwens...
R2cksson![]()
Nee, dan heb je wat!quote:Op maandag 30 mei 2005 03:21 schreef piet_pelle het volgende:
maak ik haar wel wijs
o ik dacht dat vrouwen et ook misschien lekker vinden om een peukie te roken op zn tijd net zoals mannenquote:Op maandag 30 mei 2005 03:21 schreef piet_pelle het volgende:
Klopt helemaal. Ik vind dames die roken ook vies en onzeker. Ik rook zelf ook maarja ik ben een man. Als ze daar over gaat zeiken dan maak ik haar wel wijs dat rokende mannen cool zijn.
Ja dat zijn vrouwen. Begrijp je ze niet, dan zorg je ervoor dat ze te begrijpen zijn.quote:
Doen het goed bij wie?quote:Op maandag 30 mei 2005 03:53 schreef zoalshetis het volgende:
"roken"en "vrouwen" schijnen het goed te doen hier, no matter wat voor poep je verder uit je vingers op het keyboard spuit.
Gestopt, as a matter of factquote:Op maandag 30 mei 2005 02:56 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Maar zeg eens, hoelang rook je al en hoe onzeker ben je precies?
Als je een rokende vrouw hebt, valt er weinig te n**kenquote:
Zucht...... ik gaf net een samenvatting. Heb het namelijk wel gelezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Denk je nou echt dat ik die hele TT ga lezen
Zijn twee woorden tegenwoordig al teveel?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Denk je nou echt dat ik die hele TT ga lezen
Op dit tijdstip anders ook niet hoor..quote:Op zondag 29 mei 2005 23:11 schreef Zebbie het volgende:
Zulke lappen tekst op de late avond zijn not done
Hoelang heeft het geduurd voor je erachter kwam dat je gewoon voor debiel liep met een peuk?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gestopt, as a matter of fact. Ik kan alleen nog steeds niet tegen slechte collumns
.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:58 schreef R2cksson het volgende:
Nog rokers?
quote:
Ik voel me helemaal niet zielig eigenlijk... Ik zou pas echt onzeker zijn (om op de TS terug te komen) als ik zou stoppen omdat iemand zegt dat ik onzeker ben omdat ik rook.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:27 schreef Misa-misa het volgende:
Wat voelen rokers zich toch zielig na anti-rook reacties/verhalen.
Je zou haast gaan denken dat ze er niets aan kunnen doen dat ze verslaafd zijn aan roken.
Oequote:Op donderdag 1 november 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
Bij gebrek aan beter moet je toch ergens aan zuigen
Ik zet úm in vuur en vlamquote:Op donderdag 1 november 2007 04:26 schreef doka het volgende:
[..]
OeIk heb nog wel een lekkere lolly
![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 1 november 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan maar samen een peukie roken, als voorspel![]()
roken in het algemeenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:05 schreef Berenanus het volgende:
Ik vind het altijd zo vervelend als een man rookt!
quote:Op maandag 30 mei 2005 03:21 schreef piet_pelle het volgende:
Klopt helemaal. Ik vind dames die roken ook vies en onzeker. Ik rook zelf ook maarja ik ben een man. Als ze daar over gaat zeiken dan maak ik haar wel wijs dat rokende mannen cool zijn.
longkanker ook goed?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:09 schreef ikJur het volgende:
ach krijg toch botkanker
Ik ben stiekem blij dat roken nu stilaan een taboe is gewordenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:53 schreef La_Vita het volgende:
Helemaal mee eens. Vrouwen die roken zijn zo niet charmant. Maar de stank is nog wel het ergste.. Vrouwen horen gewoon lekker te ruiken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |