Wieso= hoezo..moet ik je aan ze voorstellen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 05:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die op 'de Dorpen" zit en bij de "Tjallewallerweg' imker![]()
Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En toen heb jij haar koffie aangeboden?![]()
Welterusten schatquote:Op vrijdag 2 november 2007 05:35 schreef Lobasca het volgende:
Ik duik de koffer in..bis Später!
Echt nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 06:08 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo gaat ook slapen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mnja Ian Nick en Mootie hebben een stemmings ronde voor lobasca aangevraagd, maar aangezien lobasca blaas ontsteking heeftvan het anaal poeren gaat ze zelf al de villa verlaten. HiDiHo heeft een paar BReZaH slettjes uitgenodigt en loopt deze behoorlijk uit te hollen. Verder niet veelquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:24 schreef swarmahoer het volgende:
nog iets gebeurd vannacht?
op VOL kon ik tniet meer bijhouden
Jij zat er anders ook diep in bij Disanaquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mnja Ian Nick en Mootie hebben een stemmings ronde voor lobasca aangevraagd, maar aangezien lobasca blaas ontsteking heeftvan het anaal poeren gaat ze zelf al de villa verlaten. HiDiHo heeft een paar BReZaH slettjes uitgenodigt en loopt deze behoorlijk uit te hollen. Verder niet veel
Nou ik vind het anders heel watquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mnja Ian Nick en Mootie hebben een stemmings ronde voor lobasca aangevraagd, maar aangezien lobasca blaas ontsteking heeftvan het anaal poeren gaat ze zelf al de villa verlaten. HiDiHo heeft een paar BReZaH slettjes uitgenodigt en loopt deze behoorlijk uit te hollen. Verder niet veel
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij zat er anders ook diep in bij Disana![]()
Durf het bijna niet te vragen maar was dat die .rar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
krijg zomaar het gevoel dat ik wat gemist heb...quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:02 schreef Pavement het volgende:
Woow dit is best kekke zo schrijven
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zat net bij de FeBo te snuiven met gert
klap op je gat hebbie watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |