Ay, das idd naadje.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:24 schreef Noshiba het volgende:
tyfus, sta je bij die arena. Ga je naar binnen kaartje in t gleufie, rood lampje naja zal wel, toch doorlaten opeens ja je hebt kaartje gekocht van iemand met een sv. (hele seizoen al op die kaartjes geweest), ja en? Hij gaat toch niet, ik heb geen sv. Ja dat mag niet, ga maar naar huis want dit kaartje is niet geldig![]()
Mijn lichaam is vertieft door de alcohol. Gezien hoe ik me nu voel kan ik het niet veel slechter hebben, dus Ajax moet me maar een plezier doen en gewoon de 3 punten pakken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef Noshiba het volgende:
Mijn dag ik toch al ... dus t zal nog wel een tyfusuitslag worden ook
hier hetzelfde ging om 5 uur naar bed, en nog het leuke verhaaltje van een paar posts hierboven maakt het allemaal nog leuker!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Mijn lichaam is vertieft door de alcohol. Gezien hoe ik me nu voel kan ik het niet veel slechter hebben, dus Ajax moet me maar een plezier doen en gewoon de 3 punten pakken.
Wat deed je bij de Arena?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:24 schreef Noshiba het volgende:
tyfus, sta je bij die arena. Ga je naar binnen kaartje in t gleufie, rood lampje naja zal wel, toch doorlaten opeens ja je hebt kaartje gekocht van iemand met een sv. (hele seizoen al op die kaartjes geweest), ja en? Hij gaat toch niet, ik heb geen sv. Ja dat mag niet, ga maar naar huis want dit kaartje is niet geldig![]()
Dat is knap ruk inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:24 schreef Noshiba het volgende:
Okay, wist niet dat je dan eerst naar binnen moet. Maarreh... is toch logisch dat je niet op een kaartje van een ander mee kan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ehm, misschien instapprocedure voor utrecht?
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet ga dan niet proberen de wijsneus uit te hangen want het kan gewoon hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, wist niet dat je dan eerst naar binnen moet. Maarreh... is toch logisch dat je niet op een kaartje van een ander mee kan?
Niet om je te fucken; maar waarom werd ie deze keer rood dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet ga dan niet proberen de wijsneus uit te hangen want het kan gewoon hoor
Nee, het kan dus niet - anders zat je nu toch niet thuis???quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet ga dan niet proberen de wijsneus uit te hangen want het kan gewoon hoor
Ga eens iemand anders etteren ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het kan dus niet - anders zat je nu toch niet thuis???![]()
Geen idee, denk het verscherpte beleid ofzo. maar ik vind het bullshit, want ik koop ze gewoon voor dezelfde prijs dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Hij heeft een sv ik niet? dan kan ik toch gewoon daarmee heen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet om je te fucken; maar waarom werd ie deze keer rood dan?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga eens iemand anders etteren ofzo.
Maar normaal kun je toch sowieso geen kaartje halen op je uitkaart als je SV hebt ofwel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Geen idee, denk het verscherpte beleid ofzo. maar ik vind het bullshit, want ik koop ze gewoon voor dezelfde prijs dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Hij heeft een sv ik niet? dan kan ik toch gewoon daarmee heen?
De manier waarop je het zegt vooral.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]Kom op zeg. Al die verhalen over veiligheid en supportersbeleid en dan mag ik geen vragen stellen over hoe je met de kaart van iemand anders naar binnen zou kunnen? Ik ben benieuwd hoe dat dan werkt want het verbaast me enorm en het moet natuurlijk niet kunnen. Zeker niet bij uitwedstrijden.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het kan dus niet - anders zat je nu toch niet thuis???![]()
Nopes. Ik ben gewend aan een mobiel scanapparaat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet
Jawel, ik ben alle wedstrijden nu op zijn kaartjes geweest, lekker rustig aan en nu opeens hebben ze er problemen meequote:Op zondag 28 oktober 2007 11:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar normaal kun je toch sowieso geen kaartje halen op je uitkaart als je SV hebt ofwel?
Dat bedoel ik dus, zal het de volgende keer heel zorgvuldig formuleren dagglaquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:07 schreef twi het volgende:
Tsja, met alle respect, ik kan de logica wel begrijpen waarom kaarten gehaald op naam van iemand die een SV heeft worden geweigerd. Zeker in uitwedstrijden.
Jij en iets zorgvuldig formuleren? Ik schat de kans hoger in dat Noshiba de volgende keer wel een groen lichtje krijgtquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, zal het de volgende keer heel zorgvuldig formuleren daggla![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Jij en iets zorgvuldig formuleren? Ik schat de kans hoger in dat Noshiba de volgende keer wel een groen lichtje krijgt
Rommedahlquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:13 schreef Black-Death het volgende:
Genteraar
Ogararu, Vd Wiel, Heitinga, Urby
Gabri, Maduro, De Jong
Rommedahl, Huntelaar, Suarez
Tja, het is natuurlijk onze kans om Ajax voor de enige prijs die ze kunnen winnen dit seizoen uit te schakelenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vindt woensdag blijkbaar zo belangrijk dat je het al meerdere malen in dit topic roept.
Ajax heeft de Fruitschaal al hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk onze kans om Ajax voor de enige prijs die ze kunnen winnen dit seizoen uit te schakelen
In welk gat woon jij?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:15 schreef D1 het volgende:
Weet iemand of er ook een radioverslag van deze wedstrijd zal zijn?
De kroegen gaan pas om 3 uur open
Ik denk eigenlijk ook dat dat gebeurt. Alves is in bloedvorm en Ajax scoort nu eenmaal moeilijk de laatste tijd. Maar Ajax kan ook gewoon nog kampioen worden. Het is alleen jammer dat je jezelf zo moeilijk op kan richten wanneer er elke week weer negatief nieuws over blessures is. We missen nog altijd 6 basisspelers geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk onze kans om Ajax voor de enige prijs die ze kunnen winnen dit seizoen uit te schakelen
Die appels zijn allang bedorvenquote:
Waarom zou dat niet mogen? Omdat hij met de beloften meedeed de vorige keer? Volgens mij doet ie gewoon mee.quote:Mag Alves trouwens spelen woensdag?
Barcelonaquote:
Mag dat niet meer tegenwoordig? Zou wel ironisch zijn als Heereveen Alves opstelt, wint en toch reglementair uit het toernooi ligtquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:19 schreef sjimz het volgende:
Alves heeft toch al voor (Jong) Heerenveen 2 in de beker gespeeld
Volgens mij mag dat inderdaad niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Mag dat niet meer tegenwoordig? Zou wel ironisch zijn als Heereveen Alves opstelt, wint en toch reglementair uit het toernooi ligtMaar ik ga er vanuit dat het onzin is en Alves gewoon kan spelen.
Owee als ze geen voetbal uitzenden! Dan stap ik direct over naar @homequote:Op zondag 28 oktober 2007 12:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom is er nog geen voetbal op digitenne
Dat zal in de praktijk ook het geval zijn natuurlijk. De opstelling zal van achteren naar voren zijn gegeven, waarbij Gabri - Maduro op een lijn staan en De Jong daar voor. En is dat niet zo, dan zit het wel in de aard van de beestjes dat die twee jongens minder diep staan dan De Jong, lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had Siem liever op "10" gezien, eigenlijk...
quote:
Thanksquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon www.radio1.nl luisteren of via planet kijken.
LdL begint al weer heel lang iedere zondag om 12.00 uur!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:25 schreef D1 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Was er van uit gegaan dat LdL pas om 14:30 zou beginnen![]()
en toch zou het leuk zijn geweest al was ik erbij geweest omdat je ze zo lekker snel kan opfokkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
God, dat Utrecht is echt de grootste pauperclub met het ergste pauperpubliek.
Zie nu die beelden van de voorgaande seizoenen.. Wat een triest zooitje homo's.
Homo's zijn leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
God, dat Utrecht is echt de grootste pauperclub met het ergste pauperpubliek.
Zie nu die beelden van de voorgaande seizoenen.. Wat een triest zooitje homo's.
Uit de reglementen:quote:
Alves mag dus gewoon mee doen, de spelers die tegen PSV hebben gespeeld mogen alleen niet meer met het beloftenelftal mee doen.quote:Artikel 10.
De regeling betreffende de leeftijdsgrens die voor een beloften-elftal in de 1 club (reguliere) competitie van kracht is geldt ook voor het toernooi om de KNVB beker.
Op grond daarvan mogen maximaal 4 dispensatieveldspelers en 1 doelman ouder dan 23 jaar (peildatum geboorte 1 januari 1985) opgenomen worden in de selectie voor een te spelen wedstrijd.
Tevens is een speler die in een seizoen in totaal in 23 of meer competitie-, play-off- en bekerwedstrijden van het 1e elftal is uitgekomen, in dat seizoen niet meer gerechtigd om deel te
nemen aan beker- en play-offwedstrijden van het beloften-elftal.
Indien van een betaaldvoetbalorganisatie zowel het eerste elftal als het beloften-elftal aan het toernooi om de KNVB beker deelneemt, mogen de spelers van de desbetreffende betaaldvoetbalorganisatie in een speelronde slechts op één wedstrijdformulier voorkomen.
Daarnaast mogen spelers die gedurende het seizoen 2007/'08 eenmaal in een wedstrijd van het eerste elftal van een betaaldvoetbalorganisatie voor het toernooi om de KNVB beker zijn uitgekomen, niet meer deelnemen aan wedstrijden van het beloften-elftal voor het toernooi om de KNVB beker in hetzelfde seizoen.
Leve digitale tv van UPC icm Sport 1quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef notunreal het volgende:
Wordt waarschijnlijk niet uitgezonden want ik zie ook niks in de EPG.. Het begint om half 1.. Ik wordt heel erg pissig..
off topic: Zou Alves ook woensdag en donderdag (tegen Den Haag) mee mogen doen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Uit de reglementen:
[..]
Alves mag dus gewoon mee doen, de spelers die tegen PSV hebben gespeeld mogen alleen niet meer met het beloftenelftal mee doen.
Staat al een paar weken niuet meer in de EPG omdat AT5 daar wordt uitgezondenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef notunreal het volgende:
Wordt waarschijnlijk niet uitgezonden want ik zie ook niks in de EPG.. Het begint om half 1.. Ik wordt heel erg pissig..
Oke duidelijk!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Uit de reglementen:
[..]
Alves mag dus gewoon mee doen, de spelers die tegen PSV hebben gespeeld mogen alleen niet meer met het beloftenelftal mee doen.
Whehe, inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leve digitale tv van UPC icm Sport 1![]()
Nee, want dan heeft 'ie al tegen Ajax gespeeld in het 1e. Bovendien mag je per speelronde maar voor 1 team ingeschreven zijn, zie boven het dikgedrukte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
off topic: Zou Alves ook woensdag en donderdag (tegen Den Haag) mee mogen doen?
Hmm, het zag er net uit als 4-3-3 met punt naar achter..quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zal in de praktijk ook het geval zijn natuurlijk. De opstelling zal van achteren naar voren zijn gegeven, waarbij Gabri - Maduro op een lijn staan en De Jong daar voor. En is dat niet zo, dan zit het wel in de aard van de beestjes dat die twee jongens minder diep staan dan De Jong, lijkt me.
Er is nu voetbalquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad.
Maar mensen met digitenne betalen gewoon toch voor voetbal?
Thxquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een prima stream op sopcast.
sop://broker.sopcast.com:3912/33547
Nee, anoniem inloggen kan ook.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
Inloggen/ registreren moet toch ?
Nee, hij gleed uit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:42 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
Zag ik Emanuelson nou net een sliding maken ??
Valt ook wel mee, bovendien: er is weinig anders...quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:01 schreef Black-Death het volgende:
Urby dus ook geblesseerd
Mja, wel dus.quote:
dat is weer mooi kut.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:01 schreef Black-Death het volgende:
Urby dus ook geblesseerd
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:18 schreef twi het volgende:
Het enige wat ontbreekt is de goal. Voor de rest komt Utrecht er, als Ajax wil, totaal niet aan te pas.
Op welke manier?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje gechargeerde uitspraak.
Wat is die Siem de Jong een leuke speler zeg![]()
zoveel beter is ajax niet hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef denthemen het volgende:
Ik ken dit soort wedstrijden, veel beter zijn en dan 1-0 verliezen
Je moet even het goede kanaal instellen. Utrecht voetbalde leuk mee tussen minuut 15 en pakweg 35, maar gedurende de andere periodes kon Ajax eigenlijk doen wat het wilde en kwamen er toch wel een stuk of drie 100% kansen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
zoveel beter is ajax niet hoor.
Gaat gelijk op.
Heb maar 2 kansen gezien en dat waren beide keren door rare grabbelacties van Grandel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet even het goede kanaal instellen. Utrecht voetbalde leuk mee tussen minuut 15 en pakweg 35, maar gedurende de andere periodes kon Ajax eigenlijk doen wat het wilde en kwamen er toch wel een stuk of drie 100% kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |