Zo vergeleek ik ook altijd hoeveel Noah gegroeid wasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:13 schreef pinquit het volgende:
nou ik kom weer gezellig meerammelen![]()
bij mij is het bij de kleertjes ook zo erg, jeetjemina ze zijn ook zo leuk en schattig allemaal![]()
en max wordt zo groohoot!!!![]()
![]()
![]()
![]()
'vroeger' paste hij nog in lengte op mn schoot (hoofd bij de knietjes, voetjes in mn buik)![]()
en nu zijn zn benen net zo lang als mijn bovenbenennu zijn mijn bovenbenen ook niet zo lang, maar toch
![]()
Hoezo nu al een peuterbedje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:52 schreef Vicky het volgende:
Ik rammel ook nog steeds gezellig mee..
Waarschijnlijk gaat binnenkort Ambers ledikantje weg en komt er een echt peuterbed.. weer een nieuwe stap...
Is het omgeving Rotterdam - Den Haag, dat onweer? Dan is het wellicht jouw gerammel dat met het mijne botst in de luchtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:47 schreef Saffier het volgende:
Het onweert hier....
Nu ik erover nadenk is dat zo sinds ik vanmiddag op kraamvisite ben geweest, zou er een verband zijn?
Ja!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Is het omgeving Rotterdam - Den Haag, dat onweer? Dan is het wellicht jouw gerammel dat met het mijne botst in de lucht
Noa? Robin? Mischa? Sascha?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Syrena het volgende:
We hebben een meisjesnaam![]()
We liepen door de stad en hadden het over miskramen (daar begon hij over, in het algemeen) en daarna zei hij: "Ik vind *** een leuke naam voor een meisje, niet voor een jongen." Ik had die naam nl. al een jaar eerder geintroduceerd als "leuke jongensnaam" maar hij kan ook voor een meisje.
En later op het terras zei hij nog dat hij op internet testen had gezien om de zaadkwaliteit te testen
![]()
Dus. Ik denk toch dat er wel schot in gaat zitten na zijn reis.
Kan ik ook ff wennen![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:34 schreef Wennie het volgende:
Waaaah Vicky geweldig!!En leuk dat je nog eventjes in de buurt blijft wonen
![]()
Wanneer loopt je contract af?
Vinden jullie dat je bij het zwanger worden rekening moet houden met je werkgever? Ik werk in een team met 4 andere mensen, waarvan er twee nog wel een tweede willen en aangezien ze 30+ en een kindje van rond de 2,5 jaar hebben, is de kans reeel dat ze er niet te lang meer mee wachten en wij willen ook graag een tweede en bij dit idee gaat mijn leidinggevende dus steigeren, want stel je voor dat we straks alle3 tegelijk zwanger zijnIk vind persoonlijk dat ik er geen rekening mee hoef te houden.
Dacht ik idd ookquote:
Ik dus ook toen ik dat laatst las, ik vind Robin trouwens zelf ook erg leuk voor een meisjequote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:20 schreef Sugar het volgende:
Jip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |