Ik heb verder niks tegen homo's maar als ik zoenende mannen op straat of TV zie, draait mijn maag om. Kan je nagaan hoe mijn lijf reageert als ik ze de gelijkslachtige liefde zie bedrijven.quote:AD
DEN HAAG - Homoseksuele mannen en vrouwen die in het openbaar blijk geven van hun seksuele voorkeur kunnen nog altijd op veel afkeuring rekenen.
Dat is een van de conclusies uit het rapport over de acceptatie van homoseksuelen dat het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) dinsdag in Den Haag heeft gepresenteerd.
Bijna de helft van de ondervraagden geeft aan dat zij er moeite mee hebben als twee mannen in het openbaar zoenen. Ruim 30 procent vindt zoenende vrouwen aanstootgevend.
Ter vergelijking: slechts 16 procent van de ondervraagden keurt het af als een heteropaar in het openbaar zoent.
Onder sterk godsdienstige Nederlanders, jongeren, laagopgeleiden, Turken en Marokkanen bestaat relatief veel weerstand tegen homoseksualiteit. Van de strenggelovigen oordeelt 48 procent negatief over homo's. Onder Turken is dat 32 procent, gevolgd door Marokkanen met 26 procent.
En hoe vaak zie jij homo's op straat seks hebben?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef Bakf het volgende:
[..]
...Kan je nagaan hoe mijn lijf reageert als ik ze de gelijkslachtige liefde zie bedrijven....
A ha, de bekende psychologie van de koude grond.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:38 schreef IHVK het volgende:
Ik begrijp niet waarom je maag er bij om zou draaien.
Ik voel er gewoon niks bij.
Die walging is gewoon nog steeds een beetje angst voor jezelf lijkt me. Hoewel je absoluut geen homo hoeft te zijn. Iedereen is wel een (een heel klein) beetje bi.
Inderdaad...wat een zelf-kennis !quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef Bakf het volgende:
[..]
Ik heb verder niks tegen homo's maar als ik zoenende mannen op straat of TV zie, draait mijn maag om. Kan je nagaan hoe mijn lijf reageert als ik ze de gelijkslachtige liefde zie bedrijven.
Nou ja, ik zal wel een ouderwetse, conservatieve lul zijn.
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef novel het volgende:
Doet me niks. Maar teveel kleffen in het openbaar vind ik irri, of het nou ho of he is.
Nee hoor , ik ben niet bi, ook niet een heeeeeeeeel klein beetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:38 schreef IHVK het volgende:
. Iedereen is wel een (een heel klein) beetje bi.
Ik ook niet. Het idee dat ik op een terrasje zit te tongen met 'mijn vriend', is te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:45 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee hoor , ik ben niet bi, ook niet een heeeeeeeeel klein beetje![]()
Heb ik gezegd dat je homoseksueel bent?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Bakf het volgende:
[..]
A ha, de bekende psychologie van de koude grond.
Nee meneer, ik ken geen angst want ik ken mijzelve.
Poep- en wurgsex vind ik ook niks evenals sex met kleuters.![]()
Meestal zijn ze allebei kaal en hebben een snor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:47 schreef qi_ib het volgende:
Ja, het zijn ook altijd van die stereotype potten of flikkers (eentje is het mannetje en één het vrouwtje).
Ten eerste:quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:49 schreef Bakf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het idee dat ik op een terrasje zit te tongen met 'mijn vriend', is te zot voor woorden.
Nee homo's dienen hun spontane lusten maar in te houden en deze te botvieren in hun knusse, huiselijke omgeving (desnoods met handboeien, tepelklemmen en wat dies meer zij).![]()
En dat weet je zo zeker omdat ... ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:50 schreef Bakf het volgende:
[..]
Meestal zijn ze allebei kaal en hebben een snor.
Ik vind het soms moeilijk te zien wie nou het schandknaapje is en wie de bruinridder? Zou de een naar de darkroom gaan zonder het te vertellen aan de ander?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerste:
Liefde hoeft niet per se te betekenen dat je met iemand tongt.
Ten tweede: Is het voor jou te moeilijk om in geval van homo's het verschil tussen een doodgewone zoen en keiharde sm fetisj hardcore sex in te zien?
Zet je vooroordelen opzij zou ik zeggen.
Ja want homo's hebben altijd schandkaapjes en bruinridder en gaan altijd naar darkrooms.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Bakf het volgende:
[..]
Ik vind het soms moeilijk te zien wie nou het schandknaapje is en wie de bruinridder? Zou de een naar de darkroom gaan zonder het te vertellen aan de ander?
Ik heb al gezegd dat ik een conservatieve lul ben.
en de definitie van "normaal doen" is, doen wat jij normaal vindt... je hebt dus wel iets tegen homo's, TS is in ieder geval eerlijk over het feit dat hij een conservatieve lul is, dat muntje moet bij jou nog vallen blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:04 schreef whosvegas het volgende:
idd (tong) zoenende homo's in het openbaar hoef ik niet te zien. En gaan de homo's nu zeuren over acceptatie, pleur op
Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar normaal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |