quote:Op donderdag 1 november 2007 11:08 schreef leonieke het volgende:
Het lijkt wel alsof er hier niet meer gerammeld wordt![]()
Ik ga vanmiddag weer naar mijn neefje/metekind. Hij is zo schattigEn wat had ik afgelopen zondag zin om hem gewoon bij mij in de auto te steken en heel vlug weg te rijden
![]()
Vanavond rammelen de eierstokken dus weer gewoon uit mijn lijf
Ja, maar ze kwam even te dicht bijquote:Op donderdag 1 november 2007 11:49 schreef YPPY het volgende:
Dat vind ik juist wel een leuke opmerking.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:15 schreef Pruk het volgende:
Leuk leonieke!
Ik las het condoomverhaal in het vorige topic en moest meteen weer denken aan die keer dat ik condooms kocht. Het was vrijdag en ik zei "prettig weekend" tegen de verkoopster en die zei "van hetzelfde, maar dat zal vast wel lukken" met zo'n vette knipoog. Ik had de neiging om haar over de toonbank te sleuren
Bij mijn zus zeiden ze de laatste keer iets van "oh spannend, veel succes" en toen zei mijn zus erop: "liever niet hoor deze keer, het broertje is nog maar 3 maand oud"quote:Op donderdag 1 november 2007 11:58 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk dus niet kunnen, ik zou echt heeeel raar en ongemakkelijk staan te kijken!
Dat is hetzelfde als wat ik hier in OUD ooit een keer las dat iemand een zwangerschapstest kocht en de kassajuf daar ook een heel praatje over ging houden en succes ging wensen![]()
Zitten dicht bij elkaar danquote:Op donderdag 1 november 2007 12:25 schreef ChilllayD het volgende:
Dankje
Grappig, jij bent van 1985, en de 19e jarig?
Ik ook van 85, en de 15e jarig(ja, ook van juli !!)
Ja hoor, je had al heel lief hoi gezegdquote:Op donderdag 1 november 2007 13:37 schreef leonieke het volgende:
Welkom ChillayDWat leuk dat je hier komt meekletsen
![]()
Pien heb ik jou al verwelkomd? Ik weet het niet meer precies, dus voor de zekerheid: hoi
Schiet op met je washok danquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:29 schreef Vicky het volgende:
ik kom ook weer rammelen hier.. Pff hoop zwangere vrouwen en kleine babietjes daar in Center Parcs zeg!
Dat heb ik ook wel. Het idee dat we dat nog allemaal eens gaan meemaken is aanlokkelijker dan het idee om echt zwanger te zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:08 schreef Fuente het volgende:
Ik praat er wel eens over met anderen, maar heel luchtig dan hoor! Het is voor ons nog gewoon heel leuk, het idee dat we een tweede willen, ernaartoe leven enz.
Nu snap ik ook waar al die slapenloze nachten vandaag komen.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:29 schreef Vicky het volgende:
ik kom ook weer rammelen hier.. Pff hoop zwangere vrouwen en kleine babietjes daar in Center Parcs zeg!
tssssss.. Ik heb juist super geslapen het weekje in CP...quote:Op maandag 5 november 2007 21:26 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waar al die slapenloze nachten vandaag komen.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* KP sprint als Nelli Cooman uit dit topic *
Ohhhh, wat herkenbaarquote:Op woensdag 7 november 2007 10:14 schreef ChilllayD het volgende:
Rammelrammel.
Ergens in december (verjaardag schoonmoeder) moet ik naast de dan hoogzwangere vriendin van het broertje van mijn vriend zitten. Olleee![]()
Leuk ook dat ze 'nog' jonger is, zwanger onverwacht en een situatie alles behalve ideaal.
Dan heb ik toch meer te bieden![]()
Huis, meer dan 5 jaar relatie, geld, etc etc etc.
Sorry, dit is tevens ook een zeurpost![]()
Nou, mag ik dan even tegengeluid biedenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:14 schreef ChilllayD het volgende:
Rammelrammel.
Ergens in december (verjaardag schoonmoeder) moet ik naast de dan hoogzwangere vriendin van het broertje van mijn vriend zitten. Olleee![]()
Leuk ook dat ze 'nog' jonger is, zwanger onverwacht en een situatie alles behalve ideaal.
Dan heb ik toch meer te bieden![]()
Huis, meer dan 5 jaar relatie, geld, etc etc etc.
Sorry, dit is tevens ook een zeurpost![]()
Maar het is toch maar 'mogen'? Je moet het toch geen 5 jaar laten zitten?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:24 schreef Pien85 het volgende:
Hihi, ik kan het me best voorstellen, heb soms ook de neiging om naar de HA te stappen en het kreng er uit te laten halen, niet alleen omdat ik zwanger wil worden, maar ook omdat ik last heb van mijn menstruatie en ik eigenlijk een mirena wil. Die mirena doe ik niet, want dan lijkt het nog zo lang te duren, dit spiraaltje mag nog maximaal 3 jaar blijven. Als ik nu een nieuwe neem mag die 5 jaar blijven, en dan ben ik bang dat mijn vriend dan zegt, ja, maar over 5 jaar halen ze toch het spiraaltje er uit, dus dan kan het dan ook wel. Dat doet ie niet, maar toch he, ben er wel bang voor hihi.
Ik denk dat ik het toch eens duidelijk zou maken dat ik het niet leuk vind. Zeker omdat het om jouw eigen ma gaat. Bij mijn ma zou ik het zeggen, mijn schoonmoeder, ja dat is weer een beetje anders...quote:Ach, mijn moeder loopt ook zo te zeuren over kinderen enzo. Ze wéét dat het nog niet kan, en onderhand roept ze constant: wanneer word ik nou eens oma? Wanneer krijg ik nou eindelijk eens nieuws dat jullie een kindje krijgen? Kan er soms zo kwaad om worden
Ik denk dat het gewoon als 'normaler' wordt gezien omdat de volgende situatie het meest voorkomt: huisje, tuintje, kindje... Daarom dat ChillayD dat ook misschien zo ziet (en persoonlijk denk ik ook dat de jaloezie er voor iets tussen zit (en begrijp ik echt hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, mag ik dan even tegengeluid bieden
Ik ben dan wel niet meer zo piep, maar ook wij hadden nog "niks" voor elkaar, en kenden elkaar net 2 maanden toen we werden verrast door ons wondertje
En nu is ons mannetje alweer 9,5 maand en hebben we alles, snelsnel, aardig op de rit gekregen en gaat het prima met ons én met de mini, dus dat zegt niks hoor
En ik ben van mening dat ik (wij) misschien wel méér te bieden kan hebben dan iemand die in een villa woont met veel geld op de bank, niet noodzakelijkerwijs natuurlijk, maar ik denk niet dat veel geld een vereiste is om "veel te bieden" te hebben, als je je kindje maar stabiliteit en een warm nestje kan geven toch.
Ja, dat weet ik, het is mogen, maar ik ben gewoon ergens bang dat hij zegt, ach 3 jaar of 5 jaar wat maakt het uit hihi.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het is toch maar 'mogen'? Je moet het toch geen 5 jaar laten zitten?(of kost dit echt zoveel misschien?)
[..]
Wat mijn ma betreft, we hebben bijna geen contact met haar. Thijs is niet goed genoeg, maar dat is niemand eigenlijk. Ik ben naar haar standaarden ook niet echt goed genoeg. Dus we houden het op verjaardagen en de kerst, en vaker eigenlijk niet, soms een telefoontje... Officieel woon ik nog thuis, maar ben er misschien eens in de 3 weken, alleen... Thijs hoeft van mij niet mee.quote:Ik denk dat ik het toch eens duidelijk zou maken dat ik het niet leuk vind. Zeker omdat het om jouw eigen ma gaat. Bij mijn ma zou ik het zeggen, mijn schoonmoeder, ja dat is weer een beetje anders...
oh vast! Piet (4 jaar) geeft nu in de eerste vriendenboekjes die hij onder ogen gehad heeft ook volmondig 'vader' als antwoord bij de vraag 'wat wil je later worden?'.quote:Op maandag 5 november 2007 20:17 schreef leonieke het volgende:
Ik schreef trouwens al in vriendenboeken toen ik in het lagere zat dat ik later "een lieve mama" of "een lieve oma" wou worden. De rest wou actrice of zangeres worden
Kan je al rammelen op je 8e ofzo?![]()
![]()
Oooh maar ik bedoelde echt niet dat het bij niemand dan zou kunnen hoor, in tegendeel zelfs. Sorry !quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, mag ik dan even tegengeluid bieden
Ik ben dan wel niet meer zo piep, maar ook wij hadden nog "niks" voor elkaar, en kenden elkaar net 2 maanden toen we werden verrast door ons wondertje
En nu is ons mannetje alweer 9,5 maand en hebben we alles, snelsnel, aardig op de rit gekregen en gaat het prima met ons én met de mini, dus dat zegt niks hoor
En ik ben van mening dat ik (wij) misschien wel méér te bieden kan hebben dan iemand die in een villa woont met veel geld op de bank, niet noodzakelijkerwijs natuurlijk, maar ik denk niet dat veel geld een vereiste is om "veel te bieden" te hebben, als je je kindje maar stabiliteit en een warm nestje kan geven toch.
Oh aha, in dat geval snap ik je wel jaquote:Op donderdag 8 november 2007 09:25 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Oooh maar ik bedoelde echt niet dat het bij niemand dan zou kunnen hoor, in tegendeel zelfs. Sorry !
Maar hun situatie is zo k*t,en zal niet verbeteren ook. Zij is zelfs door haar moeder uit huis gezet omdat ze zwanger is. Hij woont bij zijn moeder, en zij woont daar nu dus ook,omdat ze anders op straat stond.
Hij werkt nogsteeds niet (terwijl het echt dringend is) Liever lui dan moe verhaaltjeen hoogzwanger meisje werkt wel fulltime, omdat er anders geen centjes zijn. Familie bied onderdak, maar daar houdt het op. Liefde wordt er niet bepaald gegeven, maar dat is een heel verhaal apart. En echt te lang. Het was dus absoluut persoonlijk op ''hun'' gericht, en niet algemeen.
Ik bedoelde ook eerder de ''waarom zij en ik niet'' alsin; wat hebben jullie te bieden. Waarom gebeurt het bij jullie wel en anderen hebben er zoveel moeite mee. Dat maakt me best kwaad. Maarjaaaaa.
En ik weet, geld maakt niet gelukkig. Haha, absoluut.
Ook eerder omdat wij wel alles hebben, en hun niets. (uit huis gezet door haar moeder, geen geld, geen werk, etc). Absoluut persoonsgericht dus
is het niet zo dat als je antibiotica de pil niet goed meer werkt? (Of schreef je nou eerder dat je een spiraaltje hebt? Ik weet niet of het ook zo zit met spiraaltjes...) Anyway.. als ik jou was zou ik een zwangerschapstest gaan doen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb even jullie mening en frisse blik nodig
Ik heb een behoorlijk regelmatige cyclus van exact 30 dagen.
Normaliter begin ik 3 dagen voor mijn menstruatie pijnlijke, gespannen borsten, last van mijn onderbuik en -rug en hoofdpijn te krijgen. Afgelopen donderdag zou ik ongesteld moeten worden, maar heb de dagen er voor nergens last van gehad. Ondanks dat werd ik donderdag wél ongesteld, maar dit was vrijdag weer over. Ik heb wel het gevoel dat ik vloei, zonder de pijnklachten die ik normaal er bij heb, maar er gebeurt dus verder niets(vloei dus ook niet).
Nou ben ik wel twee en halve week geleden begonnen met een antibiotica kuur van een week.
Zou het daar aan kunnen liggen? Of is er iets anders vreemds ofzo?
Uiteraard ga ik maandag, als ik er een slecht gevoel bij blijf houden even langs mijn HA. Maar wil toch eerst hier even vragen of iemand iets weet
Thnx
Overigens ook het gevoel dat ik ziek ga worden ofzo, misselijk enzo, en helemaal nergens zin in.
Oh en woensdag ga ik naar mijn vriendinnetje, op kraamvisiteZe had al 2 kids, nu de derde, allemaal erg leuke kindjes, maar wel hard rammelen dan
![]()
Stom dat ik dat vergeten ben er in te zetten, maar ik heb inderdaad een koperspiraaltje, heb nog speciaal aan de HA gevraagd of de antibiotica daar invloed op heeft, maar aangezien ik een koperspiraal heb, en niets met hormonen zou het geen invloed hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef .Belle. het volgende:
[..]
is het niet zo dat als je antibiotica de pil niet goed meer werkt? (Of schreef je nou eerder dat je een spiraaltje hebt? Ik weet niet of het ook zo zit met spiraaltjes...) Anyway.. als ik jou was zou ik een zwangerschapstest gaan doen...
Ik kan het me wel voorstellen. Zo voel ik me ook soms. Maar ook wij komen eens aan de beurt...quote:Op zondag 11 november 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
Ik wil trouwens heel graag een positieve test... zo graag![]()
En ik ben het wachten dus meer dan beu
Ik hoop het...quote:Op zondag 11 november 2007 12:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen. Zo voel ik me ook soms. Maar ook wij komen eens aan de beurt...
We hebben toch al bijna een kelder iddquote:
Voor alle mensen die serieus aan het klussen gaanDat ik snel wat terug mag lezen in Z&G van jullie!
PS Leonieke, je huis begint al echt op een huis te lijken zag ik!
Ikke? Nou, alleen in een geromantiseerd beeld van mijn levenquote:Op maandag 12 november 2007 12:54 schreef appelsap het volgende:
Pien85 dat ga ik zeker doen!
Nou hè Vivi!
Jij nog niet aan het rammelen?
Ik vergeet trouwens helemaal te vertellen dat mijn vriend ook graag voor een tweede zou gaan, als de mogelijkheid er is. (Dus als het verstandig is om eraan te beginnen.)
Ja dat snap ik hoor, ik doelde er ook niet op dat het je daarom zou gaan, ik haalde het voorbeeld alleen aan ter illustratie dat ik zelf niet ga rammelen bij het aanschouwen van een ienimini baby'tje, dus dat scheeltquote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef appelsap het volgende:
Pien85, bedankt!![]()
Vivi, ik snap wel wat je bedoelt. Ik had ergens gelezen dat je wil gaan bijscholen enzo.
Ik heb ergens dat gevoel ook wel, eerst alles op de rit hebben. Maar ik weet niet of ik een jaar of 6 kan wachten als de mogelijkheid zich in de tussentijd voordoet.
Het gaat me trouwens niet om het kleine lieve baby'tje maar echt om het kindje erbij. (als je snapt wat ik bedoel..)
Ik wil ook alles meemaken hoorquote:Op maandag 12 november 2007 16:07 schreef appelsap het volgende:
Haha Leonieke, dat zou wel makkelijk zijn! Toch zou ik er niet voor kiezen ondanks dat de eerste periode me is tegengevallen. Zou wel graag alles willen meemaken en het zien opgroeien is juist zo leuk.
Hij laat me de keuze daarin, vind ik ook wel een luxe.quote:Op maandag 12 november 2007 16:07 schreef appelsap het volgende:
Bass-Miss, ook lastig! De lente van 2008 duurt nog even hoor, dus kijk het gewoon even aan. Zou je vriend het nu wel graag al willen?
Ik hoop het echt, al kan ik me niet meer voorstellen dat ik de volgende keer niet zeven keer per dag kotsend boven de pot ga hangen.quote:Op maandag 12 november 2007 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
B-M, vergeet niet dat zwangerschappen als dag en nacht van elkaar kunnen verschillen.Mss ga je er nu wel fluitend doorheen...
Ja, deze zal waarschijnlijk de laatste zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:57 schreef leonieke het volgende:
Dit vind ik ook altijd de moeilijkste dag hoor Koningin... Het effectief opnieuw moeten beginnen met een nieuwe strip.
Maar was het niet één van de laatste voor jou?
Heel hard te herkennenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, deze zal waarschijnlijk de laatste zijn.![]()
Maar als het dalijk nog maanden duurt, dan had ik net zo goed met deze al kunnen stoppen......dat weet je niet van te voren. Daarom het dubio.
Moeilijk he, en de planning wordt altijd naar voren geschoven. Wij begonnen met 1 januari 2008, nu ben ik al serieus aan het denken om vandaag gewoon niet meer te beginnen.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heel hard te herkennenBij mij zal dat echt beginnen spelen eens we februari zijn (want 9 maand later is mijn hospitalisatieverzekering in orde wat betreft bevallen, dus dan valt dit ook weg).
Ik ben de laatste tijd aan het fantaseren over hoe en wanneer ik het zou bekend maken dat ik zwanger ben. Maar dit gaat me zo hard niet lukken om me daar aan te houden
Dus binnen 9.5 maand lig jij gewoon tequote:Op donderdag 15 november 2007 15:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Moeilijk he, en de planning wordt altijd naar voren geschoven. Wij begonnen met 1 januari 2008, nu ben ik al serieus aan het denken om vandaag gewoon niet meer te beginnen.
Meestal als je denkt dat het lang gaat duren, is het meteen raak en andersom ook....
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus binnen 9.5 maand lig jij gewoon te![]()
![]()
Ik ga voor oudejaarsavondquote:Op donderdag 15 november 2007 15:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En jij een paar maanden later!![]()
Nee, niet verzekerd inderdaad... Dat is ook de reden waarom we zeker voor februari niet gaan beginnen. Moesten we op voorhand weten dat het enkel maar de bevalling is dat we zouden moeten betalen, dan zou het ons niet zoveel kunnen schelen. Maar het risico voor een vroeggeboorte en de bijkomende kosten, zorgen er voor dat we alleszins willen wachten tot februari.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
Leonieke, mag ik 1 advocaat van de duivel vraag stellen... je hebt het over die 9 maanden dat je verzekering in orde is, maar wat gebeurd er nou als je kindje onverhoopt te vroeg komt? Vaak zitten daar dan juist behoorlijke behandelingen en ziekenhuistijd aan vast. Zou dat dan ook niet verzekerd zijn?
Natuurlijk hoeft dit niet per sé te gebeuren, maar ik vroeg het me ineens af.
Financiële zaken baren mij altijd wel heel veel zorgen. Zo kijk ik uit naar het moment dat ons huis af is zodat we dan eindelijk kunnen verhuizen (jeujquote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Brighteyes het volgende:Lekkertje!
Maar goed, iig 'fijn' te lezen dat jullie daar wel bij stil staan idd. Het zal je maar gebeuren namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |