Qua haarstijl zijn ze trouwens wel erg verschillend, valt me nu in.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:30 schreef Heathen het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar ik wilde behalve mijzelf jou ook nog moed in praten. Het valt dezer dagen ook allemaal niet mee. Pim Fortuyn is vermoord en gelukkig hebben we Wilders nog enzo.
de moeder van mn vriendinnetje is verliefd op me...hele rel, vader huilen blabla...dus ik ben weer naar alkdorp teruggegaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Als jij bent uitgeweest hoor je nu laveloos half naakt op je matras te liggen kwijlen.
What went wrong?
Ja maar hun haarstijl was nimmer links noch rechts maar recht door zee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Qua haarstijl zijn ze trouwens wel erg verschillend, valt me nu in.
hoi lobascert, alles goed?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
WJ
Verkapte-ik-ben-zo-teringlekker-dat-hele-generaties-naakt-en-huilend-aan-mijn-voeten-liggen-post.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de moeder van mn vriendinnetje is verliefd op me...hele rel, vader huilen blabla...dus ik ben weer naar alkdorp teruggegaan![]()
Ik wijs je ergens op.quote:
Jawohl!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja maar hun haarstijl was nimmer links noch rechts maar recht door zee.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de moeder van mn vriendinnetje is verliefd op me...hele rel, vader huilen blabla...dus ik ben weer naar alkdorp teruggegaan![]()
ik zuip niet zo veel dat ik lam word, net een beetje aangeschoten vind ik een stuk leuker...
hoe is ie verder in de brd?
En als je het dan écht goed hebt gedaan tief je daarna ook nog 's dit open:quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Kijk, als je goed uit bent geweest en je gaat daarna fokken open je zulke topics:
De Botlek
Hoezo, ben je geschoren?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi lobascert, alles goed?
wanneer voor het altaar met die kale prins?![]()
Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:36 schreef Heathen het volgende:
Valt mij op dat mensen vaak kenker zeggen. Waarom gewoon niet kanker?
Hoor je mij in het dagelijks leven "tsjah buurvrouw, het is weer voorbij die mooie zomer" zeggen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt.
Daar was het voor het eerst te horen.
Ik hoor je in het dagelijks leven sowieso bijzonder weinig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:38 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hoor je mij in het dagelijks leven "tsjah buurvrouw, het is weer voorbij die mooie zomer" zeggen?
Nee.
nee joh, alleen die kiwiquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoezo, ben je geschoren?
Ben in love met Oekraïne 2007![]()
Ik weet het.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:38 schreef willem-jozef het volgende:
hoorde vanavond een cover van 'n 'daft punk' nummer, zo'n vuige negert (kenau west) dacht:"hee, laat ik dat nummer ff verneuken". het origineel voor de bejaarden in de sc:
http://www.youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw
Maar je bent in ieder geval vannacht getuige geweest van een zin van mij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik hoor je in het dagelijks leven sowieso bijzonder weinig.
Maar dat terzijde.
Ik zal er ongetwijfeld nog vaak aan terugdenken onder het genot van een drankje op een zwoele zomeravond.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:40 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar je bent in ieder geval vannacht getuige geweest van een zin van mij.
Echt een geil nummer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, alleen die kiwi
oekraine '07?
Het was niet aan, maar zeker niet uit!quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is het nu uit tussen jou en APK?![]()
Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:44 schreef Heathen het volgende:
De laatste tijd voel ik anders weinig genegenheid tussen jullie twee
hee hidi, ik heb net een nummertje voor je..wacht ff en dan truste ouwe!quote:
Klinkt hetzelfde als : "Hee Lobasca, nick en simon hebben hun armen geamputeerd!"quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
heee lobasca, nick en simon hebben een tmf-award!
En voor mij!?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja.
Je moet wel je best blijven doen anders sluipt de sleur erin.
Voor je het weet lig je in een of ander smerig hotel een zweterige kalende man met overgewicht te krikken zodat je nog een beetje genegenheid voelt.
En als hij daar dan achter komt zal de breuk tussen jullie enkel groter worden.
Uiteindelijk zal zelfs relatietherapie niet meer helpen en zit er niets anders op dan een scheiding.
En hoe denk je dat dat voor de kinderen is?
En, what's love got to do with it?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:45 schreef willem-jozef het volgende:
heee lobasca, nick en simon hebben een tmf-award!
En wie mag ik welkom heten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als : "Hee Lobasca, nick en simon hebben hun armen geamputeerd!"
De persoon die jij een pm verstuurd met meer materiaal. Ik heb notabene een youtube filmpje ingezongen over jou.quote:
Ian was ach... Ian was niet zo bijzonder.. Ian was.. tsjah.. dat was Ian hequote:Op zondag 28 oktober 2007 04:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat is Heathen.
Een oude vriend van Ian.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee hidi, ik heb net een nummertje voor je..wacht ff en dan truste ouwe!
http://www.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
eén van pa's makkersquote:Op zondag 28 oktober 2007 04:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat is Heathen.
Een oude vriend van Ian.
Ik heb er ook geen woorden voor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:50 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ian was ach... Ian was niet zo bijzonder.. Ian was.. tsjah.. dat was Ian he
quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
De persoon die jij een pm verstuurd met meer materiaal. Ik heb notabene een youtube filmpje ingezongen over jou.
Ze schieten te kort.quote:Op zondag 28 oktober 2007 04:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen woorden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |