Guiltyquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:32 schreef Heathen het volgende:
Ick kehr mij meere maalen, om te luischteren nahr uwes oordeel over Lo. Is zij de Deerne met enes aengesicht, waervan jonge krachtige Mannen in den rije staen?
Ze is niet erg gul met beeldmateriaal van haar schoone gelaat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:32 schreef Heathen het volgende:
Ick kehr mij meere maalen, om te luischteren nahr uwes oordeel over Lo. Is zij de Deerne met enes aengesicht, waervan jonge krachtige Mannen in den rije staen?
Welck enes terging! Uw ziel moet wel leegh sein, met al deze info zonder hares waerlijcke aengesicht te aanschouwen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze is niet erg gul met beeldmateriaal van haar schoone gelaat.![]()
Is het wel bijna tijd voorquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=Dbujl5ALWawquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
Waar zijn we gebleven?
Dat jij ons meer materiaal verschaftte. Daar dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
Waar zijn we gebleven?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Dbujl5ALWaw
Ik heb je 2 of 3 uur geleden een belangrijke vraag lopen stellen en jij zit gewoon aan de fucking telefoon.quote:
Of gewoon hier.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:01 schreef Heathen het volgende:
Hop hop, verschaf ons materiaal via pm.
Toch knap dat we via dat nummer een uurtje geluld hebben.quote:
Wie ben jij dan weer?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Morwen, waar was je laatst godverdomme.
Ik was speciaal voor jou op VOL.
Mysterieuze shizzle, my nigga.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:03 schreef Heathen het volgende:
Ja maar via pm is wat discreter *zingt deze zin op een melodieuze vorm*
Is het al lente ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:03 schreef APK het volgende:
[..]
Toch knap dat we via dat nummer een uurtje geluld hebben.![]()
Alsof dit wél gaat helpenquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
*Ahum...
![]()
Hey, poppie, speciaal voor mij geswitched, ik voel m ewarm van binnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
*Ahum...
![]()
Oeh!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:06 schreef Heathen het volgende:
Hier.... en daar... dat zal je leren!
Lolquote:
En terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hey, poppie, speciaal voor mij geswitched, ik voel m ewarm van binnen.![]()
![]()
Sinds we er een uur bij hebben en ik nog steeds gewoon in mijn nest moet liggen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Sinds wanneer is de SC zo levendig op dit tijdstip!?![]()
Dankzij mijn actieve deelname aan het debat is Mootie wél eerder unbannedquote:
Gert is een zeikert en dat is de waarheid!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Het was best leuk daar trouwens![]()
Gert slaat me altijd, als ik hier in FB loop te lullen over haiku's![]()
't is 5:10quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sinds we er een uur bij hebben en ik nog steeds gewoon in mijn nest moet liggen.![]()
Laat Sophie dit niet horenquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gert is een zeikert en dat is de waarheid!![]()
Oorzaak gevolg schijnredeneringquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dankzij mijn actieve deelname aan het debat is Mootie wél eerder unbanned![]()
Ge je al pitten of gaan we nogquote:
Geen idee, ben tijdloosquote:
Ik druk op invoeren en dat teringding springt naar 13quote:
meestal na 59 secondenquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik druk op invoeren en dat teringding springt naar 13![]()
oorzaak, drankquote:
Lolbroekquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
goedemorgen
Heee, wjquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
goedemorgen
Die met dat zwarte jasje?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:17 schreef Heathen het volgende:
Ik heb Thieme op zeg maar.. a3 formaat
Mja, en nu wil ik iets zonder jasje zien.. een lobasco. Ik heb haar al toegezongen grrrrr.quote:
Die is even met APK bezig geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:21 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mja, en nu wil ik iets zonder jasje zien.. een lobasco. Ik heb haar al toegezongen grrrrr.
Wat doe jij hier op dit onchristelijke tijdstip?quote:
*huil*quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die is even met APK bezig geloof ik.![]()
hoi hidert, hoe is ie man?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heee, wj![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
ik voel me ook verwaarloosdquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die is even met APK bezig geloof ik.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Sinds wanneer is de SC zo levendig op dit tijdstip!?![]()
ik ben uitgeweest en dacht aan je...quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat doe jij hier op dit onchristelijke tijdstip?![]()
tja ach, je mot wat hequote:
Ik denk dat het vermaak en het ultieme genot toch enkel hier te halen valt uit de vele intelligent posts die hier in dit topic voortkomen. Zeg ik enkel uit bescheidenheid natuurlijk.quote:
Wat heb je met lobasca gedaanquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik denk dat het vermaak en het ultieme genot toch enkel hier te halen valt uit de vele intelligent posts die hier in dit topic voortkomen. Zeg ik enkel uit bescheidenheid natuurlijk.
Als jij bent uitgeweest hoor je nu laveloos half naakt op je matras te liggen kwijlen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben uitgeweest en dacht aan je...
nee, ik had zin om weer is mee te kwebbelen, mallie![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:27 schreef willem-jozef het volgende:
ik zag dat morwen en nachtzus ook op het partijtje waren...zijn hullie dur nog?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Als jij bent uitgeweest hoor je nu laveloos half naakt op je matras te liggen kwijlen.
What went wrong?
Vanzelfsprekend, maar ik wilde behalve mijzelf jou ook nog moed in praten. Het valt dezer dagen ook allemaal niet mee. Pim Fortuyn is vermoord en gelukkig hebben we Wilders nog enzo.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:30 schreef Heathen het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar ik wilde behalve mijzelf jou ook nog moed in praten. Het valt dezer dagen ook allemaal niet mee. Pim Fortuyn is vermoord en gelukkig hebben we Wilders nog enzo.
Qua haarstijl zijn ze trouwens wel erg verschillend, valt me nu in.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:30 schreef Heathen het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar ik wilde behalve mijzelf jou ook nog moed in praten. Het valt dezer dagen ook allemaal niet mee. Pim Fortuyn is vermoord en gelukkig hebben we Wilders nog enzo.
de moeder van mn vriendinnetje is verliefd op me...hele rel, vader huilen blabla...dus ik ben weer naar alkdorp teruggegaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Als jij bent uitgeweest hoor je nu laveloos half naakt op je matras te liggen kwijlen.
What went wrong?
Ja maar hun haarstijl was nimmer links noch rechts maar recht door zee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Qua haarstijl zijn ze trouwens wel erg verschillend, valt me nu in.
hoi lobascert, alles goed?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
WJ
Verkapte-ik-ben-zo-teringlekker-dat-hele-generaties-naakt-en-huilend-aan-mijn-voeten-liggen-post.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de moeder van mn vriendinnetje is verliefd op me...hele rel, vader huilen blabla...dus ik ben weer naar alkdorp teruggegaan![]()
Ik wijs je ergens op.quote:
Jawohl!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja maar hun haarstijl was nimmer links noch rechts maar recht door zee.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de moeder van mn vriendinnetje is verliefd op me...hele rel, vader huilen blabla...dus ik ben weer naar alkdorp teruggegaan![]()
ik zuip niet zo veel dat ik lam word, net een beetje aangeschoten vind ik een stuk leuker...
hoe is ie verder in de brd?
En als je het dan écht goed hebt gedaan tief je daarna ook nog 's dit open:quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Kijk, als je goed uit bent geweest en je gaat daarna fokken open je zulke topics:
De Botlek
Hoezo, ben je geschoren?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi lobascert, alles goed?
wanneer voor het altaar met die kale prins?![]()
Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:36 schreef Heathen het volgende:
Valt mij op dat mensen vaak kenker zeggen. Waarom gewoon niet kanker?
Hoor je mij in het dagelijks leven "tsjah buurvrouw, het is weer voorbij die mooie zomer" zeggen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt.
Daar was het voor het eerst te horen.
Ik hoor je in het dagelijks leven sowieso bijzonder weinig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:38 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hoor je mij in het dagelijks leven "tsjah buurvrouw, het is weer voorbij die mooie zomer" zeggen?
Nee.
nee joh, alleen die kiwiquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoezo, ben je geschoren?
Ben in love met Oekraïne 2007![]()
Ik weet het.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:38 schreef willem-jozef het volgende:
hoorde vanavond een cover van 'n 'daft punk' nummer, zo'n vuige negert (kenau west) dacht:"hee, laat ik dat nummer ff verneuken". het origineel voor de bejaarden in de sc:
http://www.youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw
Maar je bent in ieder geval vannacht getuige geweest van een zin van mij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik hoor je in het dagelijks leven sowieso bijzonder weinig.
Maar dat terzijde.
Ik zal er ongetwijfeld nog vaak aan terugdenken onder het genot van een drankje op een zwoele zomeravond.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:40 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar je bent in ieder geval vannacht getuige geweest van een zin van mij.
Echt een geil nummer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, alleen die kiwi
oekraine '07?
Het was niet aan, maar zeker niet uit!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is het nu uit tussen jou en APK?![]()
Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:44 schreef Heathen het volgende:
De laatste tijd voel ik anders weinig genegenheid tussen jullie twee
hee hidi, ik heb net een nummertje voor je..wacht ff en dan truste ouwe!quote:
Klinkt hetzelfde als : "Hee Lobasca, nick en simon hebben hun armen geamputeerd!"quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
heee lobasca, nick en simon hebben een tmf-award!
En voor mij!?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja.
Je moet wel je best blijven doen anders sluipt de sleur erin.
Voor je het weet lig je in een of ander smerig hotel een zweterige kalende man met overgewicht te krikken zodat je nog een beetje genegenheid voelt.
En als hij daar dan achter komt zal de breuk tussen jullie enkel groter worden.
Uiteindelijk zal zelfs relatietherapie niet meer helpen en zit er niets anders op dan een scheiding.
En hoe denk je dat dat voor de kinderen is?
En, what's love got to do with it?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
heee lobasca, nick en simon hebben een tmf-award!
En wie mag ik welkom heten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als : "Hee Lobasca, nick en simon hebben hun armen geamputeerd!"
De persoon die jij een pm verstuurd met meer materiaal. Ik heb notabene een youtube filmpje ingezongen over jou.quote:
Ian was ach... Ian was niet zo bijzonder.. Ian was.. tsjah.. dat was Ian hequote:Op zondag 28 oktober 2007 04:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat is Heathen.
Een oude vriend van Ian.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee hidi, ik heb net een nummertje voor je..wacht ff en dan truste ouwe!
http://www.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
eén van pa's makkersquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat is Heathen.
Een oude vriend van Ian.
Ik heb er ook geen woorden voor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:50 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ian was ach... Ian was niet zo bijzonder.. Ian was.. tsjah.. dat was Ian he
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
De persoon die jij een pm verstuurd met meer materiaal. Ik heb notabene een youtube filmpje ingezongen over jou.
Ze schieten te kort.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen woorden voor.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee hidi, ik heb net een nummertje voor je..wacht ff en dan truste ouwe!
http://www.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
Leest het topic nog maar eens door!quote:
blijf toch mal even, ik zocht je net een lied...quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik moet écht naar bed.
Verleiderquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blijf toch mal even, ik zocht je net een lied...
It ain't mequote:Op zondag 28 oktober 2007 04:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Leest het topic nog maar eens door!
http://www.youtube.com/watch?v=8FhHWDplbTk
De link is zeg maar de verkort versie.
Dit bedoelde ik eigenlijk niet met hard-to-get.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Heathen het volgende:
Jawel, pm me!! nu!!!!
Dus alles en iedereen is liev behalve ik en Heathen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WJ is lievvvv en alles behalve een verleider![]()
Kind, ik weet niet eens hoe dat moet!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Heathen het volgende:
Jawel, pm me!! nu!!!!
KLIK!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kind, ik weet niet eens hoe dat moet!![]()
Jij ook, maar dat heb ik een half jaar geleden al aan je vermeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dus alles en iedereen is liev behalve ik en Heathen?
![]()
Is dat al zó lang geleden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij ook, maar dat heb ik een half jaar geleden al aan je vermeld![]()
Daar zal ze érg blij mee zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:01 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Jullie vergeten arme zieke Disana, ego's! Ik ken haar niet eens zo goed en heb aan haar gedacht! Sterkte, poepie!
[ afbeelding ]
had in onze 'oorlogstijd' laatst een mooie pm voor je met een haikoetje, jammer dat je die niet hebt mogen lezen...quote:
Ik haal die dingen vaak door elkaar,... smekend en knielend en dat dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik eigenlijk niet met hard-to-get.
Vader!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is dat al zó lang geleden?![]()
Is je liefde voor mij dan zo verwaterd en aangetast door de tand des tijds?
![]()
![]()
![]()
Ohja, toen we tering harde ruzie hadden zonder dat ik het wist.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had in onze 'oorlogstijd' laatst een mooie pm voor je met een haikoetje, jammer dat je die niet hebt mogen lezen...
Ze is aangeschoten, je kan het nog reddenquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik haal die dingen vaak door elkaar,... smekend en knielend en dat dus.
OOhh..dat klinkt wel weer lekker!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik haal die dingen vaak door elkaar,... smekend en knielend en dat dus.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WJ is lievvvv en alles behalve een verleider![]()
Ik ga een TR maken denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:05 schreef willem-jozef het volgende:
een beetje cru van lacrispoza...het is wel 'goede' ontlasting zo te zien...
ik was nie echt boos, een beetje, maar dat begon voordat k je 'afviel'...was niet zomaar, misschien interpreteerde ik je verkeerd, duitsert, maar het stond los van mij...quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ohja, toen we tering harde ruzie hadden zonder dat ik het wist.
Dat was wel spannend.
Op zijn bezem?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:09 schreef Lobasca het volgende:
Wintertijd.. waar is Harry??!!
Telefoon/cybersex anders tel je niet meer mee, zo snel gaat het hier kennelijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is dat al zó lang geleden?![]()
Is je liefde voor mij dan zo verwaterd en aangetast door de tand des tijds?
![]()
![]()
![]()
Staat mijn PM uit?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik was nie echt boos, een beetje, maar dat begon voordat k je 'afviel'...was niet zomaar, misschien interpreteerde ik je verkeerd, duitsert, maar het stond los van mij...
al had je die fokkin pm aangehad hadden we nu samen de vredespijp al achter de kiezen...
[ afbeelding ]
Dang... euh...quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[ afbeelding ] HEATHEN!!11!!!! [ afbeelding ]
Ik moet een telefoon hebben dus...quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:10 schreef Pickles het volgende:
[..]
Telefoon/cybersex anders tel je niet meer mee, zo snel gaat het hier kennelijk![]()
Ik wil goedmaaksex!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik was nie echt boos, een beetje, maar dat begon voordat k je 'afviel'...was niet zomaar, misschien interpreteerde ik je verkeerd, duitsert, maar het stond los van mij...
al had je die fokkin pm aangehad hadden we nu samen de vredespijp al achter de kiezen...
[ afbeelding ]
Ik heet Lobasca suckhead!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:10 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dang... euh...
Lobasco? Als ik nou voor jou op mijn knieen ga en je voetjes kus? (van die ene dennis geleerd)
Ik heb zo'n teringhekel aan dat teringPM gezeik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1x niet, maar dat moest van gert!
Met APK!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar maar maar maarr...... ik heet heathen, hoe maakt u het?quote:
En nou kan ik al die teringlampjes weer uit gaan doen zeker?quote:
Ik ook. ik bel gewoon naar mijn skatties!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb zo'n teringhekel aan dat teringPM gezeik.
Ah, en ik heb geen telefoon.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook. ik bel gewoon naar mijn skatties!
tussen neo et moi? wie weet op de meet volgende week!quote:
Goed, wat brengt U hier?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:14 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar maar maar maarr...... ik heet heathen, hoe maakt u het?
Of je kabeltje aansluitenquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik moet een telefoon hebben dus...![]()
Of iemand om hier tegenop te rijden...![]()
Tering, ik word oud...![]()
beetje grof?! daarom maar zo...quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tussen neo et moi? wie weet op de meet volgende week!
http://memory.loc.gov/ammem/cwphtml/cwpcam/cw00166.jpg
Ik kom alleen als Ian ook komtquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Nu is 'ie niet grappig meer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:15 schreef Pickles het volgende:
[..]
Of je kabeltje aansluiten![]()
en niet doen alsof je dat kwijtbent![]()
Wat snap je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ah, en ik heb geen telefoon.
Nu snap ik het.![]()
quote:
Hou je erbuiten, teringkloon!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:18 schreef Dr.IaN het volgende:
Ik bedoel, hoe moeilijk is het om te raden waar dit een kloon van is!?![]()
Van Alfred E. Neuman!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:18 schreef Dr.IaN het volgende:
Ik bedoel, hoe moeilijk is het om te raden waar dit een kloon van is!?![]()
Onze laatste samenzijn was me anders aardig slecht bevallen, hork!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Graagquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nu is 'ie niet grappig meer.
Het wás serieus hilarisch.
Ik pm dat kreng nog wel 's in de rondte denk ik.
Zouden jullie allebei gewoon even jullie teringsmoel dicht kunnen houden!?quote:
Sorry Ian.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zouden jullie allebei gewoon even jullie teringsmoel dicht kunnen houden!?
IK MOET DE HELE TIJD VAN ACCOUNT WISSELEN!![]()
Sorry Ian.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zouden jullie allebei gewoon even jullie teringsmoel dicht kunnen houden!?
IK MOET DE HELE TIJD VAN ACCOUNT WISSELEN!![]()
Looser! Loop maar weer weg!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Met een hoofdletter nog wel. Ik ga maar naar bed. Teveel druk enzo...
Welterusten!!
Jij bent een enge kloon en ik weet niet van wie dus je krijgt NIETS.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:19 schreef Pickles het volgende:
[..]
Graag![]()
een paar bovenkanten heb ik al, gaat om de rest begreep ik![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze rénnen echt bij je vandaan, hè?![]()
Misschien dat "iemand" nog even een teringkloon uit de kast kan trekkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat pleit voor je![]()
Voor de rest is het wel verdacht stil![]()
Ik heb geen kloon, heb ik ook niet nodigquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Misschien dat "iemand" nog even een teringkloon uit de kast kan trekken![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tquSRFKuv4Qquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onze laatste samenzijn was me anders aardig slecht bevallen, hork!![]()
hee psychocat!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:29 schreef doka het volgende:
Een van de mamas uit de de Mamas & The Papas is wel erg veel mama
http://stage6.divx.com/Ca(...)/California-Dreaming
Nee ik ook niet, snap trouwens ook niet hoe dat werktquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, heb ik ook niet nodig![]()
Krijg het wel via de wekelijkse PM-avond danquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij bent een enge kloon en ik weet niet van wie dus je krijgt NIETS.![]()
Muur wegquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:32 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, snap trouwens ook niet hoe dat werkt![]()
Goh..en juist jij doet mij aan iemand denken..quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:32 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, snap trouwens ook niet hoe dat werkt![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Godglimmendeteringkloontjes.
Ik ga naar bed.
Truste DuiSTer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ga naar bed.
truste neo-Kerl!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ga naar bed.
Bye Brother!!! Slaap lekker!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:45 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook liggen. fijne ochtend en dito leven! straks welterust![]()
ja, ben ik geweest, ik had met een makker afgesproken en in de garderobe van een kroeg ff getongd met mn freule , kan er nu weer een week tegenaan...quote:
Had net even zinquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:42 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Linkje weg![]()
Hij is er nog wel hoor, was ff leuk![]()
yo, draai nog een liedje voor mezelf en als je wilt mag je ook luisteren. sleep welletjes!!!!!!!quote:
ij bent snel tevreequote:Op zondag 28 oktober 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ben ik geweest, ik had met een makker afgesproken en in de garderobe van een kroeg ff getongd met mn freule , kan er nu weer een week tegenaan...
draai maar babe..quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yo, draai nog een liedje voor mezelf en als je wilt mag je ook luisteren. sleep welletjes!!!!!!!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ben ik geweest, ik had met een makker afgesproken en in de garderobe van een kroeg ff getongd met mn freule , kan er nu weer een week tegenaan...
hoi, hoe is ie? long time no see!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:55 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben je freule niet![]()
Ik moet echt schlafen, trusten allemaal![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:02 schreef willem-jozef het volgende:
bonbon, snoepske!
jo, is goed, met de pre-paid, ik heb nog euro 2.10. liefsquote:Op zondag 28 oktober 2007 06:05 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
![]()
Snoepske gaat nu echt maffen, bel je morgen wel![]()
Ha ha. Just us and the pussycat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:51 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=uloO44bKLBs
Voor Saantje
2 plakjes komeinenkaasquote:Op zondag 28 oktober 2007 06:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Just us and the pussycat.
Ik had honger.
Klinkt goed.Had je trek?quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen. Erwtensoep. Was uitgehongerd.
Mijn boek is saai.. maar ja..slaap lekker lief, knap snel weer op!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat denk je![]()
Maar ik ga mijn bedje weer in, met een boek![]()
quote:
Zelfde ava als Leandra. En verder?quote:
Dat is al nummer drie oningelezen teringnewbiequote:
O wat balen dat ik daar niet eerder over gelezen heb dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat is al nummer drie oningelezen teringnewbie![]()
![]()
![]()
Ik verzamel ze![]()
Geef me modrechten dan, dan heb ik wat beters te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat balen dat ik daar niet eerder over gelezen heb dan.![]()
ik stem voor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geef me modrechten dan, dan heb ik wat beters te doen.
Eerst even een kek paint/fotofuck topic makenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Eerst even een kek paint/fotofuck topic maken![]()
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoort dat bij de sollicitatieprocedure?
![]()
quote:
Eigenlijk is een saai boek in bed ook beter als het de bedoeling is in slaap te vallen. Maar als je alleen maar in bed ligt omdat alles zeer doet, is een spannend boek ter afleiding weer beter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn boek is saai.. maar ja..slaap lekker lief, knap snel weer op!!![]()
![]()
![]()
Dat kun je doen, maar dan loop je wel het risico dat er iemand langskomt die zegt dat Radiohead een quasi-emotionele aanstelligere band is. Niet dat ík zoiets ooit zou zeggen hoor, want voor je het weet breekt er dan een Smaakoorlog uitquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Is die nieuwe trend (youtube-filmpjes dumpen, die andere niet leuk vinden) eigenlijk alleen voor de nachtelijke uurtjes?
Anders doe ik lekker ook mee.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=eWDxUTue4xc
![]()
2381 keer toegevoegd aan favorieten.
Hoest met de freule?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je doen, maar dan loop je wel het risico dat er iemand langskomt die zegt dat Radiohead een quasi-emotionele aanstelligere band is. Niet dat ík zoiets ooit zou zeggen hoor, want voor je het weet breekt er dan een Smaakoorlog uit![]()
Je kan het uiteraard proberen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er is nog hoop.
wat denk je: kan ik ook "painten"?
ben natuurlijk wel vrij burgerlijk enzo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |