ik heb heul niet ziek in bed gelegen dit weekend, ik was juist op tijd weer op de been om gisteren het robijnen huwelijk van paps en mams te vieren, en dat doen we vandaag nog even na evalueren en de kliekjes opmakenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef maedel het volgende:
Eej James
(ook voor de anderen hoor, maar volgens mij liggen die allemaal ziek in bed...)
Nou, daar kwam je dan toch mooi onderuitquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij wilden gaan schaatsen(nou ja, ik eigenlijk niet, maar goed) maar dat ging dus niet omdat vrined ziek was.
Ik was ook ooit begonnen met zo'n afstomer enzo, bleek dat ik het gewoon los kon steken...quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:07 schreef wonderer het volgende:
Bijna klaar met het behang. Na driekwart kamer bleek dat goed natmaken met de spuit ook wel werkte.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Godverdomme ik ben blij dat ik een studie heb die ik interessant vind én ook nog goed kan! Ik heb gewoon een 7.8 voor een boekverslag gekregen tegen mijn verwachtingen in.
Woei! Goed gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Godverdomme ik ben blij dat ik een studie heb die ik interessant vind én ook nog goed kan! Ik heb gewoon een 7.8 voor een boekverslag gekregen tegen mijn verwachtingen in.
wat fijn voor je dat je je draai daar op de Uni hebt weten te vindenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik ben toch zo blij met de vrienden die ik gemaakt heb. We zijn maar met z'n vieren, maar echt, meer heb ik er niet nodig.
Je lijkt op je vader.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef Stroekie het volgende:
hier nog iemand interesse in toen onze Stroek nog een stroekje was ?
http://foto.stroekie.com/2008/Pap%20en%20Mam/
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef Stroekie het volgende:
hier nog iemand interesse in toen onze Stroek nog een stroekje was ?
http://foto.stroekie.com/2008/Pap%20en%20Mam/
ja ik ben nu de schroom voorbijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:58 schreef maedel het volgende:
[..]
ik klikte zo'n typische jaren 60/70 prent aan.
Hoe hip![]()
twee retro cycli zeg maar?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik ben nu de schroom voorbij
maar dat heeft wel een jaar of 30 geduurd![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Neu, niet echt.
Ik ben bevallen van een tweeling en Maedel heeft een affaire met Dreamer.
Verder niets interessants.
Ik weet zo even niet wat Dreamer er van vindt, maar ik vind het op zich niet zo heel erg hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, maedel, ik kon het niet langer voor me houden.
alsog Dr34m3r binnenkort niet gaat starten met het grote teruglezen als ze weer internet heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik probeerde net te zeggen dat het ook zo zijn voordelen heeft dat dreamer er nu niet is, kan ik jullie geheimpje met een gerust hart verkleppen...
ja en toen droeg ik dus een homopropellorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
Dat jasje met die opgerolde mouwen, trouwens
Wat was de mode in de jaren negentig toch lachwekkend.
maar die van mij was dan wel stemmig donkerblauw, natuurlijk afgestemd op het blauw van het colbertjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:39 schreef Faithz het volgende:
[ afbeelding ]
Denk ik
En ja, die met dat lekkere kontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |