Ay, das idd naadje.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:24 schreef Noshiba het volgende:
tyfus, sta je bij die arena. Ga je naar binnen kaartje in t gleufie, rood lampje naja zal wel, toch doorlaten opeens ja je hebt kaartje gekocht van iemand met een sv. (hele seizoen al op die kaartjes geweest), ja en? Hij gaat toch niet, ik heb geen sv. Ja dat mag niet, ga maar naar huis want dit kaartje is niet geldig![]()
Mijn lichaam is vertieft door de alcohol. Gezien hoe ik me nu voel kan ik het niet veel slechter hebben, dus Ajax moet me maar een plezier doen en gewoon de 3 punten pakken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef Noshiba het volgende:
Mijn dag ik toch al ... dus t zal nog wel een tyfusuitslag worden ook
hier hetzelfde ging om 5 uur naar bed, en nog het leuke verhaaltje van een paar posts hierboven maakt het allemaal nog leuker!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Mijn lichaam is vertieft door de alcohol. Gezien hoe ik me nu voel kan ik het niet veel slechter hebben, dus Ajax moet me maar een plezier doen en gewoon de 3 punten pakken.
Wat deed je bij de Arena?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:24 schreef Noshiba het volgende:
tyfus, sta je bij die arena. Ga je naar binnen kaartje in t gleufie, rood lampje naja zal wel, toch doorlaten opeens ja je hebt kaartje gekocht van iemand met een sv. (hele seizoen al op die kaartjes geweest), ja en? Hij gaat toch niet, ik heb geen sv. Ja dat mag niet, ga maar naar huis want dit kaartje is niet geldig![]()
Dat is knap ruk inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:24 schreef Noshiba het volgende:
Okay, wist niet dat je dan eerst naar binnen moet. Maarreh... is toch logisch dat je niet op een kaartje van een ander mee kan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ehm, misschien instapprocedure voor utrecht?
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet ga dan niet proberen de wijsneus uit te hangen want het kan gewoon hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, wist niet dat je dan eerst naar binnen moet. Maarreh... is toch logisch dat je niet op een kaartje van een ander mee kan?
Niet om je te fucken; maar waarom werd ie deze keer rood dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet ga dan niet proberen de wijsneus uit te hangen want het kan gewoon hoor
Nee, het kan dus niet - anders zat je nu toch niet thuis???quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet ga dan niet proberen de wijsneus uit te hangen want het kan gewoon hoor
Ga eens iemand anders etteren ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het kan dus niet - anders zat je nu toch niet thuis???![]()
Geen idee, denk het verscherpte beleid ofzo. maar ik vind het bullshit, want ik koop ze gewoon voor dezelfde prijs dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Hij heeft een sv ik niet? dan kan ik toch gewoon daarmee heen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet om je te fucken; maar waarom werd ie deze keer rood dan?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga eens iemand anders etteren ofzo.
Maar normaal kun je toch sowieso geen kaartje halen op je uitkaart als je SV hebt ofwel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Geen idee, denk het verscherpte beleid ofzo. maar ik vind het bullshit, want ik koop ze gewoon voor dezelfde prijs dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Hij heeft een sv ik niet? dan kan ik toch gewoon daarmee heen?
De manier waarop je het zegt vooral.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]Kom op zeg. Al die verhalen over veiligheid en supportersbeleid en dan mag ik geen vragen stellen over hoe je met de kaart van iemand anders naar binnen zou kunnen? Ik ben benieuwd hoe dat dan werkt want het verbaast me enorm en het moet natuurlijk niet kunnen. Zeker niet bij uitwedstrijden.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het kan dus niet - anders zat je nu toch niet thuis???![]()
Nopes. Ik ben gewend aan een mobiel scanapparaat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet
Jawel, ik ben alle wedstrijden nu op zijn kaartjes geweest, lekker rustig aan en nu opeens hebben ze er problemen meequote:Op zondag 28 oktober 2007 11:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar normaal kun je toch sowieso geen kaartje halen op je uitkaart als je SV hebt ofwel?
Dat bedoel ik dus, zal het de volgende keer heel zorgvuldig formuleren dagglaquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:07 schreef twi het volgende:
Tsja, met alle respect, ik kan de logica wel begrijpen waarom kaarten gehaald op naam van iemand die een SV heeft worden geweigerd. Zeker in uitwedstrijden.
Jij en iets zorgvuldig formuleren? Ik schat de kans hoger in dat Noshiba de volgende keer wel een groen lichtje krijgtquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, zal het de volgende keer heel zorgvuldig formuleren daggla![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Jij en iets zorgvuldig formuleren? Ik schat de kans hoger in dat Noshiba de volgende keer wel een groen lichtje krijgt
Rommedahlquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:13 schreef Black-Death het volgende:
Genteraar
Ogararu, Vd Wiel, Heitinga, Urby
Gabri, Maduro, De Jong
Rommedahl, Huntelaar, Suarez
Tja, het is natuurlijk onze kans om Ajax voor de enige prijs die ze kunnen winnen dit seizoen uit te schakelenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vindt woensdag blijkbaar zo belangrijk dat je het al meerdere malen in dit topic roept.
Ajax heeft de Fruitschaal al hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk onze kans om Ajax voor de enige prijs die ze kunnen winnen dit seizoen uit te schakelen
In welk gat woon jij?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:15 schreef D1 het volgende:
Weet iemand of er ook een radioverslag van deze wedstrijd zal zijn?
De kroegen gaan pas om 3 uur open
Ik denk eigenlijk ook dat dat gebeurt. Alves is in bloedvorm en Ajax scoort nu eenmaal moeilijk de laatste tijd. Maar Ajax kan ook gewoon nog kampioen worden. Het is alleen jammer dat je jezelf zo moeilijk op kan richten wanneer er elke week weer negatief nieuws over blessures is. We missen nog altijd 6 basisspelers geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk onze kans om Ajax voor de enige prijs die ze kunnen winnen dit seizoen uit te schakelen
Die appels zijn allang bedorvenquote:
Waarom zou dat niet mogen? Omdat hij met de beloften meedeed de vorige keer? Volgens mij doet ie gewoon mee.quote:Mag Alves trouwens spelen woensdag?
Barcelonaquote:
Mag dat niet meer tegenwoordig? Zou wel ironisch zijn als Heereveen Alves opstelt, wint en toch reglementair uit het toernooi ligtquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:19 schreef sjimz het volgende:
Alves heeft toch al voor (Jong) Heerenveen 2 in de beker gespeeld
Volgens mij mag dat inderdaad niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Mag dat niet meer tegenwoordig? Zou wel ironisch zijn als Heereveen Alves opstelt, wint en toch reglementair uit het toernooi ligtMaar ik ga er vanuit dat het onzin is en Alves gewoon kan spelen.
Owee als ze geen voetbal uitzenden! Dan stap ik direct over naar @homequote:Op zondag 28 oktober 2007 12:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom is er nog geen voetbal op digitenne
Dat zal in de praktijk ook het geval zijn natuurlijk. De opstelling zal van achteren naar voren zijn gegeven, waarbij Gabri - Maduro op een lijn staan en De Jong daar voor. En is dat niet zo, dan zit het wel in de aard van de beestjes dat die twee jongens minder diep staan dan De Jong, lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had Siem liever op "10" gezien, eigenlijk...
quote:
Thanksquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon www.radio1.nl luisteren of via planet kijken.
LdL begint al weer heel lang iedere zondag om 12.00 uur!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:25 schreef D1 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Was er van uit gegaan dat LdL pas om 14:30 zou beginnen![]()
en toch zou het leuk zijn geweest al was ik erbij geweest omdat je ze zo lekker snel kan opfokkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
God, dat Utrecht is echt de grootste pauperclub met het ergste pauperpubliek.
Zie nu die beelden van de voorgaande seizoenen.. Wat een triest zooitje homo's.
Homo's zijn leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
God, dat Utrecht is echt de grootste pauperclub met het ergste pauperpubliek.
Zie nu die beelden van de voorgaande seizoenen.. Wat een triest zooitje homo's.
Uit de reglementen:quote:
Alves mag dus gewoon mee doen, de spelers die tegen PSV hebben gespeeld mogen alleen niet meer met het beloftenelftal mee doen.quote:Artikel 10.
De regeling betreffende de leeftijdsgrens die voor een beloften-elftal in de 1 club (reguliere) competitie van kracht is geldt ook voor het toernooi om de KNVB beker.
Op grond daarvan mogen maximaal 4 dispensatieveldspelers en 1 doelman ouder dan 23 jaar (peildatum geboorte 1 januari 1985) opgenomen worden in de selectie voor een te spelen wedstrijd.
Tevens is een speler die in een seizoen in totaal in 23 of meer competitie-, play-off- en bekerwedstrijden van het 1e elftal is uitgekomen, in dat seizoen niet meer gerechtigd om deel te
nemen aan beker- en play-offwedstrijden van het beloften-elftal.
Indien van een betaaldvoetbalorganisatie zowel het eerste elftal als het beloften-elftal aan het toernooi om de KNVB beker deelneemt, mogen de spelers van de desbetreffende betaaldvoetbalorganisatie in een speelronde slechts op één wedstrijdformulier voorkomen.
Daarnaast mogen spelers die gedurende het seizoen 2007/'08 eenmaal in een wedstrijd van het eerste elftal van een betaaldvoetbalorganisatie voor het toernooi om de KNVB beker zijn uitgekomen, niet meer deelnemen aan wedstrijden van het beloften-elftal voor het toernooi om de KNVB beker in hetzelfde seizoen.
Leve digitale tv van UPC icm Sport 1quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef notunreal het volgende:
Wordt waarschijnlijk niet uitgezonden want ik zie ook niks in de EPG.. Het begint om half 1.. Ik wordt heel erg pissig..
off topic: Zou Alves ook woensdag en donderdag (tegen Den Haag) mee mogen doen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Uit de reglementen:
[..]
Alves mag dus gewoon mee doen, de spelers die tegen PSV hebben gespeeld mogen alleen niet meer met het beloftenelftal mee doen.
Staat al een paar weken niuet meer in de EPG omdat AT5 daar wordt uitgezondenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef notunreal het volgende:
Wordt waarschijnlijk niet uitgezonden want ik zie ook niks in de EPG.. Het begint om half 1.. Ik wordt heel erg pissig..
Oke duidelijk!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Uit de reglementen:
[..]
Alves mag dus gewoon mee doen, de spelers die tegen PSV hebben gespeeld mogen alleen niet meer met het beloftenelftal mee doen.
Whehe, inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leve digitale tv van UPC icm Sport 1![]()
Nee, want dan heeft 'ie al tegen Ajax gespeeld in het 1e. Bovendien mag je per speelronde maar voor 1 team ingeschreven zijn, zie boven het dikgedrukte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
off topic: Zou Alves ook woensdag en donderdag (tegen Den Haag) mee mogen doen?
Hmm, het zag er net uit als 4-3-3 met punt naar achter..quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zal in de praktijk ook het geval zijn natuurlijk. De opstelling zal van achteren naar voren zijn gegeven, waarbij Gabri - Maduro op een lijn staan en De Jong daar voor. En is dat niet zo, dan zit het wel in de aard van de beestjes dat die twee jongens minder diep staan dan De Jong, lijkt me.
Er is nu voetbalquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad.
Maar mensen met digitenne betalen gewoon toch voor voetbal?
Thxquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een prima stream op sopcast.
sop://broker.sopcast.com:3912/33547
Nee, anoniem inloggen kan ook.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
Inloggen/ registreren moet toch ?
Nee, hij gleed uit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:42 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
Zag ik Emanuelson nou net een sliding maken ??
Valt ook wel mee, bovendien: er is weinig anders...quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:01 schreef Black-Death het volgende:
Urby dus ook geblesseerd
Mja, wel dus.quote:
dat is weer mooi kut.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:01 schreef Black-Death het volgende:
Urby dus ook geblesseerd
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:18 schreef twi het volgende:
Het enige wat ontbreekt is de goal. Voor de rest komt Utrecht er, als Ajax wil, totaal niet aan te pas.
Op welke manier?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje gechargeerde uitspraak.
Wat is die Siem de Jong een leuke speler zeg![]()
zoveel beter is ajax niet hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef denthemen het volgende:
Ik ken dit soort wedstrijden, veel beter zijn en dan 1-0 verliezen
Je moet even het goede kanaal instellen. Utrecht voetbalde leuk mee tussen minuut 15 en pakweg 35, maar gedurende de andere periodes kon Ajax eigenlijk doen wat het wilde en kwamen er toch wel een stuk of drie 100% kansen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
zoveel beter is ajax niet hoor.
Gaat gelijk op.
Heb maar 2 kansen gezien en dat waren beide keren door rare grabbelacties van Grandel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet even het goede kanaal instellen. Utrecht voetbalde leuk mee tussen minuut 15 en pakweg 35, maar gedurende de andere periodes kon Ajax eigenlijk doen wat het wilde en kwamen er toch wel een stuk of drie 100% kansen.
Met Luque komt het denk wel goed, je kan mij niet wijsmaken dat een speler die het zo goed deed bij depor ineens zo wegzakt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:01 schreef twi het volgende:
Heel veel kwaliteiten heeft Luque nog niet laten zien, maar wat hij wel geweldig kan, is opeens 10 meter pakken op een tegenstander zonder buitenspel te staan. Hele sluwe loopacties heeft 'ie.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef Madine het volgende:
[..]
Wat doet minister Donner daar rechts op de bank?
Geprobeerd, lukt me nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand al een gifje van de goal?
schoen opeet topic !quote:
quote:
Wat deed ie dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef Panic_A het volgende:
Luque met zijn gebaar naar de Utrecht aso's![]()
Wat dan, heb het gemist?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef Panic_A het volgende:
Fantastisch idquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef Panic_A het volgende:
Prachtig, inderdaad!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef Panic_A het volgende:
1-0 gebaar..........quote:
Je vergeet Siem!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:28 schreef MaxC het volgende:
Goede wedstrijd, 75 minuten lang gedomineerd, alleen dan laat je Utrecht komen en dat was enige minpuntje vandaag.
Hunterlaar, Luque & Suarez waren goed
Verthongen, Gabri & Maduro fantastisch![]()
Jah dat was geweldigquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef Panic_A het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef Panic_A het volgende:
Nu hopen dat Pisvee puntjes laat liggen op het kasteel.
Ik zou me ook schamen voor zo'n doelman.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat een klaphelmjosties zijn het ook bij utrecht zeg. vuurwerk gooien op je eigen keeper.
ik hoop het welquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Niemand screenshot of gifje van dat gebaar van luque?
die is mooi hequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Nou ja, dan morgen maar even genieten van de 3-0 overwinning van FC Utrecht, valt er dit weekend tenminste nog iets te lachen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat een klaphelmjosties zijn het ook bij utrecht zeg. vuurwerk gooien op je eigen keeper.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef s0k het volgende:
iemand een gifje van het doelpunt?
Geen idee welke wedstrijd jij hebt gekeken. Suarez zorgde meerdere malen voor gevaarlijke momenten, Vertonghen was inderdaad matig, maar Maduro was ook gewoon degelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zeg het niet graag.. maar Kieft had wel gelijk.. door de sfeer e.d. leek het allemaal heel wat.. maar het voetbal was in de eerste helft erg matig..
Tweede helft begon ook niet heel erg goed, maar werd voetballend wel beter..
++ Gabri: Wat een felheid! Goed gespeeld
++ Heitinga: Begon twijfelend, maar werd beter en beter!
+ de Jong: Deed het toch best goed op wat slordige passes na..
+- Huntelaar: Kwam TE vaak de bal halen, wel goede loopacties en natuurlijk de goal!
- Maduro: Fysiek wel aanwezig.. maar ernstig veel balverlies
- Vertonghen: Paar goede ingrepen, maar opbouwend erg veel balverlies
-- Suarez: Offday..
Al met al.. positief vooruitzicht naar aanstaande woensdag!
- Gewoon dezelfde wedstrijd als jij, maar waarschijnlijk met een wat kritischere blikquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee welke wedstrijd jij hebt gekeken. Suarez zorgde meerdere malen voor gevaarlijke momenten, Vertonghen was inderdaad matig, maar Maduro was ook gewoon degelijk.
Huntelaar was niet scherp inderdaad, het lijkt alsof hij de drang mist om een bal te halen en in te schieten. Maar hij scoort weer, en dat telt.
Geweldige redding inderdaad bij die bal van Georgequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:57 schreef Nashje het volgende:
Complimentje voor Gentenaar mag ook wel hoor. Gewoon de 0 gehouden.
Nouja, hij mag wel een paar keer mee gaan doen bij de veldtraining voordat hij nelisse wilt uitkappenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:57 schreef Nashje het volgende:
Had een goede redding op het einde, maar de tijden dat mensen schreeuwden om de onzekerheid bij Stekelenburg en dat er maar voor de zekerheid van Gentenaar gekozen moet worden zijn volgens mij ook achter de rug. Dat moment in de eerste helft, boh. En vlak voor tijd ook nog eens mis terwijl Rossini bij 'm staat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:57 schreef Nashje het volgende:
Maduro had geen buitensporig balverlies. Siem de Jong had bijvoorbeeld meer zwakke passes. Maduro is bij twee van z'n pingelpogingen de bal kwijt geraakt, maar voor de rest was hij zeer degelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
- Gewoon dezelfde wedstrijd als jij, maar waarschijnlijk met een wat kritischere blik
- Jou is het balverlies van Maduro niet opgevallen![]()
- Klopt, Huntelaar scoort.. dat telt.. maar dat zei ik ook
Veel matige passes wel, maar verder wel solide.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja:De Jong
Wat speelde hij vandaag sterk zeg. Beste speler aan Ajax kant alhoewel Maduro ook voortreffelijk speelde
heej.. Luquequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Goedmakertje voor die blunder.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:01 schreef jna het volgende:
[..]
Geweldige redding inderdaad bij die bal van George
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
die is mooi he
ik ben benieuwd wanneer paultjuhh zich komt melden
Hoezo ik ben nu een echte ajacied dat zie je tochquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:13 schreef Nashje het volgende:
paultjuhhhtot over een half jaar, als je hier weer leuk komt doen rond Ajax - kutrecht
quote:
quote:
Ik las het net ja maar had het zelf niet gezien in het stadion, ik moest door het vuurwerk heenkijkenquote:
Doe toch eens een keer normaal en ga gewoon voetballen kijken ipv die gemaakte haat van jou iedere keer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Zelfs Utrecht pakt Ajax tegenwoordig niet meer hard aanWaar is de Ajax-haat gebleven in Nederland???
Tis en blijft [knip]. Normaal doen zit er dus niet in.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe toch eens een keer normaal en ga gewoon voetballen kijken ipv die gemaakte haat van jou iedere keer.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:33 schreef denthemen het volgende:
http://www.ajaxlinks.nl/bijzonderheden.php
Krijg je daar heus niet voorquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef Madine het volgende:
Luque![]()
Als die boerenbond nu maar niet met een schorsing gaat komen![]()
1-0 gebaar naar de Utrechterse supporters na afloopquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is er met Luque?
Alleen had Alves er wat minder wedstrijden voor nodig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Huntelaar is nu gedeeld topscoorder ofniet?
Hij had er slechts 1 voor nodig inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen had Alves er wat minder wedstrijden voor nodig.![]()
Juanfranquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef twi het volgende:
En zo is er na Juanfran een nieuwe cultheld geboren
Zijn populariteit is inderdaad flink gestegen plotseling.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef twi het volgende:
En zo is er na Juanfran een nieuwe cultheld geboren
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef StarGazer het volgende:
En weer boven Feyenoord, zoals het hoort.
Arrogantie mooi vindenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:![]()
![]()
Ik mag die Luque wel. Mooie arrogante ajax voetballer. Let maar op die gaat bij ajax zijn deportivo niveau weer halen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Met deze selectie horen jullie echt niet boven ons.
Jullie hebbens spelers als Buijs en Lucius in de basis zulke kneuzen zitten bij ons tenminste op de bank of de tribune. Waarom kopen jullie Delorge niet van ons die is voetballend beter dan Buijs. En Lucius stond gister weer mooi te dekken bij de 2 - 0 van Twente dan is Collin verdedigend nog beter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee klopt, normaal gesproken horen er nog een paar clubs als Twente, Heerenveen en Groningen tussen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Kuch, Collin.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jullie hebbens spelers als Buijs en Lucius in de basis zulke kneuzen zitten bij ons tenminste op de bank of de tribune.
Omdat wij dat soort mislukte kneuzen niet meer willen.quote:Waarom kopen jullie Delorge niet van ons die is voetballend beter dan Buijs.
Dat klopt, daarom moet Lucius ook per direct uit de basis.quote:En Lucius stond gister weer mooi te dekken bij de 2 - 0 van Twente dan is Collin verdedigend nog beter.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:33 schreef denthemen het volgende:
http://www.ajaxlinks.nl/bijzonderheden.php
Kuch, Collin is derde rechtsback achter Oguraru en Heitinga.quote:
Buijs is echt een van de slechtse voetballers van de eredivisie, Delorge is 10 keer zo goed.quote:Omdat wij dat soort mislukte kneuzen niet meer willen.
Ajax beter dan feyenoord op de volgende plekken:quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef twi het volgende:
Maar serieus, op welke punten is de selectie van jullie beter dan de onze, buiten de '10' waar jullie eigenliijk niet mee spelen?
Linksback is sowieso beter, voor de rest zal het ongeveer gelijk opgaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef twi het volgende:
Maar serieus, op welke punten is de selectie van jullie beter dan de onze, buiten de '10' waar jullie eigenliijk niet mee spelen?
Huntelaar kan je tegenover Makaay zetten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Linksback is sowieso beter, voor de rest zal het ongeveer gelijk opgaan.
quote:
Ongeveer gelijkwaardig.quote:centrale verdediging
Ongeveer gelijkwaardig.quote:de middenvelders
Moeilijk te beoordelen, Lee en Slory hebben bijna nog niet gespeeld en Makaay is een totaal ander type spits van Huntelaar.quote:de aanvallers
Lee en Slory zijn er ook nogquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez tegenover Mols?
Ik vind spelers als Vertongen, Emanuelson en Vermealen nou ook niet echt toekomstige wereldtoppers. Jullie hebben wel een betere bank trouwens.quote:Nee, de selectie van Ajax is echt wel getalenteerder en beter, hoe dramatisch zo ook voetballen.
Ik ben interessanter dan die dooie kut-Friezenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef SCH het volgende:
Laten jullie je weer opfokken door Loekie
Concentreer je liever op woensdag als de angstgegner langskomt
Vermaelen komt er wel en ik heb ook niet zoveel vertrouwen in Vertongen. Emanuelson mag meteen verkocht worden aan AS Roma.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind spelers als Vertongen, Emanuelson en Vermealen nou ook niet echt toekomstige wereldtoppers. Jullie hebben wel een betere bank trouwens.
ik vind Steek ook beter dan Timmer daarom zeg ik het ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik vind Stekelenburg de laatste maanden toch een stuk beter dan Timmer.
Lees die andere post eens goed dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:27 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik vind Steek ook beter dan Timmer daarom zeg ik het ook![]()
Ik hoop het want vandaag zat er paar keer meer in .quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:![]()
![]()
Ik mag die Luque wel. Mooie arrogante ajax voetballer. Let maar op die gaat bij ajax zijn deportivo niveau weer halen.
Jij zegt toch ook dat je Stekelenburg beter vindt dan Timmer, dan zijn jullie het toch eensquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lees die andere post eens goed dan.
Maar als je spelers als Gabri, Delorge en Maduro beter vindt dan Sahin, Gio en Bruins dan mag je toch eens je Ajax-bril afdoenHoogstens gelijkwaardig.
Delorge zit op de bank bij ons. ga hem dus niet vergelijken met jullie basisspelers.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar als je spelers als Gabri, Delorge en Maduro beter vindt dan Sahin, Gio en Bruins dan mag je toch eens je Ajax-bril afdoenHoogstens gelijkwaardig.
Inderdaad, daar moet Davids eigenlijk staan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Delorge zit op de bank bij ons. ga hem dus niet vergelijken met jullie basisspelers.
Is het geen Feyenoord-spreuk dat het niet om de spelers gaat maar om het team ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wie zijn Sahin en Bruins eigenlijk???quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef StarGazer het volgende:
En weer boven Feyenoord en onder PSV, zoals het hoort.
Je vergeet Urby's blessure.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo, iig de 3 punten, maar Ajax moet eens leren te gaan voetballen ipv die lange kansloze ballen.
Maar gelukkig was Utrecht geen schim van de vechtmachine die het vaak wel is. Traag, lafhartig voetbal, echt beschamend voor eigen publiek zeg...
Eerst vertrouwen terug en dan komt het voetbal vanzelf wel. Helemaal als Van Geel en goede 10 koopt in de winterstop.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo, iig de 3 punten, maar Ajax moet eens leren te gaan voetballen ipv die lange kansloze ballen.
Maar gelukkig was Utrecht geen schim van de vechtmachine die het vaak wel is. Traag, lafhartig voetbal, echt beschamend voor eigen publiek zeg...
Er zat echt al meer voetbal in dan de afgelopen weken hoor. Ik ben niet ontevreden over het vertoonde spelquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Je blijft me toch keer op keer verbazen, HeatWave...quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[...]
+- Huntelaar: Kwam TE vaak de bal halen, wel goede loopacties en natuurlijk de goal!
[...]
quote:,,Vandaag speelde Klaas Jan Huntelaar niet echt in de spits, maar meer daarachter”, legde Koster zijn tactiek uit. ,,Daardoor hadden we eigenlijk steeds een mannetje over op het middenveld. Utrecht had het daar in de beginfase moeilijk mee. Wij creëerden meteen kansen en zaten ook gelijk lekker in de wedstrijd.”
Is toch niks mis mee???quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:21 schreef ub40_bboy het volgende:
OOh wijze tacticus Koster, als je huntelaar in de verdediging zet heb je daar ook een mannetje over.
oh? Op de eerste 10 min heeft Ajax nauwelijks gevoetbald tot aan de 0-1. En daarna gingen ze achterover leunen waardoor dit laffe Utrecht zowaar nog 3 grote kansen kreeg,quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je blijft me toch keer op keer verbazen, HeatWave...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo ik ben nu een echte ajacied dat zie je toch![]()
Genee: ,,ik heb hier een vraag van ene pizzadoos ehhh pizzakoppo..."quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mocht iemand nog het idee hebben te mailen naar Wilfred Genee voor een vraag aan Martin van Geel, vraag hem dan direct waarom de Ridder niet is gehaald evenals Kanu!
Zo hoort het bij Ajax ook te gaan, goede ervaren gekochten spelers met jeugd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Die Siem de Jong is uit de jeugd bij jullie? Speelde best aardig? Leuk om te zien wel, ik zie graag dat jeugd mag/kan doorstromen in plaats van dure spelers te kopen. Zo hou je ook de motivatie bij de jeugd om te presteren.
Beter dan vorige week?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:32 schreef Panic_A het volgende:
Het gaat in ieder geval de goede kant op. Koster laat zijn spelers nu al beter voetballen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Genee: ,,ik heb hier een vraag van ene pizzadoos ehhh pizzakoppo..."
van Hanegem: ,,Hoe heet die gozert?"
Genee: ,, Pizzakoppo, die vraagt waarom je de Ridder niet hebt teruggehaald''
De snor: ,, Iemand met zo'n naam kun je toch nauwelijks serieus nemen?"
etc.
![]()
De Ridderquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mocht iemand nog het idee hebben te mailen naar Wilfred Genee voor een vraag aan Martin van Geel, vraag hem dan direct waarom de Ridder niet is gehaald evenals Kanu!
+ 1quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De Ridder
Denk dat er maar 1 iemand is die hem terug wil en dat is BonJovi!!
Ach wat een onzin, de Ridder is gewoon een goede voetballer die Ajax op dit moment ook goed had kunnen gebruiken en aangaf te willen komen naar Ajax.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De Ridder
Denk dat er maar 1 iemand is die hem terug wil en dat is BonJovi!!
BonJovi: ''Wauw! wat een geile gladgestreken kapsel heeft mijn dushi toch ook heerlijk gewoon!''quote:
Nipte zegequote:RTL Voetbal: Adrie Koster heeft zijn eerste overwinning als trainer van Ajax geboekt. De Amsterdammers vertrokken bij FC Utrecht met een nipte 1-0 zege op zak. Klaas Jan Huntelaar tekende voor de enige treffer van het matige duel.
Inderdaad, een betere zin zou zijn geweest: Ajax stoomwalst indrukwekkend over Utrecht: 0-1.quote:
Wat klopt daar niet aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |