wtf?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
We zaten net lekker op de bank, beetje wakker worden. Ineens gerammel aan de deur alsof iemand een sleutel in het slot stopt, en even later gaat de deur open. Verbijsterde vrouw in de deuropening, oh, sorry, sorry!
Serieus, wtf?Gelukkig is het koud en waren we decent gekleed
We doen ALTIJD de deur op slot en nu een keertje niet
Geen idee, maar we denken dat ze voor het eerst bij hun nieuwe appartement kwam kijken (er staan er drie leeg in dit gebouw) en bij het verkeerde nummer was. En de sleutel past dan natuurlijk gewoon omdat de deur niet op slot zat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:54 schreef maedel het volgende:
[..]
wtf?![]()
Hoe kwam dat nou? Buuv' bezopen en die had het verkeerde huis ofzo?
Heb ik trouwens een keer gehad, de buuv' bezopen aan de deur... Ze had nog net de fles niet meegenomen.
De vorige buuv' hoor, niet deze![]()
Dreamer!quote:
niet dus... al ben ik nog niet echt terug, ik ben aan het dog-sitten vandaag. Mijn zus en haar vriend zijn met mijn kindjes naar de dierentuinquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:03 schreef Stroekie het volgende:
Maar het moet toch mogelijk om voordat Dr34m3r straks terug is minimaal 1 topic verder de zijn ?
nee, die komt de 19e... nog 8 nachtjes slapen dusquote:
Moet ik je toch teleurstellenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef maedel het volgende:
niet om het één of ander, maar het lijkt net of die baas van Stroek elke maand wel een feestavond organiseert.![]()
En dat klinkt veelbelovend wonderer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er wel hoor.
Ik heb een mailtje gestuurd naar een uitgeverij met een samenvattig en nu willen ze wel de eerste honderd pagina's hebben, dus die heb ik gestuurd. Ben benieuwd wat ze er van vinden.
Bofferd. Wij krijgen dit jaar voor het eerst sinds ik er werk een personeelsfeest.. Ja, de pv doet ook vanalles bij ons, maar daar zit ik niet bij. Bijna niemand van onze afdeling, en die ene die er wel bij zit... daar hoef ik niet zo nodig buiten werktijd ook nog mee op te trekkenquote:Op zondag 11 november 2007 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik je toch teleurstellen
we hebben maar 1 keer per jaar personeelsfeest, wel organiseert de personeelsvereniging volgende week een uitje naar Keulen![]()
![]()
En dat is voor heel jullie bedrijf?quote:Op zondag 11 november 2007 11:53 schreef Stroekie het volgende:
Feest is elk jaar wel goed
we hadden tussen 22.00 en 23.0 uur deus een concert van Ilse de Lange. en om 0.00 uur kwam Anita Meijer ook nog why tell me why zingen
en natuurlijk was er voor iedereen te eten en te drinken![]()
nee die club vant er dan net weer buitenquote:Op zondag 11 november 2007 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat is voor heel jullie bedrijf?
Mooi dat ik het weet, wij hebben een paar van jullie mensen bij onze helpdesk werken, die zal ik morgen eens stalken
quote:Op zondag 11 november 2007 11:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die club vant er dan net weer buiten
officieel heet dat dus MIS Managed ICT Services, maar intern noemen we ze altijd MyAss
ben wel benieuwd naar hun reaktiequote:Op zondag 11 november 2007 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat gemeeeeen!
Nou ja, dan zal ik ze iig lastigvallen met een weetje van wat ze gemist hebben
IT Solutionsquote:Op zondag 11 november 2007 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
en jij zit bij welk onderdeel specifiek? Dan kan ik ff lekker stoken over het verschil dat er gemaakt wordt
quote:Op zondag 11 november 2007 11:53 schreef Stroekie het volgende:
en om 0.00 uur kwam Anita Meijer ook nog why tell me why zingen
is het nu eenmalig in Tilburg geweest, of gaan ze ieder jaar on tour?quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef liefie_ het volgende:
Ik vond het briljant!
Jammer dat het normaal in utrecht is
de eerste rij was als bezet door alle nichten van het bedrijfquote:Op zondag 11 november 2007 13:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Daar had ik echt wel bij willen zijn!
quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de eerste rij was als bezet door alle nichten van het bedrijf![]()
ik heb er printjes van gemaakt en in mijn jas gestoken zodat ik ze deze week na mijn werk nog kan gaan bewandelen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij hebben gisteren een van die routes van Glow gelopen, was errug leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |