Zo vergeleek ik ook altijd hoeveel Noah gegroeid wasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:13 schreef pinquit het volgende:
nou ik kom weer gezellig meerammelen![]()
bij mij is het bij de kleertjes ook zo erg, jeetjemina ze zijn ook zo leuk en schattig allemaal![]()
en max wordt zo groohoot!!!![]()
![]()
![]()
![]()
'vroeger' paste hij nog in lengte op mn schoot (hoofd bij de knietjes, voetjes in mn buik)![]()
en nu zijn zn benen net zo lang als mijn bovenbenennu zijn mijn bovenbenen ook niet zo lang, maar toch
![]()
Hoezo nu al een peuterbedje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:52 schreef Vicky het volgende:
Ik rammel ook nog steeds gezellig mee..
Waarschijnlijk gaat binnenkort Ambers ledikantje weg en komt er een echt peuterbed.. weer een nieuwe stap...
Is het omgeving Rotterdam - Den Haag, dat onweer? Dan is het wellicht jouw gerammel dat met het mijne botst in de luchtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:47 schreef Saffier het volgende:
Het onweert hier....
Nu ik erover nadenk is dat zo sinds ik vanmiddag op kraamvisite ben geweest, zou er een verband zijn?
Ja!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Is het omgeving Rotterdam - Den Haag, dat onweer? Dan is het wellicht jouw gerammel dat met het mijne botst in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |