ja, ben ik geweest, ik had met een makker afgesproken en in de garderobe van een kroeg ff getongd met mn freule , kan er nu weer een week tegenaan...quote:
Had net even zinquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:42 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Linkje weg![]()
Hij is er nog wel hoor, was ff leuk![]()
yo, draai nog een liedje voor mezelf en als je wilt mag je ook luisteren. sleep welletjes!!!!!!!quote:
ij bent snel tevreequote:Op zondag 28 oktober 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ben ik geweest, ik had met een makker afgesproken en in de garderobe van een kroeg ff getongd met mn freule , kan er nu weer een week tegenaan...
draai maar babe..quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yo, draai nog een liedje voor mezelf en als je wilt mag je ook luisteren. sleep welletjes!!!!!!!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ben ik geweest, ik had met een makker afgesproken en in de garderobe van een kroeg ff getongd met mn freule , kan er nu weer een week tegenaan...
hoi, hoe is ie? long time no see!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:55 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben je freule niet![]()
Ik moet echt schlafen, trusten allemaal![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:02 schreef willem-jozef het volgende:
bonbon, snoepske!
jo, is goed, met de pre-paid, ik heb nog euro 2.10. liefsquote:Op zondag 28 oktober 2007 06:05 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
![]()
Snoepske gaat nu echt maffen, bel je morgen wel![]()
Ha ha. Just us and the pussycat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:51 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=uloO44bKLBs
Voor Saantje
2 plakjes komeinenkaasquote:Op zondag 28 oktober 2007 06:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Just us and the pussycat.
Ik had honger.
Klinkt goed.Had je trek?quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen. Erwtensoep. Was uitgehongerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |