ik heb een gewone zwart/wit afdrukquote:Op maandag 12 november 2007 10:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Je moet eigenlijk die roze eerst doen, ik heb de andere niet gedaan, maar die roze was errug leuk!
hoe gaat dat eigenlijk,quote:Op maandag 12 november 2007 10:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, wij hebben de kortste gedaan(met de kindjes is dat gemakkelijker)
Ja, dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op maandag 12 november 2007 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe gaat dat eigenlijk,
kan je het op eigen gelegenheid doen, of gaat er gids mee, of krijg je bij de verschillende objecten informatie over het kunstwerk/maker ?
ik was nieuwsgierig gemaakt nadat vorig jaar collega's zulke positieve verhalen hadden over de Catherinakerk die zo sprookjesachter verlicht wasquote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel eens weten.
Tof dat jullie dat allemaal doen trouwens, dat vinden organisatoren leuk (weet ik toevallig uit eerste hand)
Donderdag pas hoorquote:Op maandag 12 november 2007 17:08 schreef Stroekie het volgende:
Anders kreeg dit topic dagelijks een oppepper met de komst van Wonderer
Maar ja die heeft momenteel geen internet en andere zaken aan het hoofd
okay dan kunnen we vanaf nu dus alvast aan het idee wennen, en kijken welke noodmaatregelen er genomen moeten worden om de continuiteit van dit gedeelte te waarborgenquote:
yeah... ik hoop echt dat het niet te lang duurt want ik kan niet zonderquote:Op maandag 12 november 2007 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay dan kunnen we vanaf nu dus alvast aan het idee wennen, en kijken welke noodmaatregelen er genomen moeten worden om de continuiteit van dit gedeelte te waarborgen![]()
*duwt Faithz aan de kant om als eerste bij de koffie te zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:29 schreef Stroekie het volgende:
zet een kan koffie klaar
al verwachtt ik niet dat Faithz hier voor 8.00 al is om koffie te leuten![]()
![]()
bij mij dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
*duwt Faithz aan de kant om als eerste bij de koffie te zijn.
Waar is de koffie?![]()
Klopt, was druk op de wegquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:29 schreef Stroekie het volgende:
zet een kan koffie klaar
al verwachtt ik niet dat Faithz hier voor 8.00 al is om koffie te leuten![]()
![]()
en normaal post ik ook niet zo heel veel om 6.30quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:31 schreef Faithz het volgende:
[..]
Klopt, was druk op de weg![]()
Normaal ben ik wel rond kwwart voor 8 op mijn werk. Nu pas om 5 voor 8![]()
quote:
maar jij hebt toch nog wel voorraad voor dat speciale masjien van jullie?quote:
gaan we hier nu getuige zijn van een discussie op fok tussen collegaatjes ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wij hebben 15 automaten denk ik mischien zelfs meer![]()
tssk da's weinigquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hier 4 per gang, en daar zit dan een man of 80 denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier 4 voor ongeveer 200 mensen
maar dan moet je nogal eens op je beurt wachten
Da's de illegale Senseo op de 4e etagequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral die 0.48 koffieautomaat trekt veel klandizie.
kan je ze morgenochtend niet even gaan tellen voor me ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Hier 4 per gang, en daar zit dan een man of 80 denk ik
Dus, 2350 man personeel / 80 = 29,37
29,37x4=117,48 koffieautomaat
Zou je zeggen.
Maar of dat nou echt klopt vraag ik me af
dark roastquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, over senseo gesproken. De koffie met chocoladesmaak is niet te drinken.
jij denkt dat wij niks beters te doen hebben?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je ze morgenochtend niet even gaan tellen voor me ?![]()
Wij maar 2quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
blijkbaar kunnen er afgelopen tijd nogal eens mensen bij jullie gemist worden, want om de haverklap zie ik die bij ons in het kantoor gebouw rondlopenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef maedel het volgende:
[..]
jij denkt dat wij niks beters te doen hebben?![]()
Ik heb er al twee gezien.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:49 schreef Stroekie het volgende:
en en en, zou Maedel al apparaten aan het tellen zijn ?![]()
![]()
Zou als beloning zal ik hier wel alvast een kan koffie voor haar klaarzetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |