Watervoorziening is gewoon goedquote:Op maandag 5 november 2007 10:22 schreef JamesBrownie het volgende:
warm, of heet?
Warm is niet zo erg.
Maar dat lag niet aan de combi ketel schatje.quote:Op maandag 5 november 2007 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas daar maar mee op
daar ging het Rijen ook mis mee met zo'n nieuwe HR combi keter
nee volgens mij was het met het afvoer kanaal foutquote:Op maandag 5 november 2007 10:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan de combi ketel schatje.
En tegenwoordig kun je overal een CO melder kopen!
en met wat schaven/raspen/vijlen is het ook niet passend te krijgen ?quote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
De koelkast past niet (millimeterwerk).
En het schilderwerk had ook wel netter gekund
quote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
En het schilderwerk had ook wel netter gekund
We wisten dat het een tight fit zou zijn, maar niet zo tightquote:
ik voorzie kodak momentjesquote:Op maandag 5 november 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
We wisten dat het een tight fit zou zijn, maar niet zo tightWe gaan het eerst met een krik proberen.
maar ik zeg toch nergens dat het mis gaatquote:Op maandag 5 november 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Nou ja zegTwee kerels en een krik, wat kan daar nou aan mis gaan?
Oh. Nou ja. Dan is het goedquote:Op maandag 5 november 2007 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik zeg toch nergens dat het mis gaat![]()
ook dingen die gewoon wel lukken zijn een kodak moment waard
zelfontspanner ?quote:Op maandag 5 november 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Nou ja. Dan is het goed
Maar ja, als we allebei bezig zijn, schiet fotograferen niet zo op
goed idee met koffiequote:Op dinsdag 6 november 2007 08:58 schreef maedel het volgende:
ja hallo, gaan we hier nog wakker worden?![]()
en hun baas heeft geen geldige reden opgegeven waarom ze er nog niet zijn ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:32 schreef maedel het volgende:
Het is weer zover hoor.![]()
Ik heb een dag vrij gepakt omdat er werklui komen om iets te maken, en ze zijn nog in geen velden of wegen te bekennen. Ik word er toch zo sjacherijnig van![]()
Inmiddels wel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hun baas heeft geen geldige reden opgegeven waarom ze er nog niet zijn ?
je mag nu toch minimaal die snipperdag die je opgenomen hebt verrekenen met hun factuurquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Inmiddels wel.
Mrs. Maedel belt met werklui: "ja, wij hadden jullie al verwacht"
Werklui: "oh ja, het gaat niet door"
Mrs. Maedel: "ja heej, wat is dat nou, mijn vrouw heeft expres vrij genomen en zit al uren te wachten".
Werklui: "ja, we hadden eigenlijk best even kunnen bellen ja"
"sorry"![]()
Vanmiddag spoedoverleg in huize Maedel...
Wij zijn best wel nijdig.
In ieder geval genoeg om die godsgruwelijk dure poort van te betalen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je mag nu toch minimaal die snipperdag die je opgenomen hebt verrekenen met hun factuur
kortom je krijgt er nog geld bij straks![]()
want jij werkt natuurlijk voor een heul hoog tarief
over koelkasten gesproken,, heeft de actie met de krik resultaat opgeleverd ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:24 schreef wonderer het volgende:
Ik was erg verrast dat de koelkast die tussen negen en elf zou komen om tien over negen al voor de deur stond. Maar wel goed klote voor je, Meid.
Vertelquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:03 schreef wonderer het volgende:
Vanavond.
Ik heb trouwens vannacht over en stel fokkers gdroomd, in aparte dromen
Ik was met CDP in London, of naar London, en hij kende iemand in zo'n voedselstalletje dus ik kreeg goedkoop lekker eten op het station..quote:
Jeuh, ik was in jouw droomquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:50 schreef wonderer het volgende:
En toen was jij in een bos maar ik weet niet meer precies waarom enzo. Was wel weer zo'n typische "ik kan me niks herinneren, waar gaat dit in godsnaam over" droom.
Ja, zie je, dat was natuurlijk omdat je eerst met mij in het bos was.quote:En daarna had ik seks met Brad en dat was heel lekker
Het volgde wel vrij direct op elkaar jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Jeuh, ik was in jouw droom
[..]
Ja, zie je, dat was natuurlijk omdat je eerst met mij in het bos was.![]()
Hoi JBquote:Op woensdag 7 november 2007 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeie morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |