Mijn boek is saai.. maar ja..slaap lekker lief, knap snel weer op!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat denk je![]()
Maar ik ga mijn bedje weer in, met een boek![]()
quote:
Zelfde ava als Leandra. En verder?quote:
Dat is al nummer drie oningelezen teringnewbiequote:
O wat balen dat ik daar niet eerder over gelezen heb dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat is al nummer drie oningelezen teringnewbie![]()
![]()
![]()
Ik verzamel ze![]()
Geef me modrechten dan, dan heb ik wat beters te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat balen dat ik daar niet eerder over gelezen heb dan.![]()
ik stem voor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geef me modrechten dan, dan heb ik wat beters te doen.
Eerst even een kek paint/fotofuck topic makenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Eerst even een kek paint/fotofuck topic maken![]()
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoort dat bij de sollicitatieprocedure?
![]()
quote:
Eigenlijk is een saai boek in bed ook beter als het de bedoeling is in slaap te vallen. Maar als je alleen maar in bed ligt omdat alles zeer doet, is een spannend boek ter afleiding weer beter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn boek is saai.. maar ja..slaap lekker lief, knap snel weer op!!![]()
![]()
![]()
Dat kun je doen, maar dan loop je wel het risico dat er iemand langskomt die zegt dat Radiohead een quasi-emotionele aanstelligere band is. Niet dat ík zoiets ooit zou zeggen hoor, want voor je het weet breekt er dan een Smaakoorlog uitquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Is die nieuwe trend (youtube-filmpjes dumpen, die andere niet leuk vinden) eigenlijk alleen voor de nachtelijke uurtjes?
Anders doe ik lekker ook mee.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=eWDxUTue4xc
![]()
2381 keer toegevoegd aan favorieten.
Hoest met de freule?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je doen, maar dan loop je wel het risico dat er iemand langskomt die zegt dat Radiohead een quasi-emotionele aanstelligere band is. Niet dat ík zoiets ooit zou zeggen hoor, want voor je het weet breekt er dan een Smaakoorlog uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |