jahquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had er ineens zo'n zin in toen ik het zag liggen...
Dat heb je soms he.
quote:
drugshandel en prostitutiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat voor strafbare feiten?
toch heb ik goede hoop dat een en ander weer in een stroomversnelling komt als Dr34m3r weer online is vanaf haar thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:14 schreef maedel het volgende:
post (ja, het moet vóór de kerst vol hè)
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch heb ik goede hoop dat een en ander weer in een stroomversnelling komt als Dr34m3r weer online is vanaf haar thuis![]()
Voorlopig wel. We willen laminaat uiteindelijk maar dat zit er nu nog niet in, tenzij we de loterij winnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:33 schreef maedel het volgende:
die vloerbedekking blijft zo?
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook voor wit gaan. En als je dat saai vindt dan kan je met accentgevallen gaan experimenteren. Ik vind vaak kleur voor een heel huis of een grote ruimte niet zo mooi, en gaat mij vrij snel vervelen. In kleine ruimtes mag best een muur één kleur zijn. En ik vind dat op toilet en badkamer echt geëxperimenteerd mag worden.
he verdorie nee hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:04 schreef maedel het volgende:
Jullie krijgen trouwens allemaal de groeten van Dreamer. Die was hier net ivm die geheime affaire![]()
Euh, sorry, maar als ik Dreamer hier alleen heb, hebben we wel wat anders te doen dan jouw foto's bekijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
he verdorie nee he
kon je het weer niet nalaten en hebben jullie samen die foto's van mij zitten evalueren![]()
Ik wou dat ik het wist. Laminaat kost ook iets van 3000 dollar dus even vervangen zit er niet in voorlopig...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:19 schreef soapie het volgende:
Roze vloerbedekking.... Hoe kan iemand zoiets verzinnen?????
Hopelijk heb je haar een knuffel van mij gegeven... ik mis dromertjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, sorry, maar als ik Dreamer hier alleen heb, hebben we wel wat anders te doen dan jouw foto's bekijken![]()
![]()
![]()
mjah, dan zou ik eerder voor een bruintint gaan ofzo. Of het moet grijs met een beetje bruin zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist. Laminaat kost ook iets van 3000 dollar dus even vervangen zit er niet in voorlopig...
Ik ga denk ik toch voor lichtgrijs, ik weet het anders ook niet.
Euh, nee, niet gedaan. Maar ze mist ons ook hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je haar een knuffel van mij gegeven... ik mis dromertje
Hm, ja, muizig of zo. Grijs met witte plinten en zwarte meubels is wel tof. Maar dan niet met rosse vloerbedekkingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
mjah, dan zou ik eerder voor een bruintint gaan ofzo. Of het moet grijs met een beetje bruin zijn.
Anders wordt het zo'n bejaardencombi. Vind ik dan.![]()
Volgende keer wel doen hoor!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, nee, niet gedaan. Maar ze mist ons ook hoor
Mondriaantje aan de muur voor de kleur... ik ben niet zo kleurrijk en brad ook niet echt, dus op zich past het wel. Ik ga straks even met hem overleggen, maar het zal wel tan worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Grijs is zo... grijs. Straalt zo weinig sfeer uit. Tenminste, het huis van mijn oom en tante heeft overwegend grijs en ik vind dat echt koel en afstandelijk ogen. maar als je daar van houdt moet je het doen.
er stond ook evalueren (= bespreken) en niet bekijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, sorry, maar als ik Dreamer hier alleen heb, hebben we wel wat anders te doen dan jouw foto's bekijken![]()
![]()
![]()
Ja, dan nogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er stond ook evalueren (= bespreken) en niet bekijken![]()
daarvoor heb je morgen weer heel de dag de tijd voorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dan nog![]()
Maar euh, inmiddels ben ik wel zo ver dat ik al weer vergeten ben wat ik wou zeggen tegen de tijd dat het reactievenstertje onderhand verschenen is
Wit is ook nooit echt wit, maar heeel llichtgrijs.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voorlopig wel. We willen laminaat uiteindelijk maar dat zit er nu nog niet in, tenzij we de loterij winnen.
Wit is geen optieCremewite ook niet. Ik/we zat(en) zelf te denken aan of lichtbruin (tan) of lichtgrijs. Accentmuren zijn iets typisch Nederlands geloof ik, hier is alles hetzelfde. Op zich geen probleem verder, ik hang wel een mondriaan aan de muur ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |