Ik word hier nog steeds zo moe van... Ten eerste, wat doet het er toe, en ten tweede, waarom voelt iedereen zich toch altijd verplicht om te melden wat ze denken?quote:Goed dat je dit punt aangaat, Wonderer (ik zie je nu pas als vrouw voor me, dacht altijd dat je een man was);
dat nachtclubachtige donkerrood (Bordeaux) zoals DM zijn hal geverfd had ?quote:Op donderdag 1 november 2007 15:22 schreef wonderer het volgende:
Dus. Donkerrood voor de keuken en lichtblauwgrijs voor de slaapkamer. Ik ben benieuwd...
Het heet Spanish Tile. Een soort donkere terra cotta geloof ik.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat nachtclubachtige donkerrood (Bordeaux) zoals DM zijn hal geverfd had ?
da's wel chique![]()
![]()
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar soms is het ook best prettig als mensen gewoon eens zeggen wat ze denken. Maar in jouw geval misschien niet zoquote:Op donderdag 1 november 2007 15:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word hier nog steeds zo moe van... Ten eerste, wat doet het er toe, en ten tweede, waarom voelt iedereen zich toch altijd verplicht om te melden wat ze denken? [afbeelding]
Nou ja, iemand meldt dus blijkbaar ergens wat er voor geslacht in het paspoort van Wonderer staat. Verder staat het niet in het profiel o.i.d. Dus waarom begint iemand er over?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar soms is het ook best prettig als mensen gewoon eens zeggen wat ze denken. Maar in jouw geval misschien niet zo.
u is in goed gezelschapquote:Op donderdag 1 november 2007 21:42 schreef maedel het volgende:
Nou ben ik er zelf ook de mist mee ingegaan tijdens de irl-meetings, maar dat was echt heel onbewust en ik vond het ook klote.
"reikt JB een kopje met heet water aan"quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil wel oploscappucino!
Heb trouwen nu van nescafe en die is eigenlijk nog lekkerder(maar wel duurder)
Digitaal is het bezoek toch zeker wel welkom ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:44 schreef maedel het volgende:en ik hoef geen verjaarsvisite te ontvangen
Maandag direct naar zo'n steunpunt van de IB groep toe !! om de papierwerk molen aan het draaien te krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel godverdomme. ik kom er zojuist achter dat ik al twee maanden geen studiefinaciering krijg! Zeg maar nu ik iets moet betalen en er te weinig geld op mijn rekening staat.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:44 schreef maedel het volgende:
hoi,
ik ben jarig![]()
en we liggen in een hotel![]()
en ik hoef geen verjaarsvisite te ontvangen
je vergeet dat ik teruglees.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik probeerde net te zeggen dat het ook zo zijn voordelen heeft dat dreamer er nu niet is, kan ik jullie geheimpje met een gerust hart verkleppen...
Nee, was ik niet vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |