quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee hidi, ik heb net een nummertje voor je..wacht ff en dan truste ouwe!
http://www.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
Leest het topic nog maar eens door!quote:
blijf toch mal even, ik zocht je net een lied...quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik moet écht naar bed.
Verleiderquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blijf toch mal even, ik zocht je net een lied...
It ain't mequote:Op zondag 28 oktober 2007 04:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Leest het topic nog maar eens door!
http://www.youtube.com/watch?v=8FhHWDplbTk
De link is zeg maar de verkort versie.
Dit bedoelde ik eigenlijk niet met hard-to-get.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Heathen het volgende:
Jawel, pm me!! nu!!!!
Dus alles en iedereen is liev behalve ik en Heathen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WJ is lievvvv en alles behalve een verleider![]()
Kind, ik weet niet eens hoe dat moet!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Heathen het volgende:
Jawel, pm me!! nu!!!!
KLIK!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kind, ik weet niet eens hoe dat moet!![]()
Jij ook, maar dat heb ik een half jaar geleden al aan je vermeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dus alles en iedereen is liev behalve ik en Heathen?
![]()
Is dat al zó lang geleden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij ook, maar dat heb ik een half jaar geleden al aan je vermeld![]()
Daar zal ze érg blij mee zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:01 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Jullie vergeten arme zieke Disana, ego's! Ik ken haar niet eens zo goed en heb aan haar gedacht! Sterkte, poepie!
[ afbeelding ]
had in onze 'oorlogstijd' laatst een mooie pm voor je met een haikoetje, jammer dat je die niet hebt mogen lezen...quote:
Ik haal die dingen vaak door elkaar,... smekend en knielend en dat dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik eigenlijk niet met hard-to-get.
Vader!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is dat al zó lang geleden?![]()
Is je liefde voor mij dan zo verwaterd en aangetast door de tand des tijds?
![]()
![]()
![]()
Ohja, toen we tering harde ruzie hadden zonder dat ik het wist.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had in onze 'oorlogstijd' laatst een mooie pm voor je met een haikoetje, jammer dat je die niet hebt mogen lezen...
Ze is aangeschoten, je kan het nog reddenquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik haal die dingen vaak door elkaar,... smekend en knielend en dat dus.
OOhh..dat klinkt wel weer lekker!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik haal die dingen vaak door elkaar,... smekend en knielend en dat dus.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WJ is lievvvv en alles behalve een verleider![]()
Ik ga een TR maken denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:05 schreef willem-jozef het volgende:
een beetje cru van lacrispoza...het is wel 'goede' ontlasting zo te zien...
ik was nie echt boos, een beetje, maar dat begon voordat k je 'afviel'...was niet zomaar, misschien interpreteerde ik je verkeerd, duitsert, maar het stond los van mij...quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ohja, toen we tering harde ruzie hadden zonder dat ik het wist.
Dat was wel spannend.
Op zijn bezem?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:09 schreef Lobasca het volgende:
Wintertijd.. waar is Harry??!!
Telefoon/cybersex anders tel je niet meer mee, zo snel gaat het hier kennelijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is dat al zó lang geleden?![]()
Is je liefde voor mij dan zo verwaterd en aangetast door de tand des tijds?
![]()
![]()
![]()
Staat mijn PM uit?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik was nie echt boos, een beetje, maar dat begon voordat k je 'afviel'...was niet zomaar, misschien interpreteerde ik je verkeerd, duitsert, maar het stond los van mij...
al had je die fokkin pm aangehad hadden we nu samen de vredespijp al achter de kiezen...
[ afbeelding ]
Dang... euh...quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[ afbeelding ] HEATHEN!!11!!!! [ afbeelding ]
Ik moet een telefoon hebben dus...quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:10 schreef Pickles het volgende:
[..]
Telefoon/cybersex anders tel je niet meer mee, zo snel gaat het hier kennelijk![]()
Ik wil goedmaaksex!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik was nie echt boos, een beetje, maar dat begon voordat k je 'afviel'...was niet zomaar, misschien interpreteerde ik je verkeerd, duitsert, maar het stond los van mij...
al had je die fokkin pm aangehad hadden we nu samen de vredespijp al achter de kiezen...
[ afbeelding ]
Ik heet Lobasca suckhead!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:10 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dang... euh...
Lobasco? Als ik nou voor jou op mijn knieen ga en je voetjes kus? (van die ene dennis geleerd)
Ik heb zo'n teringhekel aan dat teringPM gezeik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1x niet, maar dat moest van gert!
Met APK!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar maar maar maarr...... ik heet heathen, hoe maakt u het?quote:
En nou kan ik al die teringlampjes weer uit gaan doen zeker?quote:
Ik ook. ik bel gewoon naar mijn skatties!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb zo'n teringhekel aan dat teringPM gezeik.
Ah, en ik heb geen telefoon.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook. ik bel gewoon naar mijn skatties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |