jahquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had er ineens zo'n zin in toen ik het zag liggen...
Dat heb je soms he.
quote:
drugshandel en prostitutiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat voor strafbare feiten?
toch heb ik goede hoop dat een en ander weer in een stroomversnelling komt als Dr34m3r weer online is vanaf haar thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:14 schreef maedel het volgende:
post (ja, het moet vóór de kerst vol hè)
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch heb ik goede hoop dat een en ander weer in een stroomversnelling komt als Dr34m3r weer online is vanaf haar thuis![]()
Voorlopig wel. We willen laminaat uiteindelijk maar dat zit er nu nog niet in, tenzij we de loterij winnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:33 schreef maedel het volgende:
die vloerbedekking blijft zo?
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook voor wit gaan. En als je dat saai vindt dan kan je met accentgevallen gaan experimenteren. Ik vind vaak kleur voor een heel huis of een grote ruimte niet zo mooi, en gaat mij vrij snel vervelen. In kleine ruimtes mag best een muur één kleur zijn. En ik vind dat op toilet en badkamer echt geëxperimenteerd mag worden.
he verdorie nee hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:04 schreef maedel het volgende:
Jullie krijgen trouwens allemaal de groeten van Dreamer. Die was hier net ivm die geheime affaire![]()
Euh, sorry, maar als ik Dreamer hier alleen heb, hebben we wel wat anders te doen dan jouw foto's bekijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
he verdorie nee he
kon je het weer niet nalaten en hebben jullie samen die foto's van mij zitten evalueren![]()
Ik wou dat ik het wist. Laminaat kost ook iets van 3000 dollar dus even vervangen zit er niet in voorlopig...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:19 schreef soapie het volgende:
Roze vloerbedekking.... Hoe kan iemand zoiets verzinnen?????
Hopelijk heb je haar een knuffel van mij gegeven... ik mis dromertjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, sorry, maar als ik Dreamer hier alleen heb, hebben we wel wat anders te doen dan jouw foto's bekijken![]()
![]()
![]()
mjah, dan zou ik eerder voor een bruintint gaan ofzo. Of het moet grijs met een beetje bruin zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist. Laminaat kost ook iets van 3000 dollar dus even vervangen zit er niet in voorlopig...
Ik ga denk ik toch voor lichtgrijs, ik weet het anders ook niet.
Euh, nee, niet gedaan. Maar ze mist ons ook hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je haar een knuffel van mij gegeven... ik mis dromertje
Hm, ja, muizig of zo. Grijs met witte plinten en zwarte meubels is wel tof. Maar dan niet met rosse vloerbedekkingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
mjah, dan zou ik eerder voor een bruintint gaan ofzo. Of het moet grijs met een beetje bruin zijn.
Anders wordt het zo'n bejaardencombi. Vind ik dan.![]()
Volgende keer wel doen hoor!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, nee, niet gedaan. Maar ze mist ons ook hoor
Mondriaantje aan de muur voor de kleur... ik ben niet zo kleurrijk en brad ook niet echt, dus op zich past het wel. Ik ga straks even met hem overleggen, maar het zal wel tan worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Grijs is zo... grijs. Straalt zo weinig sfeer uit. Tenminste, het huis van mijn oom en tante heeft overwegend grijs en ik vind dat echt koel en afstandelijk ogen. maar als je daar van houdt moet je het doen.
er stond ook evalueren (= bespreken) en niet bekijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, sorry, maar als ik Dreamer hier alleen heb, hebben we wel wat anders te doen dan jouw foto's bekijken![]()
![]()
![]()
Ja, dan nogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er stond ook evalueren (= bespreken) en niet bekijken![]()
daarvoor heb je morgen weer heel de dag de tijd voorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dan nog![]()
Maar euh, inmiddels ben ik wel zo ver dat ik al weer vergeten ben wat ik wou zeggen tegen de tijd dat het reactievenstertje onderhand verschenen is
Wit is ook nooit echt wit, maar heeel llichtgrijs.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voorlopig wel. We willen laminaat uiteindelijk maar dat zit er nu nog niet in, tenzij we de loterij winnen.
Wit is geen optieCremewite ook niet. Ik/we zat(en) zelf te denken aan of lichtbruin (tan) of lichtgrijs. Accentmuren zijn iets typisch Nederlands geloof ik, hier is alles hetzelfde. Op zich geen probleem verder, ik hang wel een mondriaan aan de muur ofzo...
Ik word hier nog steeds zo moe van... Ten eerste, wat doet het er toe, en ten tweede, waarom voelt iedereen zich toch altijd verplicht om te melden wat ze denken?quote:Goed dat je dit punt aangaat, Wonderer (ik zie je nu pas als vrouw voor me, dacht altijd dat je een man was);
dat nachtclubachtige donkerrood (Bordeaux) zoals DM zijn hal geverfd had ?quote:Op donderdag 1 november 2007 15:22 schreef wonderer het volgende:
Dus. Donkerrood voor de keuken en lichtblauwgrijs voor de slaapkamer. Ik ben benieuwd...
Het heet Spanish Tile. Een soort donkere terra cotta geloof ik.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat nachtclubachtige donkerrood (Bordeaux) zoals DM zijn hal geverfd had ?
da's wel chique![]()
![]()
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar soms is het ook best prettig als mensen gewoon eens zeggen wat ze denken. Maar in jouw geval misschien niet zoquote:Op donderdag 1 november 2007 15:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word hier nog steeds zo moe van... Ten eerste, wat doet het er toe, en ten tweede, waarom voelt iedereen zich toch altijd verplicht om te melden wat ze denken? [afbeelding]
Nou ja, iemand meldt dus blijkbaar ergens wat er voor geslacht in het paspoort van Wonderer staat. Verder staat het niet in het profiel o.i.d. Dus waarom begint iemand er over?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar soms is het ook best prettig als mensen gewoon eens zeggen wat ze denken. Maar in jouw geval misschien niet zo.
u is in goed gezelschapquote:Op donderdag 1 november 2007 21:42 schreef maedel het volgende:
Nou ben ik er zelf ook de mist mee ingegaan tijdens de irl-meetings, maar dat was echt heel onbewust en ik vond het ook klote.
"reikt JB een kopje met heet water aan"quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil wel oploscappucino!
Heb trouwen nu van nescafe en die is eigenlijk nog lekkerder(maar wel duurder)
Digitaal is het bezoek toch zeker wel welkom ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:44 schreef maedel het volgende:en ik hoef geen verjaarsvisite te ontvangen
Maandag direct naar zo'n steunpunt van de IB groep toe !! om de papierwerk molen aan het draaien te krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel godverdomme. ik kom er zojuist achter dat ik al twee maanden geen studiefinaciering krijg! Zeg maar nu ik iets moet betalen en er te weinig geld op mijn rekening staat.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:44 schreef maedel het volgende:
hoi,
ik ben jarig![]()
en we liggen in een hotel![]()
en ik hoef geen verjaarsvisite te ontvangen
je vergeet dat ik teruglees.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik probeerde net te zeggen dat het ook zo zijn voordelen heeft dat dreamer er nu niet is, kan ik jullie geheimpje met een gerust hart verkleppen...
Nee, was ik niet vergetenquote:
Watervoorziening is gewoon goedquote:Op maandag 5 november 2007 10:22 schreef JamesBrownie het volgende:
warm, of heet?
Warm is niet zo erg.
Maar dat lag niet aan de combi ketel schatje.quote:Op maandag 5 november 2007 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas daar maar mee op
daar ging het Rijen ook mis mee met zo'n nieuwe HR combi keter
nee volgens mij was het met het afvoer kanaal foutquote:Op maandag 5 november 2007 10:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan de combi ketel schatje.
En tegenwoordig kun je overal een CO melder kopen!
en met wat schaven/raspen/vijlen is het ook niet passend te krijgen ?quote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
De koelkast past niet (millimeterwerk).
En het schilderwerk had ook wel netter gekund
quote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
En het schilderwerk had ook wel netter gekund
We wisten dat het een tight fit zou zijn, maar niet zo tightquote:
ik voorzie kodak momentjesquote:Op maandag 5 november 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
We wisten dat het een tight fit zou zijn, maar niet zo tightWe gaan het eerst met een krik proberen.
maar ik zeg toch nergens dat het mis gaatquote:Op maandag 5 november 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Nou ja zegTwee kerels en een krik, wat kan daar nou aan mis gaan?
Oh. Nou ja. Dan is het goedquote:Op maandag 5 november 2007 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik zeg toch nergens dat het mis gaat![]()
ook dingen die gewoon wel lukken zijn een kodak moment waard
zelfontspanner ?quote:Op maandag 5 november 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Nou ja. Dan is het goed
Maar ja, als we allebei bezig zijn, schiet fotograferen niet zo op
goed idee met koffiequote:Op dinsdag 6 november 2007 08:58 schreef maedel het volgende:
ja hallo, gaan we hier nog wakker worden?![]()
en hun baas heeft geen geldige reden opgegeven waarom ze er nog niet zijn ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:32 schreef maedel het volgende:
Het is weer zover hoor.![]()
Ik heb een dag vrij gepakt omdat er werklui komen om iets te maken, en ze zijn nog in geen velden of wegen te bekennen. Ik word er toch zo sjacherijnig van![]()
Inmiddels wel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hun baas heeft geen geldige reden opgegeven waarom ze er nog niet zijn ?
je mag nu toch minimaal die snipperdag die je opgenomen hebt verrekenen met hun factuurquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Inmiddels wel.
Mrs. Maedel belt met werklui: "ja, wij hadden jullie al verwacht"
Werklui: "oh ja, het gaat niet door"
Mrs. Maedel: "ja heej, wat is dat nou, mijn vrouw heeft expres vrij genomen en zit al uren te wachten".
Werklui: "ja, we hadden eigenlijk best even kunnen bellen ja"
"sorry"![]()
Vanmiddag spoedoverleg in huize Maedel...
Wij zijn best wel nijdig.
In ieder geval genoeg om die godsgruwelijk dure poort van te betalen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je mag nu toch minimaal die snipperdag die je opgenomen hebt verrekenen met hun factuur
kortom je krijgt er nog geld bij straks![]()
want jij werkt natuurlijk voor een heul hoog tarief
over koelkasten gesproken,, heeft de actie met de krik resultaat opgeleverd ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:24 schreef wonderer het volgende:
Ik was erg verrast dat de koelkast die tussen negen en elf zou komen om tien over negen al voor de deur stond. Maar wel goed klote voor je, Meid.
Vertelquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:03 schreef wonderer het volgende:
Vanavond.
Ik heb trouwens vannacht over en stel fokkers gdroomd, in aparte dromen
Ik was met CDP in London, of naar London, en hij kende iemand in zo'n voedselstalletje dus ik kreeg goedkoop lekker eten op het station..quote:
Jeuh, ik was in jouw droomquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:50 schreef wonderer het volgende:
En toen was jij in een bos maar ik weet niet meer precies waarom enzo. Was wel weer zo'n typische "ik kan me niks herinneren, waar gaat dit in godsnaam over" droom.
Ja, zie je, dat was natuurlijk omdat je eerst met mij in het bos was.quote:En daarna had ik seks met Brad en dat was heel lekker
Het volgde wel vrij direct op elkaar jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Jeuh, ik was in jouw droom
[..]
Ja, zie je, dat was natuurlijk omdat je eerst met mij in het bos was.![]()
Hoi JBquote:Op woensdag 7 november 2007 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeie morgen!
vast wel, anders had je hier wel meer postings achter gelatenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Was dat nu de afspraak dan?
Ik ben benieuwd of ik vandaag nog iets gedaan krijg...
Je lijkt Meta de Vries welquote:Op woensdag 7 november 2007 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, ik ben verzoeken tot archivering aan het versturen.
op wikipedia kom ik dit tegenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dat weet ik niet...
ach ik moet toch wat om dit topic weer vlot te trekkenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat een moeite Stroek!
Heb je ze wel iets betaald? Zijn er afspraken gemaakt?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:18 schreef maedel het volgende:
oeh lekker, wiener melange!
De bouwvakkers zijn niet meer op komen dagen.
Officiëel zouden ze morgen moeten komen, maar we hebben niks meer gehoord.![]()
Zooo die houdt het lang uitquote:Op donderdag 8 november 2007 09:05 schreef Stroekie het volgende:
ik ook (nog) niet
maar mijn ketel is wel 25 jaar oud, dus ik gok erop dat die toch binnenkort vervangen gaat worden![]()
en ik heb nu koude koffie uit de automaatquote:Op donderdag 8 november 2007 09:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Die van ons is zeven jaar oud.
Ik heb wiener melange!
ik heb mijn tax van 3 stuks alweer bereikt dus ik ben alweer over geschakeld naar waterquote:Op donderdag 8 november 2007 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet zo nieuwe halen
dat drink ik dan weer nooit op mijn werk,quote:Op donderdag 8 november 2007 10:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zit te twijfelen, maar ik drink tussendoor al water.
Misshien dat ik zo gewoon een chocolademelk neem.
Nou, die poort is inmiddels af, en wij vonden die toch wel erg mooi. Zo'n hadden we nog niet gezien ergens anders.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:29 schreef Faithz het volgende:
[..]
Heb je ze wel iets betaald? Zijn er afspraken gemaakt?
Want wij mij betreft hoefden ze niet meer te komen.
je bedoelt het geringe aantal mensen dat hier post, en per person ook een gering aantal berichten achterlaat of de snelheid van Fok in het algemeen ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:56 schreef maedel het volgende:
ligt het nou aan mij of is het hier echt zo ontzettend sloom dat wil je niet weten...?
gezellig, of heb jij een geheim, speciaal recept om de corn flakes extra aantrekkelijk te maken ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Onze kat dook zowat in mijn cornflakes.
en muizen vangen, of ander jachtgedrag ho maar ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, alleen eigenlijk niet voor katten, maar hij kwam heel lief op schoot zitten en voor ik het in de gaten had, zat heel die dikke kop in mijn kommetje...
Ze doen echt af en toe net of ze nooit eten krijgen. Maffe beesten.
en jullie hebben ze zo goed onder controle dat ze ook niet voor de deur zitten te wachten totdat ze kans krijgen om naar buiten toe te vluchten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Jack zou best willen denk ik, maar die kan niet zachtjes doen, als ie van de bank af springt hoor je gewoon een heel harde knal.
En ze komen niet echt buiten, dus dan wordt het ook moeilijk.
da's toch wel uit te leggen als een positief bericht?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er wel hoor.
Ik heb een mailtje gestuurd naar een uitgeverij met een samenvattig en nu willen ze wel de eerste honderd pagina's hebben, dus die heb ik gestuurd. Ben benieuwd wat ze er van vinden.
Nee, maar goed, je weet nooit of zij het ook weinig origineel of niet commercieel genoeg vindenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ze totaal niet geinteresseerd waren dan zouden ze toch ook niet vragen om de eerste honderd pagina's, toch?
Vrolijk in Amsterdam is er ook een, maar die geeft niks uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Homoboekhandel! Wist niet dat die er waren...
Ik ga dadelijk lezen...Vreemd bloed, van Kirsty Crawford, ben ongeveer op de helft, ze zijn net getrouwd.
wtf?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
We zaten net lekker op de bank, beetje wakker worden. Ineens gerammel aan de deur alsof iemand een sleutel in het slot stopt, en even later gaat de deur open. Verbijsterde vrouw in de deuropening, oh, sorry, sorry!
Serieus, wtf?Gelukkig is het koud en waren we decent gekleed
We doen ALTIJD de deur op slot en nu een keertje niet
Geen idee, maar we denken dat ze voor het eerst bij hun nieuwe appartement kwam kijken (er staan er drie leeg in dit gebouw) en bij het verkeerde nummer was. En de sleutel past dan natuurlijk gewoon omdat de deur niet op slot zat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:54 schreef maedel het volgende:
[..]
wtf?![]()
Hoe kwam dat nou? Buuv' bezopen en die had het verkeerde huis ofzo?
Heb ik trouwens een keer gehad, de buuv' bezopen aan de deur... Ze had nog net de fles niet meegenomen.
De vorige buuv' hoor, niet deze![]()
Dreamer!quote:
niet dus... al ben ik nog niet echt terug, ik ben aan het dog-sitten vandaag. Mijn zus en haar vriend zijn met mijn kindjes naar de dierentuinquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:03 schreef Stroekie het volgende:
Maar het moet toch mogelijk om voordat Dr34m3r straks terug is minimaal 1 topic verder de zijn ?
nee, die komt de 19e... nog 8 nachtjes slapen dusquote:
Moet ik je toch teleurstellenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef maedel het volgende:
niet om het één of ander, maar het lijkt net of die baas van Stroek elke maand wel een feestavond organiseert.![]()
En dat klinkt veelbelovend wonderer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er wel hoor.
Ik heb een mailtje gestuurd naar een uitgeverij met een samenvattig en nu willen ze wel de eerste honderd pagina's hebben, dus die heb ik gestuurd. Ben benieuwd wat ze er van vinden.
Bofferd. Wij krijgen dit jaar voor het eerst sinds ik er werk een personeelsfeest.. Ja, de pv doet ook vanalles bij ons, maar daar zit ik niet bij. Bijna niemand van onze afdeling, en die ene die er wel bij zit... daar hoef ik niet zo nodig buiten werktijd ook nog mee op te trekkenquote:Op zondag 11 november 2007 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik je toch teleurstellen
we hebben maar 1 keer per jaar personeelsfeest, wel organiseert de personeelsvereniging volgende week een uitje naar Keulen![]()
![]()
En dat is voor heel jullie bedrijf?quote:Op zondag 11 november 2007 11:53 schreef Stroekie het volgende:
Feest is elk jaar wel goed
we hadden tussen 22.00 en 23.0 uur deus een concert van Ilse de Lange. en om 0.00 uur kwam Anita Meijer ook nog why tell me why zingen
en natuurlijk was er voor iedereen te eten en te drinken![]()
nee die club vant er dan net weer buitenquote:Op zondag 11 november 2007 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat is voor heel jullie bedrijf?
Mooi dat ik het weet, wij hebben een paar van jullie mensen bij onze helpdesk werken, die zal ik morgen eens stalken
quote:Op zondag 11 november 2007 11:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die club vant er dan net weer buiten
officieel heet dat dus MIS Managed ICT Services, maar intern noemen we ze altijd MyAss
ben wel benieuwd naar hun reaktiequote:Op zondag 11 november 2007 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat gemeeeeen!
Nou ja, dan zal ik ze iig lastigvallen met een weetje van wat ze gemist hebben
IT Solutionsquote:Op zondag 11 november 2007 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
en jij zit bij welk onderdeel specifiek? Dan kan ik ff lekker stoken over het verschil dat er gemaakt wordt
quote:Op zondag 11 november 2007 11:53 schreef Stroekie het volgende:
en om 0.00 uur kwam Anita Meijer ook nog why tell me why zingen
is het nu eenmalig in Tilburg geweest, of gaan ze ieder jaar on tour?quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef liefie_ het volgende:
Ik vond het briljant!
Jammer dat het normaal in utrecht is
de eerste rij was als bezet door alle nichten van het bedrijfquote:Op zondag 11 november 2007 13:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Daar had ik echt wel bij willen zijn!
quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de eerste rij was als bezet door alle nichten van het bedrijf![]()
ik heb er printjes van gemaakt en in mijn jas gestoken zodat ik ze deze week na mijn werk nog kan gaan bewandelen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij hebben gisteren een van die routes van Glow gelopen, was errug leuk!
ik heb een gewone zwart/wit afdrukquote:Op maandag 12 november 2007 10:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Je moet eigenlijk die roze eerst doen, ik heb de andere niet gedaan, maar die roze was errug leuk!
hoe gaat dat eigenlijk,quote:Op maandag 12 november 2007 10:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, wij hebben de kortste gedaan(met de kindjes is dat gemakkelijker)
Ja, dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op maandag 12 november 2007 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe gaat dat eigenlijk,
kan je het op eigen gelegenheid doen, of gaat er gids mee, of krijg je bij de verschillende objecten informatie over het kunstwerk/maker ?
ik was nieuwsgierig gemaakt nadat vorig jaar collega's zulke positieve verhalen hadden over de Catherinakerk die zo sprookjesachter verlicht wasquote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel eens weten.
Tof dat jullie dat allemaal doen trouwens, dat vinden organisatoren leuk (weet ik toevallig uit eerste hand)
Donderdag pas hoorquote:Op maandag 12 november 2007 17:08 schreef Stroekie het volgende:
Anders kreeg dit topic dagelijks een oppepper met de komst van Wonderer
Maar ja die heeft momenteel geen internet en andere zaken aan het hoofd
okay dan kunnen we vanaf nu dus alvast aan het idee wennen, en kijken welke noodmaatregelen er genomen moeten worden om de continuiteit van dit gedeelte te waarborgenquote:
yeah... ik hoop echt dat het niet te lang duurt want ik kan niet zonderquote:Op maandag 12 november 2007 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay dan kunnen we vanaf nu dus alvast aan het idee wennen, en kijken welke noodmaatregelen er genomen moeten worden om de continuiteit van dit gedeelte te waarborgen![]()
*duwt Faithz aan de kant om als eerste bij de koffie te zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:29 schreef Stroekie het volgende:
zet een kan koffie klaar
al verwachtt ik niet dat Faithz hier voor 8.00 al is om koffie te leuten![]()
![]()
bij mij dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
*duwt Faithz aan de kant om als eerste bij de koffie te zijn.
Waar is de koffie?![]()
Klopt, was druk op de wegquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:29 schreef Stroekie het volgende:
zet een kan koffie klaar
al verwachtt ik niet dat Faithz hier voor 8.00 al is om koffie te leuten![]()
![]()
en normaal post ik ook niet zo heel veel om 6.30quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:31 schreef Faithz het volgende:
[..]
Klopt, was druk op de weg![]()
Normaal ben ik wel rond kwwart voor 8 op mijn werk. Nu pas om 5 voor 8![]()
quote:
maar jij hebt toch nog wel voorraad voor dat speciale masjien van jullie?quote:
gaan we hier nu getuige zijn van een discussie op fok tussen collegaatjes ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wij hebben 15 automaten denk ik mischien zelfs meer![]()
tssk da's weinigquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hier 4 per gang, en daar zit dan een man of 80 denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier 4 voor ongeveer 200 mensen
maar dan moet je nogal eens op je beurt wachten
Da's de illegale Senseo op de 4e etagequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral die 0.48 koffieautomaat trekt veel klandizie.
kan je ze morgenochtend niet even gaan tellen voor me ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Hier 4 per gang, en daar zit dan een man of 80 denk ik
Dus, 2350 man personeel / 80 = 29,37
29,37x4=117,48 koffieautomaat
Zou je zeggen.
Maar of dat nou echt klopt vraag ik me af
dark roastquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, over senseo gesproken. De koffie met chocoladesmaak is niet te drinken.
jij denkt dat wij niks beters te doen hebben?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je ze morgenochtend niet even gaan tellen voor me ?![]()
Wij maar 2quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
blijkbaar kunnen er afgelopen tijd nogal eens mensen bij jullie gemist worden, want om de haverklap zie ik die bij ons in het kantoor gebouw rondlopenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef maedel het volgende:
[..]
jij denkt dat wij niks beters te doen hebben?![]()
Ik heb er al twee gezien.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:49 schreef Stroekie het volgende:
en en en, zou Maedel al apparaten aan het tellen zijn ?![]()
![]()
Zou als beloning zal ik hier wel alvast een kan koffie voor haar klaarzetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |