jij gaat straks toch pas pleitequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Ik was ook pleite.
Vandaag was ik nog een beetje pleite want ik was bij mijn tantequote:
maar je mag toch pas echt pleiten nadat je beëdigd bent ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaag was ik nog een beetje pleite want ik was bij mijn tante
donequote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:09 schreef wonderer het volgende:
Jongen, je wil niet weten hoe beedigd ik ben
En pas je post in SCH's topic even aanJe doet het WEER
Ja, je moet natuurlijk wel goed blijven eten he...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben hier, maar ik was ergens anders aan het lezen.
En ik moet strakjes weg, want ik heb nog niet eens ontbeten, erg he.
Zo van je moet iets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had gewoon nog geen zin en wilde op FOK kijken en nu kom ik er niet meer vanaf(of alles hier zo interessant is)
Volgens mij heb je er niet zo'n zin inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik niet, maar ik ga zO MAAR EENS EEN WAS DOEN EN OPVOUWEN. oeps, capslock
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja mocht wel weer een boost gebruiken![]()
gaat gelukkig alweer een stuk beter, en dat moet ik wel want heb morgen een feestje van pa en moequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:17 schreef NanKing het volgende:
[..], ben je ziekjes?
je had het over snotteren
dus jij moet eigenlijk hoognodig gaan daten met Klaas Vaakquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
En onder slaap versta ik urenlang wakkerliggen in een bed.
quote:
Vriend heeft zo'n stoomapparaat(hij moet regelmatig behang verwijderen voor zijn werk) en dan gaat het wel...Meestal.quote:
Als ik naar die foto boven jouw post kijk gaat het helemaal goed met mijquote:Op maandag 29 oktober 2007 04:19 schreef wonderer het volgende:
Verder alles goed met jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |