quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee hidi, ik heb net een nummertje voor je..wacht ff en dan truste ouwe!
http://www.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
Leest het topic nog maar eens door!quote:
blijf toch mal even, ik zocht je net een lied...quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik moet écht naar bed.
Verleiderquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blijf toch mal even, ik zocht je net een lied...
It ain't mequote:Op zondag 28 oktober 2007 04:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Leest het topic nog maar eens door!
http://www.youtube.com/watch?v=8FhHWDplbTk
De link is zeg maar de verkort versie.
Dit bedoelde ik eigenlijk niet met hard-to-get.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Heathen het volgende:
Jawel, pm me!! nu!!!!
Dus alles en iedereen is liev behalve ik en Heathen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WJ is lievvvv en alles behalve een verleider![]()
Kind, ik weet niet eens hoe dat moet!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Heathen het volgende:
Jawel, pm me!! nu!!!!
KLIK!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kind, ik weet niet eens hoe dat moet!![]()
Jij ook, maar dat heb ik een half jaar geleden al aan je vermeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dus alles en iedereen is liev behalve ik en Heathen?
![]()
Is dat al zó lang geleden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij ook, maar dat heb ik een half jaar geleden al aan je vermeld![]()
Daar zal ze érg blij mee zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:01 schreef -Lacrimosa- het volgende:
Jullie vergeten arme zieke Disana, ego's! Ik ken haar niet eens zo goed en heb aan haar gedacht! Sterkte, poepie!
[ afbeelding ]
had in onze 'oorlogstijd' laatst een mooie pm voor je met een haikoetje, jammer dat je die niet hebt mogen lezen...quote:
Ik haal die dingen vaak door elkaar,... smekend en knielend en dat dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik eigenlijk niet met hard-to-get.
Vader!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is dat al zó lang geleden?![]()
Is je liefde voor mij dan zo verwaterd en aangetast door de tand des tijds?
![]()
![]()
![]()
Ohja, toen we tering harde ruzie hadden zonder dat ik het wist.quote:Op zondag 28 oktober 2007 05:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had in onze 'oorlogstijd' laatst een mooie pm voor je met een haikoetje, jammer dat je die niet hebt mogen lezen...
Ze is aangeschoten, je kan het nog reddenquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik haal die dingen vaak door elkaar,... smekend en knielend en dat dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |