abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54579995
quote:
AD

DEN HAAG - Homoseksuele mannen en vrouwen die in het openbaar blijk geven van hun seksuele voorkeur kunnen nog altijd op veel afkeuring rekenen.

Dat is een van de conclusies uit het rapport over de acceptatie van homoseksuelen dat het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) dinsdag in Den Haag heeft gepresenteerd.

Bijna de helft van de ondervraagden geeft aan dat zij er moeite mee hebben als twee mannen in het openbaar zoenen. Ruim 30 procent vindt zoenende vrouwen aanstootgevend.

Ter vergelijking: slechts 16 procent van de ondervraagden keurt het af als een heteropaar in het openbaar zoent.

Onder sterk godsdienstige Nederlanders, jongeren, laagopgeleiden, Turken en Marokkanen bestaat relatief veel weerstand tegen homoseksualiteit. Van de strenggelovigen oordeelt 48 procent negatief over homo's. Onder Turken is dat 32 procent, gevolgd door Marokkanen met 26 procent.
Ik heb verder niks tegen homo's maar als ik zoenende mannen op straat of TV zie, draait mijn maag om. Kan je nagaan hoe mijn lijf reageert als ik ze de gelijkslachtige liefde zie bedrijven.

Nou ja, ik zal wel een ouderwetse, conservatieve lul zijn.

Hoe is dat met de hetero-fokkers? Zijn jullie ook zo bekrompen als ik?
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54580100
Doet me niks. Maar teveel kleffen in het openbaar vind ik irri, of het nou ho of he is.
pi_54580160
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef Bakf het volgende:

[..]

...Kan je nagaan hoe mijn lijf reageert als ik ze de gelijkslachtige liefde zie bedrijven....
En hoe vaak zie jij homo's op straat seks hebben?
Op TV kan je 't namelijk gewoon wegzappen
pi_54580163
Ik begrijp niet waarom je maag er bij om zou draaien.

Ik voel er gewoon niks bij.

Die walging is gewoon nog steeds een beetje angst voor jezelf lijkt me. Hoewel je absoluut geen homo hoeft te zijn. Iedereen is wel een (een heel klein) beetje bi.
pi_54580209
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:38 schreef IHVK het volgende:
Ik begrijp niet waarom je maag er bij om zou draaien.

Ik voel er gewoon niks bij.

Die walging is gewoon nog steeds een beetje angst voor jezelf lijkt me. Hoewel je absoluut geen homo hoeft te zijn. Iedereen is wel een (een heel klein) beetje bi.
A ha, de bekende psychologie van de koude grond.
Nee meneer, ik ken geen angst want ik ken mijzelve.
Poep- en wurgsex vind ik ook niks evenals sex met kleuters.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:42:02 #6
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_54580242
Zolang ze elkaar maar niet anaal gaan bevredigen in het openbaar vervoer vind ik het best.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_54580272
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef Bakf het volgende:

[..]

Ik heb verder niks tegen homo's maar als ik zoenende mannen op straat of TV zie, draait mijn maag om. Kan je nagaan hoe mijn lijf reageert als ik ze de gelijkslachtige liefde zie bedrijven.

Nou ja, ik zal wel een ouderwetse, conservatieve lul zijn.
Inderdaad...wat een zelf-kennis !

En trouwens wanneer heb je voor het laatst dat daadwerkelijk gezien ?
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:43:04 #8
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_54580279
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef novel het volgende:
Doet me niks. Maar teveel kleffen in het openbaar vind ik irri, of het nou ho of he is.
Dat dus.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:43:45 #9
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54580294
Er is 2,5 miljoen euries beschikbaar voor gesteld, zodat je leert om anders te walgen. Alles komt goed
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:45:15 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_54580325
Ik ben He. maar als ik 2 homo's zie kussen dan doet dat me niets. Ik word er niet 'misselijk' of 'ziek' van ofzo.
Gewoon 2 mensen die om elkaar geven, en dat fysiek uiten. Moet kunnen toch? Als He's op straat mogen kussen (en dat mag en dat zal altijd zo moeten mogen blijven...), dan mogen Ho's dat ook, wat mij betreft. Waarom zou ik me in godsnaam ergeren of storen aan zoiets? Ik erger me meer aan die asociale kut orgels met hun luide muziek, of van die kneuzen die je proberen een abonnement aan te smeren.

Misschien probeert Bakf's onderbewustzijn via zijn buik te laten weten jaloers te zijn ...

edit: special voor TS http://www.youtube.com/watch?v=2L8KHtUK3xY
Een van de beste en mooiste aziatische films ooit. Schitterende soundtrack en cinematography, uitstekende acteerprestaties. Happy Together!
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:45:34 #11
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54580336
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:38 schreef IHVK het volgende:

. Iedereen is wel een (een heel klein) beetje bi.
Nee hoor , ik ben niet bi, ook niet een heeeeeeeeel klein beetje
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:47:29 #12
183809 qi_ib
My spidersense is tingling
pi_54580389
Ja, het zijn ook altijd van die stereotype potten of flikkers (eentje is het mannetje en één het vrouwtje). Daarbij heb ik nog nooit 2 lekkere potten zo zien doen in het openbaar, afschaffen dus.
pi_54580443
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:45 schreef N.icka het volgende:

[..]

Nee hoor , ik ben niet bi, ook niet een heeeeeeeeel klein beetje
Ik ook niet. Het idee dat ik op een terrasje zit te tongen met 'mijn vriend', is te zot voor woorden.
Nee homo's dienen hun spontane lusten maar in te houden en deze te botvieren in hun knusse, huiselijke omgeving (desnoods met handboeien, tepelklemmen en wat dies meer zij).
pi_54580455
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Bakf het volgende:

[..]

A ha, de bekende psychologie van de koude grond.
Nee meneer, ik ken geen angst want ik ken mijzelve.
Poep- en wurgsex vind ik ook niks evenals sex met kleuters.
Heb ik gezegd dat je homoseksueel bent?

Volgens mij niet.

Poepsex is wat anders dan twee zoenende mensen. In principe hoor je daar niets bij te voelen.

Dat klef getong en gelebber in het openbaar irritant is, dat is wat anders.
pi_54580466
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:47 schreef qi_ib het volgende:
Ja, het zijn ook altijd van die stereotype potten of flikkers (eentje is het mannetje en één het vrouwtje).
Meestal zijn ze allebei kaal en hebben een snor.
pi_54580477
Ik vind zoenende hetero's minstens net zo storend. Mits discreet ergens in 'n hoekje, dan vind ik het wel iets schattigs hebben. Dat heb ik in sterkere mate met homo's of lesbo's trouwens, als ik dat zie betrap ik mezelf er wel 's op dat ik expres wil laten zien dat ik dat heel normaal vind omdat ik graag wil dat het heel normaal is.
pi_54580532
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:49 schreef Bakf het volgende:

[..]

Ik ook niet. Het idee dat ik op een terrasje zit te tongen met 'mijn vriend', is te zot voor woorden.
Nee homo's dienen hun spontane lusten maar in te houden en deze te botvieren in hun knusse, huiselijke omgeving (desnoods met handboeien, tepelklemmen en wat dies meer zij).
Ten eerste:
Liefde hoeft niet per se te betekenen dat je met iemand tongt.

Ten tweede: Is het voor jou te moeilijk om in geval van homo's het verschil tussen een doodgewone zoen en keiharde sm fetisj hardcore sex in te zien?
Zet je vooroordelen opzij zou ik zeggen.
pi_54580572
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:50 schreef Bakf het volgende:

[..]

Meestal zijn ze allebei kaal en hebben een snor.
En dat weet je zo zeker omdat ... ?

Gelukkig zonder haar
pi_54580625
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ten eerste:
Liefde hoeft niet per se te betekenen dat je met iemand tongt.

Ten tweede: Is het voor jou te moeilijk om in geval van homo's het verschil tussen een doodgewone zoen en keiharde sm fetisj hardcore sex in te zien?
Zet je vooroordelen opzij zou ik zeggen.
Ik vind het soms moeilijk te zien wie nou het schandknaapje is en wie de bruinridder? Zou de een naar de darkroom gaan zonder het te vertellen aan de ander?

Ik heb al gezegd dat ik een conservatieve lul ben.
pi_54580667
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Bakf het volgende:

[..]

Ik vind het soms moeilijk te zien wie nou het schandknaapje is en wie de bruinridder? Zou de een naar de darkroom gaan zonder het te vertellen aan de ander?

Ik heb al gezegd dat ik een conservatieve lul ben.
Ja want homo's hebben altijd schandkaapjes en bruinridder en gaan altijd naar darkrooms.

Een normale liefdesrelatie kunnen ze niet hebben en zich normaal gedragen al helemaal niet.

Je bent inderdaad een conservatieve lul, zelfkennis is ok.
pi_54580685
Ik vind het schattig
pi_54580768
idd (tong) zoenende homo's in het openbaar hoef ik niet te zien. En gaan de homo's nu zeuren over acceptatie, pleur op
Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar normaal doen
Are you nuts??
pi_54580845
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:04 schreef whosvegas het volgende:
idd (tong) zoenende homo's in het openbaar hoef ik niet te zien. En gaan de homo's nu zeuren over acceptatie, pleur op
Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar normaal doen
en de definitie van "normaal doen" is, doen wat jij normaal vindt... je hebt dus wel iets tegen homo's, TS is in ieder geval eerlijk over het feit dat hij een conservatieve lul is, dat muntje moet bij jou nog vallen blijkbaar.
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:09:38 #24
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54580861
Zoenende mensen zijn lief om te zien , de liefde is mooi
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:15:47 #25
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54581012
TS is een beetje hypocriet aangezien zoenende mannen wel een probleem zijn, en vrouwen dan blijkbaar niet?

Verder zie ik er geen enkel probleem in, als ik een stelletje m/v op straat zie kleffen denk ik ook moet dat nou, hoewel ik zelf natuurlijk wel vrolijk mijn vriendin aflebber midden op straat.

De strenggelovigen uit het onderzoek, vallen daar ook de moslims onder, of vallen die onder de Turken en Marokkanen?
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')