tussen neo et moi? wie weet op de meet volgende week!quote:
Goed, wat brengt U hier?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:14 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar maar maar maarr...... ik heet heathen, hoe maakt u het?
Of je kabeltje aansluitenquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik moet een telefoon hebben dus...![]()
Of iemand om hier tegenop te rijden...![]()
Tering, ik word oud...![]()
beetje grof?! daarom maar zo...quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tussen neo et moi? wie weet op de meet volgende week!
http://memory.loc.gov/ammem/cwphtml/cwpcam/cw00166.jpg
Ik kom alleen als Ian ook komtquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Nu is 'ie niet grappig meer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:15 schreef Pickles het volgende:
[..]
Of je kabeltje aansluiten![]()
en niet doen alsof je dat kwijtbent![]()
Wat snap je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ah, en ik heb geen telefoon.
Nu snap ik het.![]()
quote:
Hou je erbuiten, teringkloon!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:18 schreef Dr.IaN het volgende:
Ik bedoel, hoe moeilijk is het om te raden waar dit een kloon van is!?![]()
Van Alfred E. Neuman!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:18 schreef Dr.IaN het volgende:
Ik bedoel, hoe moeilijk is het om te raden waar dit een kloon van is!?![]()
Onze laatste samenzijn was me anders aardig slecht bevallen, hork!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Graagquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nu is 'ie niet grappig meer.
Het wás serieus hilarisch.
Ik pm dat kreng nog wel 's in de rondte denk ik.
Zouden jullie allebei gewoon even jullie teringsmoel dicht kunnen houden!?quote:
Sorry Ian.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zouden jullie allebei gewoon even jullie teringsmoel dicht kunnen houden!?
IK MOET DE HELE TIJD VAN ACCOUNT WISSELEN!![]()
Sorry Ian.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zouden jullie allebei gewoon even jullie teringsmoel dicht kunnen houden!?
IK MOET DE HELE TIJD VAN ACCOUNT WISSELEN!![]()
Looser! Loop maar weer weg!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Met een hoofdletter nog wel. Ik ga maar naar bed. Teveel druk enzo...
Welterusten!!
Jij bent een enge kloon en ik weet niet van wie dus je krijgt NIETS.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:19 schreef Pickles het volgende:
[..]
Graag![]()
een paar bovenkanten heb ik al, gaat om de rest begreep ik![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze rénnen echt bij je vandaan, hè?![]()
Misschien dat "iemand" nog even een teringkloon uit de kast kan trekkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat pleit voor je![]()
Voor de rest is het wel verdacht stil![]()
Ik heb geen kloon, heb ik ook niet nodigquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Misschien dat "iemand" nog even een teringkloon uit de kast kan trekken![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tquSRFKuv4Qquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onze laatste samenzijn was me anders aardig slecht bevallen, hork!![]()
hee psychocat!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:29 schreef doka het volgende:
Een van de mamas uit de de Mamas & The Papas is wel erg veel mama
http://stage6.divx.com/Ca(...)/California-Dreaming
Nee ik ook niet, snap trouwens ook niet hoe dat werktquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, heb ik ook niet nodig![]()
Krijg het wel via de wekelijkse PM-avond danquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij bent een enge kloon en ik weet niet van wie dus je krijgt NIETS.![]()
Muur wegquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:32 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, snap trouwens ook niet hoe dat werkt![]()
Goh..en juist jij doet mij aan iemand denken..quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:32 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, snap trouwens ook niet hoe dat werkt![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Godglimmendeteringkloontjes.
Ik ga naar bed.
Truste DuiSTer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ga naar bed.
truste neo-Kerl!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ga naar bed.
Bye Brother!!! Slaap lekker!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:45 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook liggen. fijne ochtend en dito leven! straks welterust![]()
ja, ben ik geweest, ik had met een makker afgesproken en in de garderobe van een kroeg ff getongd met mn freule , kan er nu weer een week tegenaan...quote:
Had net even zinquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:42 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Linkje weg![]()
Hij is er nog wel hoor, was ff leuk![]()
yo, draai nog een liedje voor mezelf en als je wilt mag je ook luisteren. sleep welletjes!!!!!!!quote:
ij bent snel tevreequote:Op zondag 28 oktober 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ben ik geweest, ik had met een makker afgesproken en in de garderobe van een kroeg ff getongd met mn freule , kan er nu weer een week tegenaan...
draai maar babe..quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yo, draai nog een liedje voor mezelf en als je wilt mag je ook luisteren. sleep welletjes!!!!!!!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ben ik geweest, ik had met een makker afgesproken en in de garderobe van een kroeg ff getongd met mn freule , kan er nu weer een week tegenaan...
hoi, hoe is ie? long time no see!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:55 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben je freule niet![]()
Ik moet echt schlafen, trusten allemaal![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:02 schreef willem-jozef het volgende:
bonbon, snoepske!
jo, is goed, met de pre-paid, ik heb nog euro 2.10. liefsquote:Op zondag 28 oktober 2007 06:05 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
![]()
Snoepske gaat nu echt maffen, bel je morgen wel![]()
Ha ha. Just us and the pussycat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:51 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=uloO44bKLBs
Voor Saantje
2 plakjes komeinenkaasquote:Op zondag 28 oktober 2007 06:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Just us and the pussycat.
Ik had honger.
Klinkt goed.Had je trek?quote:Op zondag 28 oktober 2007 06:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen. Erwtensoep. Was uitgehongerd.
Mijn boek is saai.. maar ja..slaap lekker lief, knap snel weer op!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat denk je![]()
Maar ik ga mijn bedje weer in, met een boek![]()
quote:
Zelfde ava als Leandra. En verder?quote:
Dat is al nummer drie oningelezen teringnewbiequote:
O wat balen dat ik daar niet eerder over gelezen heb dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat is al nummer drie oningelezen teringnewbie![]()
![]()
![]()
Ik verzamel ze![]()
Geef me modrechten dan, dan heb ik wat beters te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat balen dat ik daar niet eerder over gelezen heb dan.![]()
ik stem voor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geef me modrechten dan, dan heb ik wat beters te doen.
Eerst even een kek paint/fotofuck topic makenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Eerst even een kek paint/fotofuck topic maken![]()
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoort dat bij de sollicitatieprocedure?
![]()
quote:
Eigenlijk is een saai boek in bed ook beter als het de bedoeling is in slaap te vallen. Maar als je alleen maar in bed ligt omdat alles zeer doet, is een spannend boek ter afleiding weer beter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn boek is saai.. maar ja..slaap lekker lief, knap snel weer op!!![]()
![]()
![]()
Dat kun je doen, maar dan loop je wel het risico dat er iemand langskomt die zegt dat Radiohead een quasi-emotionele aanstelligere band is. Niet dat ík zoiets ooit zou zeggen hoor, want voor je het weet breekt er dan een Smaakoorlog uitquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Is die nieuwe trend (youtube-filmpjes dumpen, die andere niet leuk vinden) eigenlijk alleen voor de nachtelijke uurtjes?
Anders doe ik lekker ook mee.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=eWDxUTue4xc
![]()
2381 keer toegevoegd aan favorieten.
Hoest met de freule?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je doen, maar dan loop je wel het risico dat er iemand langskomt die zegt dat Radiohead een quasi-emotionele aanstelligere band is. Niet dat ík zoiets ooit zou zeggen hoor, want voor je het weet breekt er dan een Smaakoorlog uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |