vast wel, anders had je hier wel meer postings achter gelatenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Was dat nu de afspraak dan?
Ik ben benieuwd of ik vandaag nog iets gedaan krijg...
Je lijkt Meta de Vries welquote:Op woensdag 7 november 2007 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, ik ben verzoeken tot archivering aan het versturen.
op wikipedia kom ik dit tegenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dat weet ik niet...
ach ik moet toch wat om dit topic weer vlot te trekkenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat een moeite Stroek!
Heb je ze wel iets betaald? Zijn er afspraken gemaakt?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:18 schreef maedel het volgende:
oeh lekker, wiener melange!
De bouwvakkers zijn niet meer op komen dagen.
Officiėel zouden ze morgen moeten komen, maar we hebben niks meer gehoord.![]()
Zooo die houdt het lang uitquote:Op donderdag 8 november 2007 09:05 schreef Stroekie het volgende:
ik ook (nog) niet
maar mijn ketel is wel 25 jaar oud, dus ik gok erop dat die toch binnenkort vervangen gaat worden![]()
en ik heb nu koude koffie uit de automaatquote:Op donderdag 8 november 2007 09:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Die van ons is zeven jaar oud.
Ik heb wiener melange!
ik heb mijn tax van 3 stuks alweer bereikt dus ik ben alweer over geschakeld naar waterquote:Op donderdag 8 november 2007 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet zo nieuwe halen
dat drink ik dan weer nooit op mijn werk,quote:Op donderdag 8 november 2007 10:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zit te twijfelen, maar ik drink tussendoor al water.
Misshien dat ik zo gewoon een chocolademelk neem.
Nou, die poort is inmiddels af, en wij vonden die toch wel erg mooi. Zo'n hadden we nog niet gezien ergens anders.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:29 schreef Faithz het volgende:
[..]
Heb je ze wel iets betaald? Zijn er afspraken gemaakt?
Want wij mij betreft hoefden ze niet meer te komen.
je bedoelt het geringe aantal mensen dat hier post, en per person ook een gering aantal berichten achterlaat of de snelheid van Fok in het algemeen ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:56 schreef maedel het volgende:
ligt het nou aan mij of is het hier echt zo ontzettend sloom dat wil je niet weten...?
gezellig, of heb jij een geheim, speciaal recept om de corn flakes extra aantrekkelijk te maken ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Onze kat dook zowat in mijn cornflakes.
en muizen vangen, of ander jachtgedrag ho maar ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, alleen eigenlijk niet voor katten, maar hij kwam heel lief op schoot zitten en voor ik het in de gaten had, zat heel die dikke kop in mijn kommetje...
Ze doen echt af en toe net of ze nooit eten krijgen. Maffe beesten.
en jullie hebben ze zo goed onder controle dat ze ook niet voor de deur zitten te wachten totdat ze kans krijgen om naar buiten toe te vluchten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Jack zou best willen denk ik, maar die kan niet zachtjes doen, als ie van de bank af springt hoor je gewoon een heel harde knal.
En ze komen niet echt buiten, dus dan wordt het ook moeilijk.
da's toch wel uit te leggen als een positief bericht?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er wel hoor.
Ik heb een mailtje gestuurd naar een uitgeverij met een samenvattig en nu willen ze wel de eerste honderd pagina's hebben, dus die heb ik gestuurd. Ben benieuwd wat ze er van vinden.
Nee, maar goed, je weet nooit of zij het ook weinig origineel of niet commercieel genoeg vindenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ze totaal niet geinteresseerd waren dan zouden ze toch ook niet vragen om de eerste honderd pagina's, toch?
Vrolijk in Amsterdam is er ook een, maar die geeft niks uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Homoboekhandel! Wist niet dat die er waren...
Ik ga dadelijk lezen...Vreemd bloed, van Kirsty Crawford, ben ongeveer op de helft, ze zijn net getrouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |